Dat is snel zeg ! Ik vind deze scene's heel ongeloofwaardig met de nieuwe Tim.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs alleen deze week, Beau Schneider was al vrij snel weer aan het werk gegaan.
Lees anders even terug, dan weet je wie die rare gozer isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:33 schreef Gulmez het volgende:
waarom eerst altijd ruzie janine ludo en nu janine zn kind onder de auto heb geduwt doet ie opeens aardig en wie is die rare gozer bij familie bouw huis wtf man
Dat heet nou een eigen ''mening'' hebbenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:37 schreef Gulmez het volgende:
[..]
waarom allemaal maxime disrespecten beter dan die janine iig
Op RTLXL, maar dan moet je er een euro voor betalen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
De aflevering van morgen waar staat die?
Terwijl Ludo heel RTL koopt voor 1 euro.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Op RTLXL, maar dan moet je er een euro voor betalen.
Op YT staat-ie (nog) niet
En Endemol koopt-ie er ook nog eventjes bij voor hetzelfde bedragquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Terwijl Ludo heel RTL koopt voor 1 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
waarom zijn de bananen krom?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:37 schreef Gulmez het volgende:
[..]
waarom allemaal maxime disrespecten beter dan die janine iig
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
De aflevering van morgen waar staat die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:49 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]Welke vertrouwde sites?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.telegraaf.nl/p(...)eur_vervangen__.html Hier staat dat die er 2 weken uit isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:28 schreef PeterKelder het volgende:
Volgens mij zelfs alleen deze week, Beau Schneider was al vrij snel weer aan het werk gegaan.
En nog zo afhankelijk, beter gaat ze dood in de serie. Em die tim is veelte oud voor die rol.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toen met die gasexplosie in Teluma was ze 21, dus ze zou nu ongeveer 25 moeten zijn
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:49 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Van mij mag hij b lijven hoor, vind de echte Tim niets aan, speelt niet erg overtuigend te gemaakt, maar goed dat is mijn mening!!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:58 schreef Fluxy het volgende:
Ik vind hem een betere speler maar toch wil ik dat de echte tim snel terug komt!
Hij speelt wel beter ja maar ik ben die echte tim gewoon gewentquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag hij b lijven hoor, vind de echte Tim niets aan, speelt niet erg overtuigend te gemaakt, maar goed dat is mijn mening!!!
Kan je went aan een personage en het is natuurlijk vreemd dat een ander de rol overneemt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:16 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Hij speelt wel beter ja maar ik ben die echte tim gewoon gewent
Jeeeeehquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je went aan een personage en het is natuurlijk vreemd dat een ander de rol overneemt.
Maar goed zo lang is hij niet weg dan kan je weer genieten van de oude tim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |