Dat doe je goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
sinds wanneer is er geld ik gebruik nog stenen
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef robdriessen het volgende:
Wat zou er gebeuren als ik LoLa een trap geef en om 10 uur de radio kaap?
Moet jij eens zien hoe snel wij allemaal in Schiedam zijn om jou te martelenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef robdriessen het volgende:
Ik zou zeggen: Gewoon doen, en kijken wat er gebeurtquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef robdriessen het volgende:
Oh shit, dan gaat ze huilen. Maar niet doen dan.quote:
Allemaal bangmakerijquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
sinds wanneer is er geld ik gebruik nog stenen
Dan laat ik je struikelen met je volgende hardloop rondjequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef robdriessen het volgende:
Ontroostbaar en eeuwige haat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh shit, dan gaat ze huilen. Maar niet doen dan.
Inderdaad niet verkeerdquote:
Truste voor straksquote:
quote:
Ik luister met koptelefoon, Pa zit darts te kijken, dus die wil ik niet storen..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
Volume gaat op standje buurtruzie
hijs niet mijn type en hij is getrouwdquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:03 schreef robdriessen het volgende:
Noem jezelf nou niet Lompe Lola, anders denk ik steeds dat je met LompeHork gaat
Ik vroeg gister ook al of zij LompeVrouw wasquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:03 schreef robdriessen het volgende:
Noem jezelf nou niet Lompe Lola, anders denk ik steeds dat je met LompeHork gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |