Als grote spellen meerdere schijven nodig hebben, dan kunnen spellen die ze op 1 schijfje gepropt hebben nooit zo groot zijn.quote:
Zelden zoiets raars en doms gehoordquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als grote spellen meerdere schijven nodig hebben, dan kunnen spellen die ze op 1 schijfje gepropt hebben nooit zo groot zijn.
Star Wars The Force Unleashed 2 laatst uitgespeeld, dat is echt crimineel hoe kort dat spel is (maar het moest ook vast op één 360 schijfje en dan moet de PS3 er ook onder lijden..).
Denk niet dat dat de reden was. Sowieso is het al langer een trend dat storylines steeds korter worden en er meer aandacht gaat naar de multiplayer. Ik vind dat erg jammer, want ik vond Fallout 3 echt een hele vette game en zo zouden meer spellen moeten zijn. 20+ uur aan verhaallijn vind ik wel eerlijk als je +- ¤60 betaalt voor een game.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als grote spellen meerdere schijven nodig hebben, dan kunnen spellen die ze op 1 schijfje gepropt hebben nooit zo groot zijn.
Star Wars The Force Unleashed 2 laatst uitgespeeld, dat is echt crimineel hoe kort dat spel is (maar het moest ook vast op één 360 schijfje en dan moet de PS3 er ook onder lijden..).
In de meeste gevallen zijn PS3 games een port van de Xbox versie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zelden zoiets raars en doms gehoord
Helemaal niet raar en dom.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zelden zoiets raars en doms gehoord
Dus? Je zoekt toch voor je een spel koopt een paar reviews op, daar staat vaak wel of de singeplayer lang of kort is. Daarna kan het niet als een verrassing komen. En de ontwikkelaar vind het blijkbaar belangrijker dat een spel op de xbox verkocht wordt dan enkel op de PS3, is niet meer dan logisch en snap zijn hele punt dus ook nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
In de meeste gevallen zijn PS3 games een port van de Xbox versie.
Welkequote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:07 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kijk naar wat mijn real life matties doen en verder gewoon beetje op gevoel.
Ik denk dat er sowieso geen spellen zijn die de volledige grootte van een Blu-Ray benutten. Een Blu-ray is 50GB geloof ik en de grootste game voor de 360 die ik ken is 25GB. Kan me niet voorstellen dat er dan een PS3 exclusive is die 2x zo groot is als de grootste Xbox game.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Helemaal niet raar en dom.
Dat spel is echt bizar kort, in drie uur uitgespeeld. Ze hadden er veel meer content in kunnen stoppen als ze de volledige blu ray hadden benut.
Het is ook 1 van de redenen waarom Konami destijds Metal Gear Solid 4 een PS3 exclusive heeft gemaakt.
Een standaard Blu Ray is 25 GB, dual layer is 50GB.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso geen spellen zijn die de volledige grootte van een Blu-Ray benutten. Een Blu-ray is 50GB geloof ik en de grootste game voor de 360 die ik ken is 25GB. Kan me niet voorstellen dat er dan een PS3 exclusive is die 2x zo groot is als de grootste Xbox game.
Volgens mij komt Gran Turismo wel dichtbij de 50GB.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso geen spellen zijn die de volledige grootte van een Blu-Ray benutten. Een Blu-ray is 50GB geloof ik en de grootste game voor de 360 die ik ken is 25GB. Kan me niet voorstellen dat er dan een PS3 exclusive is die 2x zo groot is als de grootste Xbox game.
AC3 is ook 2 schijfjes en LA noire was 3 ....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die 12GB is volgens mij SSd, dus flash geheugen. Alles gaat 30x sneller mbt laden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:49 schreef leoon. het volgende:
Goedenmiddag mannen!![]()
Heb even advies nodig. Had een FAT ps3 heb tijdje geleden van zwager een slim overgekocht. Ik dacht ik 'verjong' mijn ps3 even wat en dan kan die langer mee. Niet dus. Hij heeft kuren, ineens uitvallen bij spellen maar geen YLOD. Ineens stroom eraf pats uit.
Nu ben ik van plan om een nieuwe ps3 te gaan kopen en de goedkoopste is nu 12 GB.
Mijn FAT had 40 gb uit mijn hoofd en daar had ik al bijna niet genoeg aan.
Waarom is er in godsnaam een 12 gb versie? Is dit wel of niet aan te raden?
Maar zal ik het nodig hebben? Ik zal zo is kijken hoeveel GB ik nu van mijn 120 gb gebruik..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die 12GB is volgens mij SSd, dus flash geheugen. Alles gaat 30x sneller mbt laden.
+ voor mensen die een externe harde schijf er aan willen linkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die 12GB is volgens mij SSd, dus flash geheugen. Alles gaat 30x sneller mbt laden.
Kan iemand dit verduidelijken? Vooral de slot-load en top-load???quote:Voordelen van de nieuwe ps3 super slim (3e generatie)
-Compacter
-Zuiniger
Nadelen van de nieuwe ps3 super slim (3e generatie)
-het systeem is gemaakt van een goedkoop plastic
-de slot-load drive (net zoals een autoradio) is vervangen voor een top-load drive (net als de 2e generatie ps2)
-Maar 12 gb geheugen
-Upgradebaar met bracket. DAT NIET BIJGELEVERD IS moet je dus loskopen
-prijs is vrijwel gelijk gebleven. voor een apparaat dat minder solide is en minder kost om te maken.
Mijn advies: zoek een PS3 2e generatie nu ze nog verkrijgbaar zijn
binnenkort gaan ze uit de schappen!!!
Kan er geen interne HDD bijgeplaatst worden? Anders koop je een goedkope 2,5" HDD en stop je die erbij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:49 schreef leoon. het volgende:
Goedenmiddag mannen!![]()
Heb even advies nodig. Had een FAT ps3 heb tijdje geleden van zwager een slim overgekocht. Ik dacht ik 'verjong' mijn ps3 even wat en dan kan die langer mee. Niet dus. Hij heeft kuren, ineens uitvallen bij spellen maar geen YLOD. Ineens stroom eraf pats uit.
Nu ben ik van plan om een nieuwe ps3 te gaan kopen en de goedkoopste is nu 12 GB.
Mijn FAT had 40 gb uit mijn hoofd en daar had ik al bijna niet genoeg aan.
Waarom is er in godsnaam een 12 gb versie? Is dit wel of niet aan te raden?
Maar dan moet ik mijn PS3 open halen en dan is mijn garantie zeker weg?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan er geen interne HDD bijgeplaatst worden? Anders koop je een goedkope 2,5" HDD en stop je die erbij.
Fuck chem, yoloquote:
Dat is de manier waarop je de CD in de console stopt zeg maar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:53 schreef leoon. het volgende:
[..]
Kan iemand dit verduidelijken? Vooral de slot-load en top-load???
En wat is een bracket?
Denk het niet:quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:55 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar dan moet ik mijn PS3 open halen en dan is mijn garantie zeker weg?
Maar moet ik dat zien als een cd die je in je laptop of pc steekt dat er iets naar buiten komt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is de manier waarop je de CD in de console stopt zeg maar.
Bij topload klapt de CD speler open, bij slotload schuift hij naar buiten.
Zal even checken hoe technisch ik hiervoor moet zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |