SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
RAL 9001 is ook niet echt een lekkere titel voor een boekquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... 2e keus was groen. Maar de Gamma had maar 15 kleuren groen. Dus dat klonk niet zo lekker.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
RAL 9001 is ook niet echt een lekkere titel voor een boek
Probeer eens HAL 9000quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Klinkt wel pro hoor!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat is zoooooo 2001quote:
quote:
Zwak hart, allesquote:
Eeuwige dankquote:
Dit dus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
We zijn gewoon blij dat je weer draait
Shake it babyquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)
boh geilquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)
Mijn zoon heb ik naar zn kamer geschoptquote:
Jij bent toch al verpest dus dat maakt niet uitquote:
tief opquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Rob zit je wel klaar om het op te nemen?
Ligt er aan hoe ik me gedraagquote:
Sorryquote:
Waarheid welquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent toch al verpest dus dat maakt niet uit
Eerst maar 50 tinten grijsquote:
Live channel op YT ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef robdriessen het volgende:
Mooi, dat geeft ons de tijd om een streamrecorder te installeren
Had ik je al held genoemd vandaag?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef robdriessen het volgende:
Mooi, dat geeft ons de tijd om een streamrecorder te installeren
Oh boyquote:
quote:
Maak ze blij ermeequote:
Antislip mat ook al klaar gelegd ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik en mijn speelgoed zitten al klaar hoor
Yep en dweilquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Antislip mat ook al klaar gelegd ?
Nu snap ik waarom je vorige show ruim een jaar geleden wasquote:
die boeken waren binnen 3 weken uitquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je vorige show ruim een jaar geleden was
quote:
Ik wil ze ook lezen aan de ene kant. Aan de andere kant ook weer nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die boeken waren binnen 3 weken uit
Ik zit te hopen dat Lola wat van het boek weet te maken, die vond ik namelijk tam en slechtquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Zit iedereen al te pre-fappen bij de gedachte ofzo? Tis zo stil hier
Sorryquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Zit iedereen al te pre-fappen bij de gedachte ofzo? Tis zo stil hier
Sop sop sop !!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit te hopen dat Lola wat van het boek weet te maken, die vond ik namelijk tam en slecht
En de restquote:
weet je hoemoeiliijk het is om met een hand te tyhpenquote:
Oefening baart kunstquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
weet je hoemoeiliijk het is om met een hand te tyhpen
Truequote:
Je plafond komt er wel mooi klaar van.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef Monopoly het volgende:
4 orgasmes en een liter zaad gedoneerd aan het plafond
*Fluistert: Sorryquote:
Joowquote:
Ik snap wat je bedoelt; als het gewoon een opname van een onbekend iemand was geweest was het ook niet mijn ding geweest, maar Lola zo live op de radio?quote:
quote:
Weer een mijlpaalquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:31 schreef robdriessen het volgende:
Le-gen-da-ri-sche radio. Wij waren erbij.
Ik doe wel bodyguardquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef Monopoly het volgende:
Lola gewoon alle boeken in spreken voor blinden.
Gewoon verkopen, Lola rijk maken![]()
Ik zeg doen. Rob als Italiaanse pooier personal agent optreden
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef Monopoly het volgende:
Lola gewoon alle boeken in spreken voor blinden.
Gewoon verkopen, Lola rijk maken![]()
Ik zeg doen. Rob als Italiaanse pooier personal agent optreden
Oh ik vind het zeker dapper van LoLa en het ligt niet aan haar, maar aan het boek. Ik was waarschijnlijk wel geboeid blijven luisteren als het een boek uit de kast van een van haar kinderen was geweest. Iets van Pinkeltje ofzoquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt; als het gewoon een opname van een onbekend iemand was geweest was het ook niet mijn ding geweest, maar Lola zo live op de radio?Dapper!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh ik vind het zeker dapper van LoLa en het ligt niet aan haar, maar aan het boek. Ik was waarschijnlijk wel geboeid blijven luisteren als het een boek uit de kast van een van haar kinderen was geweest. Iets van Pinkeltje ofzo
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh ik vind het zeker dapper van LoLa en het ligt niet aan haar, maar aan het boek. Ik was waarschijnlijk wel geboeid blijven luisteren als het een boek uit de kast van een van haar kinderen was geweest. Iets van Pinkeltje ofzo
Wellicht iets voor de volgende keerquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:
Impro-karaokequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef ToT het volgende:
Maar Rob kan er ook wat van wat betreft teksten op de radio er uit gooien! Met name in het Italiaans!
Rupsje Nooitgenoeg. It will blow your mind.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vertelde dat gisteren nog op de radio toen ik het nummer tegenkwam tijdens het speuren naar goede nummers. Helaas had geen enkele luisteraar van gisteren die show van jou meegekregen!quote:
JEweettochquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
En de hits blijven ook maar gewoon het internet opgegooid
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vertelde dat gisteren nog op de radio toen ik het nummer tegenkwam tijdens het speuren naar goede nummers. Helaas had geen enkele luisteraar van gisteren die show van jou meegekregen!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit maar in mijn huiskamer, mijn kamer is nog niet zo gezellig
[ afbeelding ]
Moet inderdaad nog wel het één en ander aan gebeurenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
En je zit klem in je stoel zeker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef Monopoly het volgende:
4 orgasmes en een liter zaad gedoneerd aan het plafond
Zet hier ook maar geen radio aan, zit hier soort van TLC te kijken met 2 vrouwenquote:
Nee maar het geeft wel een bepaald gevoel, ik snap je.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef Bos81 het volgende:
Basket Case. Alleen wil ik die clip niet meer zien, na mijn recente PAAZ-Opname
. Hoewel het niet echt zo was, als in de clip
Laat zien wie de baas is in huisquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zet hier ook maar geen radio aan, zit hier soort van TLC te kijken met 2 vrouwen
Je hebt dan wel weer een perforatorquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende week schilderen, ik weet niet welke idioot vond dat de tint kots leuk was voor die muurquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Moet inderdaad nog wel het één en ander aan gebeuren
Je hebt een eigen dak boven je hoofdquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hebt dan wel weer een perforator
Onmisbaar in de kamerquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Er staat niks andersquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Dat valt jou dan wel weer op.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Onmisbaar in de kamer
Maar wél lekker toch, een eigen stekjequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Dafuqquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgende week schilderen, ik weet niet welke idioot vond dat de tint kots leuk was voor die muur
Doe anders grijs.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgende week schilderen, ik weet niet welke idioot vond dat de tint kots leuk was voor die muur
Waar zouden we zijn zonder perforatorquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe anders grijs.
Donker grijs, of een tintje lichter, of nog een tintje lichter, of nog een tintje lichter....50 mogelijkheden!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe anders grijs.
Donker grijs, of een tintje lichter, of nog een tintje lichter, of nog een tintje lichter....50 mogelijkheden!
Denk grijs denk LoLaquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe anders grijs.
-1quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:40 schreef Watertornado het volgende:
FFDP, dé band die heel FOK! heeft leren kennen door LoLa
hmm ik denk er nog over na, misschien gewoon witquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe anders grijs.
Gewoon zwart, helemaal zwartquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe anders grijs.
Waarheid.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:40 schreef Watertornado het volgende:
Zwartquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar wél lekker toch, een eigen stekje
En lekker aan het schilderen en zo, en volgende maand kijk je met een tevreden gezicht rond in je huiskamer
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:40 schreef Watertornado het volgende:
1 juni, Goffertparkquote:
Black as the devil painteth!quote:
75 euroquote:
Ik zeg doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Black as the devil painteth!
(Ik ga hier ff geen cover van de cd plaatsen, want blote tieten!)
Ben een latertje, ben nu net 23quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook op zoek naar een eigen stekkie.
Na 4 jaar studentenhuis ben ik wel weer toe aan mn eigen huisje
Heb daarvoor ook 2,5 jaar op mezelf gewoond
Iedereen voelt elkaar aan jongequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Waarheid.
En dan dit: ik trek een speciaal biertje open en WT komt binnen. Eng dit. Heel eng.
Nja, ik bijna 25quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben een latertje, ben nu net 23
Volgens mij heb jij die ook op die CD van Robs Sint actie in 2011 gezet. Alleen ligt die CD nu waarschijnlijk ergens in een verhuisdoos, dus kan niet kijken..quote:
Ieeuwquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Iedereen voelt elkaar aan jonge
Latertje? Ik was 27quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben een latertje, ben nu net 23
DMquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]Zie je me zo graag gebanned?
Nou ja, zie de rechter helft van mijn UI, maar dan in het groot!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Black as the devil painteth!
(Ik ga hier ff geen cover van de cd plaatsen, want blote tieten!)
zou best kunnenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij die ook op die CD van Robs Sint actie in 2011 gezet. Alleen ligt die CD nu waarschijnlijk ergens in een verhuisdoos, dus kan niet kijken..
Jij had er redenen voor toch? Ben kwijt wat het was, maar iets met de VS ofzoquote:
Ben je normaal ook niet vies vanquote:
Ik ook, maar heb nu voor het eerste een goede reden gehad om het te doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik 19, maar wilde al echt op mijn 17e.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Werk je nog met autobanden enzo?
Verdien je genoeg om een eigen stekkie te huren?quote:
Ik weet niet zo goed, maar ik zat dus net te denken dat hutu's vet blij zijn met die smartphones omdat er geen tutsi's meer opzitten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Waarheid.
En dan dit: ik trek een speciaal biertje open en WT komt binnen. Eng dit. Heel eng.
Ben toen naar de VS verhuist ja. Maar kwam vooral doordat ik de enige was die nog thuis woonde toen mijn vader plotseling overleed. De VS-kans heb ik dus ook met beiden handen aangegrepen omdat ik echt bang was anders op mijn 30e nog niet het huis had kunnen 'ontvluchten'.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij had er redenen voor toch? Ben kwijt wat het was, maar iets met de VS ofzo
Zeker welquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Verdien je genoeg om een eigen stekkie te huren?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef Bos81 het volgende:
Stop maar, want ik ga om 22.00 weg, dus hoef ik je niet te missen
Gun ons ook eens wat joh egoïstquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef Bos81 het volgende:
Stop maar, want ik ga om 22.00 weg, dus hoef ik je niet te missen
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef Melting het volgende:
Lola...... ik moet je nu echt gaan verlaten.
Hoop binnenkort nog meer van je te horen.
Trusten voor straks allemaal.
Hoe heb je daar terecht gekunt eigenlijk, dat kan toch alleen als je echt 100% kan bewijzen dat je er kan werken en levenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben toen naar de VS verhuist ja. Maar kwam vooral doordat ik de enige was die nog thuis woonde toen mijn vader plotseling overleed. De VS-kans heb ik dus ook met beiden handen aangegrepen omdat ik echt bang was anders op mijn 30e nog niet het huis had kunnen 'ontvluchten'.
Tuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef Melting het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef Melting het volgende:
Trustequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef Melting het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijkik ga mijn best doen
Heel appartement?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zeker wel
En waarschijnlijk binnenkort ook vast contract, dus dan zit het helemaal goed
Trustenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef Melting het volgende:
Wat ik hier zo gezien heb moet dat prima lukkenquote:
Ik wilde amper op mijn 16e, maar het was financieel niet haalbaar. Dus het werd 26quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik 19, maar wilde al echt op mijn 17e.
Bedrijf waar ik toen werkte had een vestiging in de VS. Een van de managers daar kreeg er lucht van dat ik bij dat bedrijf weg wilde en heeft de directeur daar ervan overtuigd dat ze mij naar de VS moesten halen. Dus had binnen 3 maanden een visumquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe heb je daar terecht gekunt eigenlijk, dat kan toch alleen als je echt 100% kan bewijzen dat je er kan werken en leven
Punt is: dinsdag geinstalleerd woensdag getest en alles staat door elkaar...quote:
GFTquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed, maar ik zat dus net te denken dat hutu's vet blij zijn met die smartphones omdat er geen tutsi's meer opzitten.
Maar de relevantie met jouw verhaal is een beetje zoek.
Ik werd gierend gek thuis, Ze waren het er niet mee eens dat ik uit huis ging gezien mijn financiën, mar het moest gewoon.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik wilde amper op mijn 16e, maar het was financieel niet haalbaar. Dus het werd 26
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Punt is: dinsdag geinstalleerd woensdag getest en alles staat door elkaar...
Kan niks vinden en de EXT HD is niet aangesloten
Begin je nu weer over financiën?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik werd gierend gek thuis, Ze waren het er niet mee eens dat ik uit huis ging gezien mijn financiën, mar het moest gewoon.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehe!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Begin je nu weer over financiën?
Ik heb een jaar in mijn broers huis gewoon op mijn 18e, zijn examenjaar die hij dus weer thuis doorbracht, maar wilde zijn huis niet kwijtquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik werd gierend gek thuis, Ze waren het er niet mee eens dat ik uit huis ging gezien mijn financiën, mar het moest gewoon.
* MaryMouse portemonnee uit zak haalt en ruikt.quote:
Leerquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse portemonnee uit zak haalt en ruikt.ruikt naar leer
OMDAT JAREDquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:52 schreef robdriessen het volgende:
Waarom moet Jared altijd zo schreeuwen alsof ie een bowlingbal uitschijt?
sinds wanneer is er geld ik gebruik nog stenenquote:
Dat doe je goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
sinds wanneer is er geld ik gebruik nog stenen
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef robdriessen het volgende:
Wat zou er gebeuren als ik LoLa een trap geef en om 10 uur de radio kaap?
Moet jij eens zien hoe snel wij allemaal in Schiedam zijn om jou te martelenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef robdriessen het volgende:
Ik zou zeggen: Gewoon doen, en kijken wat er gebeurtquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef robdriessen het volgende:
Oh shit, dan gaat ze huilen. Maar niet doen dan.quote:
Allemaal bangmakerijquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
sinds wanneer is er geld ik gebruik nog stenen
Dan laat ik je struikelen met je volgende hardloop rondjequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef robdriessen het volgende:
Ontroostbaar en eeuwige haat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh shit, dan gaat ze huilen. Maar niet doen dan.
Inderdaad niet verkeerdquote:
Truste voor straksquote:
quote:
Ik luister met koptelefoon, Pa zit darts te kijken, dus die wil ik niet storen..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
Volume gaat op standje buurtruzie
hijs niet mijn type en hij is getrouwdquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:03 schreef robdriessen het volgende:
Noem jezelf nou niet Lompe Lola, anders denk ik steeds dat je met LompeHork gaat
Ik vroeg gister ook al of zij LompeVrouw wasquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:03 schreef robdriessen het volgende:
Noem jezelf nou niet Lompe Lola, anders denk ik steeds dat je met LompeHork gaat
Niks geen last van hierquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik luister met koptelefoon, Pa zit darts te kijken, dus die wil ik niet storen..
whahahaha groetjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoonlief komt de kamer in, hoort LoLa praten en zegt: dit is toch die FOK!radio? Mooie tijden waren dat he mama!![]()
HIJ HERKENDE JOU LOLA!!
ik schrok alquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoonlief komt de kamer in, hoort LoLa praten en zegt: dit is toch die FOK!radio? Mooie tijden waren dat he mama!![]()
HIJ HERKENDE JOU LOLA!!
Dankje hier een steenquote:
quote:
* Verguld isquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dankje hier een steen
quote:
quote:
Ik ben zo trots op mn jochiequote:
Hij blijft mooiquote:
Ik doe niks andersquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier mag je je ongenoegen erover ventileren
quote:
Eindelijk, dan is het dat je me bekend voorkwam door WKNquote:
quote:
Baasquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
Een van de managers daar kreeg er lucht van dat ik bij dat bedrijf weg wilde en heeft de directeur daar ervan overtuigd dat ze mij naar de VS moesten halen
Ik word overal herkendquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eindelijk, dan is het dat je me bekend voorkwam door WKN
Klopt als een busquote:
Atlanta, GA. Ongelovelijk goede tijd daar meegemaaktquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Baas
Waar zat je? Mijn zus zit nu in San Francisco, nu even in NL maar ze woont officieel in de VS dankzij een journalistenvisum. Daar heeft ze heel veel geluk mee gehad
Ik herkende je niet zonder zwart balkje voor je ogen....quote:
quote:
Atlanta, the Capitol of Coca Colaquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Atlanta, GA. Ongelovelijk goede tijd daar meegemaakt
Zeker na 9/11 is het verdraaid lastig geworden om een visum te krijgen. Daardoor kon ik ook niet terug
Dat is een excentrieke Ray-Ban brilquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik herkende je niet zonder zwart balkje voor je ogen....
En allemaal lekker praten met die kauwgom in de mond en allesquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Atlanta, the Capitol of Coca Cola
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Atlanta, the Capitol of Coca Cola
Nederlandse achternaam lijkt ook natuurlijk als twee druppels op een arabischequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Atlanta, GA. Ongelovelijk goede tijd daar meegemaakt
Zeker na 9/11 is het verdraaid lastig geworden om een visum te krijgen. Daardoor kon ik ook niet terug
NEe dank jequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef Kally het volgende:
Iemand die in een videoclip wil meedoen?
Dacht ik ookquote:
Ik sla overquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef Kally het volgende:
Iemand die in een videoclip wil meedoen?
Neu hoor, viel in Atlanta echt heel erg mee. Heb mijn 'wereld'beeld over de Amerikanen ook drastisch moeten bijstellenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En allemaal lekker praten met die kauwgom in de mond en alles
Dank jequote:
Mijn achternaam is Chinees, volgens sommigen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nederlandse achternaam lijkt ook natuurlijk als twee druppels op een arabische
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |