Intypenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:12 schreef pascal08 het volgende:
Zoeken jullie liever met de muis of met het toetsenbord? Dus liever sleepbalkjes of liever getalletjes typen?
quote:
Dat is al in orde.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ultimatedb, omdat ik daar veel sneller kan filteren dan in futheaduhm dat als je de league selecteert je automatisch de club kan selecteren, op ultimatedb doet hij dat niet volgens mij.
verder vind ik ultimatedb best chill om te zoeken
futhead gebruik ik meer als ik al weet van een bepaalde speler en die wil opzoeken, dan ziet alles er toch wat mooier uit+ vergelijk functie is chill
Nee, stel dat ik stats van UP Sturridge wil weten dan geef futhead een beter overzicht dan UDB. Elke kleur voor een stat tot bepaalde waarde zo kan je het makkelijk onthouden ipv zwart witte regels achter elkaar gepropt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oké, je zoekt dus spelers via FUTHEAD en gaat vervolgens naar udb voor de stats?![]()
yea precies als je team wil maken en je zoekt snelle rws in een bepaalde league bv, dan ultimatedb. wil je een speler zelf echt opzoeken dan futheadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, stel dat ik stats van UP Sturridge wil weten dan geef futhead een beter overzicht dan UDB. Elke kleur voor een stat tot bepaalde waarde zo kan je het makkelijk onthouden ipv zwart witte regels achter elkaar gepropt.
Stel dat ik een speler zoek met min 80 pace , 80 balcontrol en 80 finishing dan gebruik ik UDB want het heeft een betere filter.
Puur en alleen stats futhead (overzichtelijk) & ultimatedb (nauwkeurig) voor de prijzen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:08 schreef pascal08 het volgende:
Een vraagje voor jullie allemaal:
Welke website gebruiken jullie voor het opzoeken van spelers, dus puur alleen stats etc? Wat vinden jullie fijn aan die site en wat zouden jullie verbeteren?
komen er ook prijzen bij vergelijkbaar met udb of is dat niet te doen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:14 schreef pascal08 het volgende:
Oké, thanks allemaal. Ik weet genoeg.
Slepen, dan hoef ik mn hand niet uit mn broek te halen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:12 schreef pascal08 het volgende:
Zoeken jullie liever met de muis of met het toetsenbord? Dus liever sleepbalkjes of liever getalletjes typen?
Toetsenbordquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:12 schreef pascal08 het volgende:
Die prijzen van ultimatedb zijn niet zo nauwkeurig vind ik, dus dat wil ik beter doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:14 schreef leoon. het volgende:
[..]
Puur en alleen stats futhead (overzichtelijk) & ultimatedb (nauwkeurig) voor de prijzen.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Slepen, dan hoef ik mn hand niet uit mn broek te halen.
Fapsearchquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan laat ik de slider erin zitten, speciaal voor jou.Noem ik het: "fapsearch".
Jup en uiteraard wil ik het beter doen dan udb, anders heeft het weinig zin om nóg een site te bouwen. udb en FUTHEAD (en FUTWIZ en Chuzzzquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
komen er ook prijzen bij vergelijkbaar met udb of is dat niet te doen?
Gelukkig was ik niet zoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:57 schreef DutchSL het volgende:
Mensen die zich aanmelden om coins te kopen, afspraken maken en dan als ik mijn bankgegevens heb gegeven plots nooit meer van zich laten horen.. heb nu al zeker 10 van die figuren gehad
Vind je 4231 fijn spelen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand een leuke 4-2-3-1 hybrid voor 50K met Özil als CF?
Wat is hier goed aan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hidden gem, waarom is hij niet 1 overall lager
http://www.futhead.com/fifa/players/409/
Leuk niet, aangezien het dan toch bbva+bundesliga wordt. Maar kan wel wat maken hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand een leuke 4-2-3-1 hybrid voor 50K met Özil als CF?
Hoeft niet hoor, begin maar met Klose spits en Podolski en Marin als CAMquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Leuk niet, aangezien het dan toch bbva+bundesliga wordt. Maar kan wel wat maken hoor
Dit wordt zooo chill_O_ Is de domein wefut.com inmiddels al gekocht?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jup en uiteraard wil ik het beter doen dan udb, anders heeft het weinig zin om nóg een site te bouwen. udb en FUTHEAD (en FUTWIZ en Chuzzz) zijn prima sites, maar zijn niet compleet. Jullie geven zelf al aan dat jullie vaak een combinatie gebruiken. Ik wil gewoon een site die alles heeft, nauwkeurig en overzichtelijk is en ook op de mobiel goed te gebruiken is.
+ die traitsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat is hier goed aan?
edit. o, 4* skills voor een RB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |