SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
RAL 9001 is ook niet echt een lekkere titel voor een boekquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... 2e keus was groen. Maar de Gamma had maar 15 kleuren groen. Dus dat klonk niet zo lekker.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
RAL 9001 is ook niet echt een lekkere titel voor een boek
Probeer eens HAL 9000quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Klinkt wel pro hoor!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat is zoooooo 2001quote:
quote:
Zwak hart, allesquote:
Eeuwige dankquote:
Dit dus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
We zijn gewoon blij dat je weer draait
Shake it babyquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)
boh geilquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)
Mijn zoon heb ik naar zn kamer geschoptquote:
Jij bent toch al verpest dus dat maakt niet uitquote:
tief opquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Rob zit je wel klaar om het op te nemen?
Ligt er aan hoe ik me gedraagquote:
Sorryquote:
Waarheid welquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent toch al verpest dus dat maakt niet uit
Eerst maar 50 tinten grijsquote:
Live channel op YT ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef robdriessen het volgende:
Mooi, dat geeft ons de tijd om een streamrecorder te installeren
Had ik je al held genoemd vandaag?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef robdriessen het volgende:
Mooi, dat geeft ons de tijd om een streamrecorder te installeren
Oh boyquote:
quote:
Maak ze blij ermeequote:
Antislip mat ook al klaar gelegd ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik en mijn speelgoed zitten al klaar hoor
Yep en dweilquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Antislip mat ook al klaar gelegd ?
Nu snap ik waarom je vorige show ruim een jaar geleden wasquote:
die boeken waren binnen 3 weken uitquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je vorige show ruim een jaar geleden was
quote:
Ik wil ze ook lezen aan de ene kant. Aan de andere kant ook weer nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die boeken waren binnen 3 weken uit
Ik zit te hopen dat Lola wat van het boek weet te maken, die vond ik namelijk tam en slechtquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Zit iedereen al te pre-fappen bij de gedachte ofzo? Tis zo stil hier
Sorryquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Zit iedereen al te pre-fappen bij de gedachte ofzo? Tis zo stil hier
Sop sop sop !!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit te hopen dat Lola wat van het boek weet te maken, die vond ik namelijk tam en slecht
En de restquote:
weet je hoemoeiliijk het is om met een hand te tyhpenquote:
Oefening baart kunstquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
weet je hoemoeiliijk het is om met een hand te tyhpen
Truequote:
Je plafond komt er wel mooi klaar van.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef Monopoly het volgende:
4 orgasmes en een liter zaad gedoneerd aan het plafond
*Fluistert: Sorryquote:
Joowquote:
Ik snap wat je bedoelt; als het gewoon een opname van een onbekend iemand was geweest was het ook niet mijn ding geweest, maar Lola zo live op de radio?quote:
quote:
Weer een mijlpaalquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:31 schreef robdriessen het volgende:
Le-gen-da-ri-sche radio. Wij waren erbij.
Ik doe wel bodyguardquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef Monopoly het volgende:
Lola gewoon alle boeken in spreken voor blinden.
Gewoon verkopen, Lola rijk maken![]()
Ik zeg doen. Rob als Italiaanse pooier personal agent optreden
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef Monopoly het volgende:
Lola gewoon alle boeken in spreken voor blinden.
Gewoon verkopen, Lola rijk maken![]()
Ik zeg doen. Rob als Italiaanse pooier personal agent optreden
Oh ik vind het zeker dapper van LoLa en het ligt niet aan haar, maar aan het boek. Ik was waarschijnlijk wel geboeid blijven luisteren als het een boek uit de kast van een van haar kinderen was geweest. Iets van Pinkeltje ofzoquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt; als het gewoon een opname van een onbekend iemand was geweest was het ook niet mijn ding geweest, maar Lola zo live op de radio?Dapper!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh ik vind het zeker dapper van LoLa en het ligt niet aan haar, maar aan het boek. Ik was waarschijnlijk wel geboeid blijven luisteren als het een boek uit de kast van een van haar kinderen was geweest. Iets van Pinkeltje ofzo
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh ik vind het zeker dapper van LoLa en het ligt niet aan haar, maar aan het boek. Ik was waarschijnlijk wel geboeid blijven luisteren als het een boek uit de kast van een van haar kinderen was geweest. Iets van Pinkeltje ofzo
Wellicht iets voor de volgende keerquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:
Impro-karaokequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef ToT het volgende:
Maar Rob kan er ook wat van wat betreft teksten op de radio er uit gooien! Met name in het Italiaans!
Rupsje Nooitgenoeg. It will blow your mind.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vertelde dat gisteren nog op de radio toen ik het nummer tegenkwam tijdens het speuren naar goede nummers. Helaas had geen enkele luisteraar van gisteren die show van jou meegekregen!quote:
JEweettochquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
En de hits blijven ook maar gewoon het internet opgegooid
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vertelde dat gisteren nog op de radio toen ik het nummer tegenkwam tijdens het speuren naar goede nummers. Helaas had geen enkele luisteraar van gisteren die show van jou meegekregen!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit maar in mijn huiskamer, mijn kamer is nog niet zo gezellig
[ afbeelding ]
Moet inderdaad nog wel het één en ander aan gebeurenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
En je zit klem in je stoel zeker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef Monopoly het volgende:
4 orgasmes en een liter zaad gedoneerd aan het plafond
Zet hier ook maar geen radio aan, zit hier soort van TLC te kijken met 2 vrouwenquote:
Nee maar het geeft wel een bepaald gevoel, ik snap je.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef Bos81 het volgende:
Basket Case. Alleen wil ik die clip niet meer zien, na mijn recente PAAZ-Opname
. Hoewel het niet echt zo was, als in de clip
Laat zien wie de baas is in huisquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zet hier ook maar geen radio aan, zit hier soort van TLC te kijken met 2 vrouwen
Je hebt dan wel weer een perforatorquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende week schilderen, ik weet niet welke idioot vond dat de tint kots leuk was voor die muurquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Moet inderdaad nog wel het één en ander aan gebeuren
Je hebt een eigen dak boven je hoofdquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hebt dan wel weer een perforator
Onmisbaar in de kamerquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Er staat niks andersquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Dat valt jou dan wel weer op.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Onmisbaar in de kamer
Maar wél lekker toch, een eigen stekjequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Dafuqquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgende week schilderen, ik weet niet welke idioot vond dat de tint kots leuk was voor die muur
Doe anders grijs.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgende week schilderen, ik weet niet welke idioot vond dat de tint kots leuk was voor die muur
Waar zouden we zijn zonder perforatorquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe anders grijs.
Donker grijs, of een tintje lichter, of nog een tintje lichter, of nog een tintje lichter....50 mogelijkheden!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe anders grijs.
Donker grijs, of een tintje lichter, of nog een tintje lichter, of nog een tintje lichter....50 mogelijkheden!
Denk grijs denk LoLaquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe anders grijs.
-1quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:40 schreef Watertornado het volgende:
FFDP, dé band die heel FOK! heeft leren kennen door LoLa
hmm ik denk er nog over na, misschien gewoon witquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe anders grijs.
Gewoon zwart, helemaal zwartquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe anders grijs.
Waarheid.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:40 schreef Watertornado het volgende:
FFDP, dé band die heel FOK! heeft leren kennen door LoLa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |