Die eerste speelt beter.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:16 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Hij speelt wel beter ja maar ik ben die echte tim gewoon gewent
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:20 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)jkers_verward__.html
Volgens Wilma Nanninga (______) is het "volstrekt uniek" dat er een tijdelijke recast plaatsvindt in GTST
![]()
Wilma Gottschalk-Nanningaquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:20 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)jkers_verward__.html
Volgens Wilma Nanninga (______) is het "volstrekt uniek" dat er een tijdelijke recast plaatsvindt in GTST
![]()
Hoe/wat bedoel je?quote:Op woensdag 16 januari 2013 04:08 schreef Estherdv het volgende:
rtl heeft gewonnen, gtst word niet meer geoploud
Groot? Gigantisch zijn die dingen, vooral als ze een verontwaardigd gezicht trektquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:18 schreef Fluxy het volgende:
Vanavond gtst jeeh!!!![]()
Trouwens wie vind de ogen van nina ook groot
Hahaquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Groot? Gigantisch zijn die dingen, vooral als ze een verontwaardigd gezicht trekt
Ik denk eerder dat Marly al sinds ze geboren is grotere ogen heeftquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:46 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Haha![]()
Het zou kunnen dat ze zo hard moest niezen dat die ogen wat groter werden..
Zijn speciale lenzen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:18 schreef Fluxy het volgende:
Vanavond gtst jeeh!!!![]()
Trouwens wie vind de ogen van nina ook groot
Was dat maar zoquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:15 schreef Fluxy het volgende:
Ik weet wel waarom tim eventjes stopt, hij wil de klappen van sjoerd niet opvangen!
Goed dat dat tegenwoordig gelijktijdig loopt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:17 schreef PeterKelder het volgende:
Sjoerd, eindbaas![]()
![]()
(Ik kijk de aflevering via internet)
De aflevering is bij mij al bijna afgelopenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Goed dat dat tegenwoordig gelijktijdig loopt.
Het gaat zelfs sneller dus.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De aflevering is bij mij al bijna afgelopen
Yup, dat gezeik rond Ludo/Janine/Maxime/Lucas en Noud/Nina/Mike boeit mij echt geen flikker meer nu Maxime voorlopig haar zin heeftquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het gaat zelfs sneller dus.
Deksels, ik ben er met mijn gedachten niet bij, via internet kan je de aflevering natuurlijk 'zelf' enigzins regisseren.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yup, dat gezeik rond Ludo/Janine/Maxime/Lucas en Noud/Nina/Mike boeit mij echt geen flikker meer nu Maxime voorlopig haar zin heeft
Dus hou ik het maar even bij het gedoe rond Rikki, Sjoerd en Tim #2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |