quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Deksels, ik ben er met mijn gedachten niet bij, via internet kan je de aflevering natuurlijk 'zelf' enigzins regisseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hij maar snel een fout mag maken mbt Nina, waarna Ludo hem net als Maarten in het niets laat verdwijnenquote:
Arme sjoerdquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat hij maar snel een fout mag maken mbt Nina, waarna Ludo hem net als Maarten in het niets laat verdwijnen
Uit wraak geeft Sjoerd hem aan Bing.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:31 schreef Fluxy het volgende:
Hoe gaan ze dat doen met bram??? Arm klein ventje
Bram is inmiddels al 20 volgens mijquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:31 schreef Fluxy het volgende:
Hoe gaan ze dat doen met bram??? Arm klein ventje
komt door de bonzo. Kijk maar naar al die andere mopshondenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:18 schreef Fluxy het volgende:
Vanavond gtst jeeh!!!![]()
Trouwens wie vind de ogen van nina ook groot
Yups. Maar toen Ray verdween en het ongeboren kindje ogenschijnlijk gehandicapt ter wereld zou komen, besloot Janine tot een abortus.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:34 schreef lady-wrb het volgende:
is janine zwanger geweest van ray ?
dat kan ik me helemaal niet meer herrinneren
ik vind het al verbazingwekkend dat ze eens terugkomen op iemand (en iets) dat heel lang geleden gebeurd is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yups. Maar toen Ray verdween en het ongeboren kindje ogenschijnlijk gehandicapt ter wereld zou komen, besloot Janine tot een abortus.
dat roken bij een ingang vind ik sowieso sneu. en niet alleen bij een ziekenhuis.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:37 schreef amaranta het volgende:
Blijf ik altijd sneu vinden. Patienten die voor het zkh aan het roken zijn.
Dat is, voor deze schrijvers, inderdaad verbazingwekkendquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het al verbazingwekkend dat ze eens terugkomen op iemand (en iets) dat heel lang geleden gebeurd is.
Hier is het nog triester...quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:37 schreef amaranta het volgende:
Blijf ik altijd sneu vinden. Patienten die voor het zkh aan het roken zijn.
Dat is in mijn woonplaats volgens mij ook. Zal morgen eens kijken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier is het nog triester...Er staan op het ziekenhuisterrein een paar rookabri's (glazen bushokjes) waar de rokers in mogen staan roken. Soort aapjes in kooien. Op andere plekken mag het niet meer, personeel mag ook niet meer zichtbaar in dienstkleding buiten roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |