Had ik je al held genoemd vandaag?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef robdriessen het volgende:
Mooi, dat geeft ons de tijd om een streamrecorder te installeren
Oh boyquote:
quote:
Maak ze blij ermeequote:
Antislip mat ook al klaar gelegd ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik en mijn speelgoed zitten al klaar hoor
Yep en dweilquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Antislip mat ook al klaar gelegd ?
Nu snap ik waarom je vorige show ruim een jaar geleden wasquote:
die boeken waren binnen 3 weken uitquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je vorige show ruim een jaar geleden was
quote:
Ik wil ze ook lezen aan de ene kant. Aan de andere kant ook weer nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die boeken waren binnen 3 weken uit
Ik zit te hopen dat Lola wat van het boek weet te maken, die vond ik namelijk tam en slechtquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Zit iedereen al te pre-fappen bij de gedachte ofzo? Tis zo stil hier
Sorryquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Zit iedereen al te pre-fappen bij de gedachte ofzo? Tis zo stil hier
Sop sop sop !!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit te hopen dat Lola wat van het boek weet te maken, die vond ik namelijk tam en slecht
En de restquote:
weet je hoemoeiliijk het is om met een hand te tyhpenquote:
Oefening baart kunstquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
weet je hoemoeiliijk het is om met een hand te tyhpen
Truequote:
Je plafond komt er wel mooi klaar van.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef Monopoly het volgende:
4 orgasmes en een liter zaad gedoneerd aan het plafond
*Fluistert: Sorryquote:
Joowquote:
Ik snap wat je bedoelt; als het gewoon een opname van een onbekend iemand was geweest was het ook niet mijn ding geweest, maar Lola zo live op de radio?quote:
quote:
Weer een mijlpaalquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:31 schreef robdriessen het volgende:
Le-gen-da-ri-sche radio. Wij waren erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |