Niks geen last van hierquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik luister met koptelefoon, Pa zit darts te kijken, dus die wil ik niet storen..
whahahaha groetjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoonlief komt de kamer in, hoort LoLa praten en zegt: dit is toch die FOK!radio? Mooie tijden waren dat he mama!![]()
HIJ HERKENDE JOU LOLA!!
ik schrok alquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoonlief komt de kamer in, hoort LoLa praten en zegt: dit is toch die FOK!radio? Mooie tijden waren dat he mama!![]()
HIJ HERKENDE JOU LOLA!!
Dankje hier een steenquote:
quote:
* Verguld isquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dankje hier een steen
quote:
quote:
Ik ben zo trots op mn jochiequote:
Hij blijft mooiquote:
Ik doe niks andersquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier mag je je ongenoegen erover ventileren
quote:
Eindelijk, dan is het dat je me bekend voorkwam door WKNquote:
quote:
Baasquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
Een van de managers daar kreeg er lucht van dat ik bij dat bedrijf weg wilde en heeft de directeur daar ervan overtuigd dat ze mij naar de VS moesten halen
Ik word overal herkendquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eindelijk, dan is het dat je me bekend voorkwam door WKN
Klopt als een busquote:
Atlanta, GA. Ongelovelijk goede tijd daar meegemaaktquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Baas
Waar zat je? Mijn zus zit nu in San Francisco, nu even in NL maar ze woont officieel in de VS dankzij een journalistenvisum. Daar heeft ze heel veel geluk mee gehad
Ik herkende je niet zonder zwart balkje voor je ogen....quote:
quote:
Atlanta, the Capitol of Coca Colaquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Atlanta, GA. Ongelovelijk goede tijd daar meegemaakt
Zeker na 9/11 is het verdraaid lastig geworden om een visum te krijgen. Daardoor kon ik ook niet terug
Dat is een excentrieke Ray-Ban brilquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik herkende je niet zonder zwart balkje voor je ogen....
En allemaal lekker praten met die kauwgom in de mond en allesquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Atlanta, the Capitol of Coca Cola
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Atlanta, the Capitol of Coca Cola
Nederlandse achternaam lijkt ook natuurlijk als twee druppels op een arabischequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Atlanta, GA. Ongelovelijk goede tijd daar meegemaakt
Zeker na 9/11 is het verdraaid lastig geworden om een visum te krijgen. Daardoor kon ik ook niet terug
NEe dank jequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef Kally het volgende:
Iemand die in een videoclip wil meedoen?
Dacht ik ookquote:
Ik sla overquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef Kally het volgende:
Iemand die in een videoclip wil meedoen?
Neu hoor, viel in Atlanta echt heel erg mee. Heb mijn 'wereld'beeld over de Amerikanen ook drastisch moeten bijstellenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En allemaal lekker praten met die kauwgom in de mond en alles
Dank jequote:
Mijn achternaam is Chinees, volgens sommigen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nederlandse achternaam lijkt ook natuurlijk als twee druppels op een arabische
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |