Hoe heet die LB dan? En ik zie nu net Sundgot zijn stats in mijn generations, 44 dribblingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee kwam pas laat IF , heb er maar 2 potjes mee gespeeld. Die Sundgot was zo OP, 190 cm en echt gewoon een beest.. niet van de bal te krijgen
Meh, vandaag denk ik nietquote:
Moet zo ff weg, daarna ga ik met iemand anders blopsen. Je kan sws meedoen weet alleen niet hoe laat ik thuis benquote:
npquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moet zo ff weg, daarna ga ik met iemand anders blopsen. Je kan sws meedoen weet alleen niet hoe laat ik thuis ben
Het ging over FUT, niet over Messiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De meeste van dit soort onderwerpen ben ik beter in dan in fut. Messi discussies zijn zinloos en soms ook triest.
Beetje Taiwo achtig ditquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe heet die LB dan? En ik zie nu net Sundgot zijn stats in mijn generations, 44 dribbling![]()
Dit is wel de speler met de vreemdste stats [ afbeelding ]
LEUGENS, HAAL WEG DIE FOTO, HAAL WEGGGG!!!!!!quote:
Wat photoshop kan doenquote:
Gister jou visie over vrouwen even besproken op de voetbal wat later op de avond. Dat een huwelijk net als bij voetbal een contract zou moeten zijn van een paar jaar. Hij sloeg aan!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De meeste van dit soort onderwerpen ben ik beter in dan in fut. Messi discussies zijn zinloos en soms ook triest.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:24 schreef vandermar het volgende:
Is het erg dat ik dit best wel een bazig nummer vind?
Tsja, als je nooit studeert dan weet je het ook nietquote:
lol_hboquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, als je nooit studeert dan weet je het ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |