quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar wél lekker toch, een eigen stekje
En lekker aan het schilderen en zo, en volgende maand kijk je met een tevreden gezicht rond in je huiskamer
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:40 schreef Watertornado het volgende:
FFDP, dé band die heel FOK! heeft leren kennen door LoLa
1 juni, Goffertparkquote:
Black as the devil painteth!quote:
75 euroquote:
Ik zeg doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Black as the devil painteth!
(Ik ga hier ff geen cover van de cd plaatsen, want blote tieten!)
Ben een latertje, ben nu net 23quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook op zoek naar een eigen stekkie.
Na 4 jaar studentenhuis ben ik wel weer toe aan mn eigen huisje
Heb daarvoor ook 2,5 jaar op mezelf gewoond
Iedereen voelt elkaar aan jongequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Waarheid.
En dan dit: ik trek een speciaal biertje open en WT komt binnen. Eng dit. Heel eng.
Nja, ik bijna 25quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben een latertje, ben nu net 23
Volgens mij heb jij die ook op die CD van Robs Sint actie in 2011 gezet. Alleen ligt die CD nu waarschijnlijk ergens in een verhuisdoos, dus kan niet kijken..quote:
Ieeuwquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Iedereen voelt elkaar aan jonge
Latertje? Ik was 27quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben een latertje, ben nu net 23
DMquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]Zie je me zo graag gebanned?
Nou ja, zie de rechter helft van mijn UI, maar dan in het groot!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Black as the devil painteth!
(Ik ga hier ff geen cover van de cd plaatsen, want blote tieten!)
zou best kunnenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij die ook op die CD van Robs Sint actie in 2011 gezet. Alleen ligt die CD nu waarschijnlijk ergens in een verhuisdoos, dus kan niet kijken..
Jij had er redenen voor toch? Ben kwijt wat het was, maar iets met de VS ofzoquote:
Ben je normaal ook niet vies vanquote:
Ik ook, maar heb nu voor het eerste een goede reden gehad om het te doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik 19, maar wilde al echt op mijn 17e.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Werk je nog met autobanden enzo?
Verdien je genoeg om een eigen stekkie te huren?quote:
Ik weet niet zo goed, maar ik zat dus net te denken dat hutu's vet blij zijn met die smartphones omdat er geen tutsi's meer opzitten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Waarheid.
En dan dit: ik trek een speciaal biertje open en WT komt binnen. Eng dit. Heel eng.
Ben toen naar de VS verhuist ja. Maar kwam vooral doordat ik de enige was die nog thuis woonde toen mijn vader plotseling overleed. De VS-kans heb ik dus ook met beiden handen aangegrepen omdat ik echt bang was anders op mijn 30e nog niet het huis had kunnen 'ontvluchten'.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij had er redenen voor toch? Ben kwijt wat het was, maar iets met de VS ofzo
Zeker welquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Verdien je genoeg om een eigen stekkie te huren?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef Bos81 het volgende:
Stop maar, want ik ga om 22.00 weg, dus hoef ik je niet te missen
Gun ons ook eens wat joh egoïstquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef Bos81 het volgende:
Stop maar, want ik ga om 22.00 weg, dus hoef ik je niet te missen
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef Melting het volgende:
Lola...... ik moet je nu echt gaan verlaten.
Hoop binnenkort nog meer van je te horen.
Trusten voor straks allemaal.
Hoe heb je daar terecht gekunt eigenlijk, dat kan toch alleen als je echt 100% kan bewijzen dat je er kan werken en levenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben toen naar de VS verhuist ja. Maar kwam vooral doordat ik de enige was die nog thuis woonde toen mijn vader plotseling overleed. De VS-kans heb ik dus ook met beiden handen aangegrepen omdat ik echt bang was anders op mijn 30e nog niet het huis had kunnen 'ontvluchten'.
Tuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef Melting het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef Melting het volgende:
Trustequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef Melting het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijkik ga mijn best doen
Heel appartement?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zeker wel
En waarschijnlijk binnenkort ook vast contract, dus dan zit het helemaal goed
Trustenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef Melting het volgende:
Wat ik hier zo gezien heb moet dat prima lukkenquote:
Ik wilde amper op mijn 16e, maar het was financieel niet haalbaar. Dus het werd 26quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik 19, maar wilde al echt op mijn 17e.
Bedrijf waar ik toen werkte had een vestiging in de VS. Een van de managers daar kreeg er lucht van dat ik bij dat bedrijf weg wilde en heeft de directeur daar ervan overtuigd dat ze mij naar de VS moesten halen. Dus had binnen 3 maanden een visumquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe heb je daar terecht gekunt eigenlijk, dat kan toch alleen als je echt 100% kan bewijzen dat je er kan werken en leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |