GFTquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed, maar ik zat dus net te denken dat hutu's vet blij zijn met die smartphones omdat er geen tutsi's meer opzitten.
Maar de relevantie met jouw verhaal is een beetje zoek.
Ik werd gierend gek thuis, Ze waren het er niet mee eens dat ik uit huis ging gezien mijn financiën, mar het moest gewoon.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik wilde amper op mijn 16e, maar het was financieel niet haalbaar. Dus het werd 26
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Punt is: dinsdag geinstalleerd woensdag getest en alles staat door elkaar...
Kan niks vinden en de EXT HD is niet aangesloten
Begin je nu weer over financiën?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik werd gierend gek thuis, Ze waren het er niet mee eens dat ik uit huis ging gezien mijn financiën, mar het moest gewoon.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehe!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Begin je nu weer over financiën?
Ik heb een jaar in mijn broers huis gewoon op mijn 18e, zijn examenjaar die hij dus weer thuis doorbracht, maar wilde zijn huis niet kwijtquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik werd gierend gek thuis, Ze waren het er niet mee eens dat ik uit huis ging gezien mijn financiën, mar het moest gewoon.
* MaryMouse portemonnee uit zak haalt en ruikt.quote:
Leerquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse portemonnee uit zak haalt en ruikt.ruikt naar leer
OMDAT JAREDquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:52 schreef robdriessen het volgende:
Waarom moet Jared altijd zo schreeuwen alsof ie een bowlingbal uitschijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |