Dat is snel zeg ! Ik vind deze scene's heel ongeloofwaardig met de nieuwe Tim.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs alleen deze week, Beau Schneider was al vrij snel weer aan het werk gegaan.
Lees anders even terug, dan weet je wie die rare gozer isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:33 schreef Gulmez het volgende:
waarom eerst altijd ruzie janine ludo en nu janine zn kind onder de auto heb geduwt doet ie opeens aardig en wie is die rare gozer bij familie bouw huis wtf man
Dat heet nou een eigen ''mening'' hebbenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:37 schreef Gulmez het volgende:
[..]
waarom allemaal maxime disrespecten beter dan die janine iig
Op RTLXL, maar dan moet je er een euro voor betalen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
De aflevering van morgen waar staat die?
Terwijl Ludo heel RTL koopt voor 1 euro.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Op RTLXL, maar dan moet je er een euro voor betalen.
Op YT staat-ie (nog) niet
En Endemol koopt-ie er ook nog eventjes bij voor hetzelfde bedragquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Terwijl Ludo heel RTL koopt voor 1 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
waarom zijn de bananen krom?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:37 schreef Gulmez het volgende:
[..]
waarom allemaal maxime disrespecten beter dan die janine iig
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
De aflevering van morgen waar staat die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:49 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]Welke vertrouwde sites?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.telegraaf.nl/p(...)eur_vervangen__.html Hier staat dat die er 2 weken uit isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:28 schreef PeterKelder het volgende:
Volgens mij zelfs alleen deze week, Beau Schneider was al vrij snel weer aan het werk gegaan.
En nog zo afhankelijk, beter gaat ze dood in de serie. Em die tim is veelte oud voor die rol.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toen met die gasexplosie in Teluma was ze 21, dus ze zou nu ongeveer 25 moeten zijn
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:49 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Van mij mag hij b lijven hoor, vind de echte Tim niets aan, speelt niet erg overtuigend te gemaakt, maar goed dat is mijn mening!!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:58 schreef Fluxy het volgende:
Ik vind hem een betere speler maar toch wil ik dat de echte tim snel terug komt!
Hij speelt wel beter ja maar ik ben die echte tim gewoon gewentquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag hij b lijven hoor, vind de echte Tim niets aan, speelt niet erg overtuigend te gemaakt, maar goed dat is mijn mening!!!
Kan je went aan een personage en het is natuurlijk vreemd dat een ander de rol overneemt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:16 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Hij speelt wel beter ja maar ik ben die echte tim gewoon gewent
Jeeeeehquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je went aan een personage en het is natuurlijk vreemd dat een ander de rol overneemt.
Maar goed zo lang is hij niet weg dan kan je weer genieten van de oude tim
Die eerste speelt beter.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:16 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Hij speelt wel beter ja maar ik ben die echte tim gewoon gewent
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:20 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)jkers_verward__.html
Volgens Wilma Nanninga (______) is het "volstrekt uniek" dat er een tijdelijke recast plaatsvindt in GTST
![]()
Wilma Gottschalk-Nanningaquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:20 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)jkers_verward__.html
Volgens Wilma Nanninga (______) is het "volstrekt uniek" dat er een tijdelijke recast plaatsvindt in GTST
![]()
Hoe/wat bedoel je?quote:Op woensdag 16 januari 2013 04:08 schreef Estherdv het volgende:
rtl heeft gewonnen, gtst word niet meer geoploud
Groot? Gigantisch zijn die dingen, vooral als ze een verontwaardigd gezicht trektquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:18 schreef Fluxy het volgende:
Vanavond gtst jeeh!!!![]()
Trouwens wie vind de ogen van nina ook groot
Hahaquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Groot? Gigantisch zijn die dingen, vooral als ze een verontwaardigd gezicht trekt
Ik denk eerder dat Marly al sinds ze geboren is grotere ogen heeftquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:46 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Haha![]()
Het zou kunnen dat ze zo hard moest niezen dat die ogen wat groter werden..
Zijn speciale lenzen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:18 schreef Fluxy het volgende:
Was dat maar zoquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:15 schreef Fluxy het volgende:
Ik weet wel waarom tim eventjes stopt, hij wil de klappen van sjoerd niet opvangen!
Goed dat dat tegenwoordig gelijktijdig loopt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:17 schreef PeterKelder het volgende:
Sjoerd, eindbaas![]()
![]()
(Ik kijk de aflevering via internet)
De aflevering is bij mij al bijna afgelopenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Goed dat dat tegenwoordig gelijktijdig loopt.
Het gaat zelfs sneller dus.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De aflevering is bij mij al bijna afgelopen
Yup, dat gezeik rond Ludo/Janine/Maxime/Lucas en Noud/Nina/Mike boeit mij echt geen flikker meer nu Maxime voorlopig haar zin heeftquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het gaat zelfs sneller dus.
Deksels, ik ben er met mijn gedachten niet bij, via internet kan je de aflevering natuurlijk 'zelf' enigzins regisseren.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yup, dat gezeik rond Ludo/Janine/Maxime/Lucas en Noud/Nina/Mike boeit mij echt geen flikker meer nu Maxime voorlopig haar zin heeft
Dus hou ik het maar even bij het gedoe rond Rikki, Sjoerd en Tim #2
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Deksels, ik ben er met mijn gedachten niet bij, via internet kan je de aflevering natuurlijk 'zelf' enigzins regisseren.
Dat hij maar snel een fout mag maken mbt Nina, waarna Ludo hem net als Maarten in het niets laat verdwijnenquote:
Arme sjoerdquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat hij maar snel een fout mag maken mbt Nina, waarna Ludo hem net als Maarten in het niets laat verdwijnen
Uit wraak geeft Sjoerd hem aan Bing.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:31 schreef Fluxy het volgende:
Hoe gaan ze dat doen met bram??? Arm klein ventje
Bram is inmiddels al 20 volgens mijquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:31 schreef Fluxy het volgende:
Hoe gaan ze dat doen met bram??? Arm klein ventje
komt door de bonzo. Kijk maar naar al die andere mopshondenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:18 schreef Fluxy het volgende:
Yups. Maar toen Ray verdween en het ongeboren kindje ogenschijnlijk gehandicapt ter wereld zou komen, besloot Janine tot een abortus.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:34 schreef lady-wrb het volgende:
is janine zwanger geweest van ray ?
dat kan ik me helemaal niet meer herrinneren
ik vind het al verbazingwekkend dat ze eens terugkomen op iemand (en iets) dat heel lang geleden gebeurd is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yups. Maar toen Ray verdween en het ongeboren kindje ogenschijnlijk gehandicapt ter wereld zou komen, besloot Janine tot een abortus.
dat roken bij een ingang vind ik sowieso sneu. en niet alleen bij een ziekenhuis.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:37 schreef amaranta het volgende:
Blijf ik altijd sneu vinden. Patienten die voor het zkh aan het roken zijn.
Dat is, voor deze schrijvers, inderdaad verbazingwekkendquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het al verbazingwekkend dat ze eens terugkomen op iemand (en iets) dat heel lang geleden gebeurd is.
Hier is het nog triester...quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:37 schreef amaranta het volgende:
Blijf ik altijd sneu vinden. Patienten die voor het zkh aan het roken zijn.
Dat is in mijn woonplaats volgens mij ook. Zal morgen eens kijken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier is het nog triester...Er staan op het ziekenhuisterrein een paar rookabri's (glazen bushokjes) waar de rokers in mogen staan roken. Soort aapjes in kooien. Op andere plekken mag het niet meer, personeel mag ook niet meer zichtbaar in dienstkleding buiten roken.
Of een backstagefilmpje van de moord op Frits, of de zomercliffs van seizoen 1 t/m 9quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:47 schreef Frey het volgende:
Dat backstage filmpje van Nina's ongeluk.![]()
Ik had graag een backstage filmpje gezien van zomercliff 10 met Bowien.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:53 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
Mooi verwoord!quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waarom krijgt Maxime altijd haar zin.Men begreep Nick zelfs als hij die placebo's had verwisseld, maar hij bleef ontkennen. Toen later uitkwam dat hij het heeft gedaan was al dat begrip weer verdwenen van Ludo en Janine. Ludo steunde Nick toen hij hoorde dat Maxime Nick een inrichting in had gewerkt maar later hoorde je daar niets van terug, geen eens een klein beetje rouw om zijn zoon die dood lijkt te zijn. En Maxime? Geen greintje spijt en nu weer haar zin krijgen.
Misschien komt het nog uit maar ik verwacht van niet eerlijk gezegd, gezien de geschiedenis van de verhaallijnen van Maxime.
Als Maxime uiteindelijk tot inkeer komt en diepe spijt betuigt zou het al beter zijn, net als Ludo in de gevangenis. Het verhaal zou dan tevens wat meer diepgang krijgen.
Waarom Maxime haar zin krijgt? De schrijvers staan aan haar kant. Ze kan ongestraft doen en laten wat ze wilt, de enige vergelding van Ludo was vorig seizoen toen hij haar alles afnam. Toen werd Maxime ook een zeer aardig personage, vond haar zelfs sympathiek, maar sinds het weer "koek en ei" is met de Sanders is het gezeik weer van voor af aan begonnenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waarom krijgt Maxime altijd haar zin.Men begreep Nick zelfs als hij die placebo's had verwisseld, maar hij bleef ontkennen. Toen later uitkwam dat hij het heeft gedaan was al dat begrip weer verdwenen van Ludo en Janine. Ludo steunde Nick toen hij hoorde dat Maxime Nick een inrichting in had gewerkt maar later hoorde je daar niets van terug, geen eens een klein beetje rouw om zijn zoon die dood lijkt te zijn. En Maxime? Geen greintje spijt en nu weer haar zin krijgen.
Misschien komt het nog uit maar ik verwacht van niet eerlijk gezegd, gezien de geschiedenis van de verhaallijnen van Maxime.
Als Maxime uiteindelijk tot inkeer komt en diepe spijt betuigt zou het al beter zijn, net als Ludo in de gevangenis. Het verhaal zou dan tevens wat meer diepgang krijgen.
Ik vind Lucas veel erger, lijkt tussen iedereen te stoken en is schijtirritant..quote:Op maandag 14 januari 2013 20:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik eerlijk gezegd ook.. Mike moet gewoon uit de serie!
Ik vind hem anders een goed acteur.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
En deze kan niet zo goed acteren
Nina breng de term 'grote ogen' tot een nieuw niveauquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:18 schreef Fluxy het volgende:
Misgunnerquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat roken bij een ingang vind ik sowieso sneu. en niet alleen bij een ziekenhuis.
ik vind het ook rete-irritant om door een wolk van sigarettenrook een winkel in of uit te moeten omdat het personeel zo nodig moet stomen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Waar staat dat? Is het niet zo dat hij gewoon weer drie maanden weg is ivm zn contract.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:08 schreef Fluxy het volgende:
Helaas gaat bing de serie uit en gaat hij dus dood..
Aysen heet ze, al zeggen veel mensen het in GTST als Eisenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:08 schreef Fluxy het volgende:
Heb trouwens toch wel medelijden met bing... Hoop dat bing en sjors samen komen en dat isan (of hoe je haar naam schrijft) weg gaat...
Is dat dan al helemaal zeker? Ik heb hier en daar wel wat geruchten gelezen, maar tot nu toe is het nog niet bevestigd door RTL, Endemol of Everon zelfquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:08 schreef Fluxy het volgende:
Helaas gaat bing de serie uit en gaat hij dus dood..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |