abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 januari 2013 @ 20:47:21 #276
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_121653021
Dat backstage filmpje van Nina's ongeluk. :')

Ik had graag een backstage filmpje gezien van zomercliff 10 met Bowien.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_121653188
Shortie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_121653236
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:47 schreef Frey het volgende:
Dat backstage filmpje van Nina's ongeluk. :')

Ik had graag een backstage filmpje gezien van zomercliff 10 met Bowien.
Of een backstagefilmpje van de moord op Frits, of de zomercliffs van seizoen 1 t/m 9 :P
  woensdag 16 januari 2013 @ 20:53:12 #279
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_121653371
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_121653472
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:53 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:23:42 #281
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_121658722
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:

SPOILER
SPOILER
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_121659363
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:55 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
signatuurloos
pi_121661467
Goeie aflevering vandaag zeg! De scènes van Sjoerd en Rikki vind ik erg goed. Fijn dat er eens de tijd genomen wordt voor een fatsoenlijk gesprek ipv dramatische acties de hele tijd. Tim krijgt op zijn donder maar wordt daarna gewoon weggestuurd. ^O^ Had eigenlijk wel te doen ook met Rikki, zo verdrietig. ;(
Begrijp Sjoerd wel maar dacht ook van: probeer het nou!

Anyway, nu ben ik geen dokter ofzo maar hoe lang is Nina nou zwanger? Het klinkt voor mij best onwaarschijnlijk dat het kindje nu zuurstoftekort heeft gehad maaaar men kan de gevolgen pas zien na de geboorte? Lijkt mij dat men dit door echo's toch voor een deel wel kan zien? Zeker als het meervoudig gehandicapt is...of zij moeten puur verstandelijk kijken, wat je uiteraard niet eerder ziet.
Het klonk allemaal zo...overdreven dramatisch. -O-
pi_121661805
Maxime is echt een levende heks zeg. Wat een gestoord wijf. Het moet nu een keer afgelopen zijn met dat Janine/Maxime gedoe zeg.
pi_121661843
Heeft iemand trouwens een link naar de aflevering waarbij Ludo, Janine, Nina en Nick allles afpakken van Maxime ?
pi_121662506
Waarom krijgt Maxime altijd haar zin. :') Men begreep Nick zelfs als hij die placebo's had verwisseld, maar hij bleef ontkennen. Toen later uitkwam dat hij het heeft gedaan was al dat begrip weer verdwenen van Ludo en Janine. Ludo steunde Nick toen hij hoorde dat Maxime Nick een inrichting in had gewerkt maar later hoorde je daar niets van terug, geen eens een klein beetje rouw om zijn zoon die dood lijkt te zijn. En Maxime? Geen greintje spijt en nu weer haar zin krijgen. :')

Misschien komt het nog uit maar ik verwacht van niet eerlijk gezegd, gezien de geschiedenis van de verhaallijnen van Maxime.

Als Maxime uiteindelijk tot inkeer komt en diepe spijt betuigt zou het al beter zijn, net als Ludo in de gevangenis. Het verhaal zou dan tevens wat meer diepgang krijgen.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:44:20 #287
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_121673595
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waarom krijgt Maxime altijd haar zin. :') Men begreep Nick zelfs als hij die placebo's had verwisseld, maar hij bleef ontkennen. Toen later uitkwam dat hij het heeft gedaan was al dat begrip weer verdwenen van Ludo en Janine. Ludo steunde Nick toen hij hoorde dat Maxime Nick een inrichting in had gewerkt maar later hoorde je daar niets van terug, geen eens een klein beetje rouw om zijn zoon die dood lijkt te zijn. En Maxime? Geen greintje spijt en nu weer haar zin krijgen. :')

Misschien komt het nog uit maar ik verwacht van niet eerlijk gezegd, gezien de geschiedenis van de verhaallijnen van Maxime.

Als Maxime uiteindelijk tot inkeer komt en diepe spijt betuigt zou het al beter zijn, net als Ludo in de gevangenis. Het verhaal zou dan tevens wat meer diepgang krijgen.
Mooi verwoord! :)

Ik heb de aflevering van gister niet gezien. Dus ik weet niet wat dat gekke wijf nu weer allemaal gezegd heeft. Maar ik vind het te belachelijk voor woorden dat ze steeds weer haar zin krijgt. En iedereen haar nog gelooft. :r

Ik hoop in ieder geval dat ze snel door de mand valt. En uit de serie vertrekt.
pi_121674776
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:

Waarom Maxime haar zin krijgt? De schrijvers staan aan haar kant. Ze kan ongestraft doen en laten wat ze wilt, de enige vergelding van Ludo was vorig seizoen toen hij haar alles afnam. Toen werd Maxime ook een zeer aardig personage, vond haar zelfs sympathiek, maar sinds het weer "koek en ei" is met de Sanders is het gezeik weer van voor af aan begonnen :r
pi_121675541
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:30 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja dat hoop ik eerlijk gezegd ook.. Mike moet gewoon uit de serie!
Ik vind Lucas veel erger, lijkt tussen iedereen te stoken en is schijtirritant..
pi_121675736
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Ze krijgen een downie :D Net wat voor Nina :')
Sowieso met zo'n kop als Nina heeft moet je wel een downie kind krijgen :')
pi_121675781
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja :D

En deze kan niet zo goed acteren :P
Ik vind hem anders een goed acteur. :o

Alleen vind ik de originele Tim meer bij de rol passen.
pi_121675919
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:18 schreef Fluxy het volgende:
Vanavond gtst jeeh!!! *O*

Trouwens wie vind de ogen van nina ook groot
Nina breng de term 'grote ogen' tot een nieuw niveau :')
pi_121676065
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:39 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat roken bij een ingang vind ik sowieso sneu. en niet alleen bij een ziekenhuis.
ik vind het ook rete-irritant om door een wolk van sigarettenrook een winkel in of uit te moeten omdat het personeel zo nodig moet stomen...
Misgunner :r
pi_121676489
Twee RTL Boulevard-items mbt GTST:

http://www.rtl.nl/xl/#/u/da40d52d-2b90-48d1-9a01-6c3ab15c34f8

Ayal Oost over de tijdelijke recast van Tim

http://www.rtl.nl/xl/#/u/dd5d71d4-2fdd-4fb8-9dc5-7797e2acf9a3

O.a. Caroline en Ferry over hun persiflage in de TV Kantine.
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 17:53:20 #295
388664 crew  Dotteke
pi_121687010
SPOILER
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_121687409
Heb trouwens toch wel medelijden met bing... Hoop dat bing en sjors samen komen en dat isan (of hoe je haar naam schrijft) weg gaat...
pi_121687424
Helaas gaat bing de serie uit en gaat hij dus dood..
pi_121687906
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 18:08 schreef Fluxy het volgende:
Waar staat dat? Is het niet zo dat hij gewoon weer drie maanden weg is ivm zn contract.
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_121687930
quote:
Heb trouwens toch wel medelijden met bing... Hoop dat bing en sjors samen komen en dat isan (of hoe je haar naam schrijft) weg gaat...
Aysen heet ze, al zeggen veel mensen het in GTST als Eisen :P
pi_121687944
quote:
Is dat dan al helemaal zeker? Ik heb hier en daar wel wat geruchten gelezen, maar tot nu toe is het nog niet bevestigd door RTL, Endemol of Everon zelf :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')