Rotterdams volksliedquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:25 schreef Quoi het volgende:
In de categorie opbiechtingen:
Volgens mij kun je me op 14 april wegdragen als Lee Towers gaat zingen. Ben nogal gevoelig voor muziek en de combi van R'dam en Lee![]()
![]()
Bij het binnenlopen van het Olympisch stadion afgelopen oktober met héél véél trommels had ik het al zwaar....
[..]
Precies, dat was voor mij het moment om zonder te gaan lopen. Bloedje irritant.
Dat heb ik met YNWA en Enschede (Ja niet origineel te blabla). Net zoals tijdens het glazen huis.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:25 schreef Quoi het volgende:
Volgens mij kun je me op 14 april wegdragen als Lee Towers gaat zingen. Ben nogal gevoelig voor muziek en de combi van R'dam en Lee![]()
![]()
Bij het binnenlopen van het Olympisch stadion afgelopen oktober met héél véél trommels had ik het al zwaar....
[..]
Are you a chicken?quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Are you a chicken?
[ afbeelding ]
quote:
Barcalona is mij net iets te ver anders had ik die halve wel met je mee gelopen om je er door heen te slepen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef Jumparound het volgende:
fijn dat het elke km iets harder ging (nee, en ik geef niet snel op)
Dat was mijn eerste training met een loopgroep in het kader van help-jump-de-halve-marathon-van-barcalona-door trainingschema
http://www.endomondo.com/workouts/150172514
over een paar weken weer een keer op zaterdag / zondag?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Barcalona is mij net iets te ver anders had ik die halve wel met je mee gelopen om je er door heen te slepen.
mooi toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:31 schreef desub het volgende:
na 2 min of meer "mislukte" loopjes eindelijk les 26 van EVY volbracht. Ook lekker regelmatig gelopen voor zover ik kan zien in Runkeeper, 8 seconden verschil tussen de snelste en de langzaamste kilometer, tenminste van de kilometers die waarin geen wandelpauze viel.
't ging bijna makkelijk
Ik krijg nu al kippenvelquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:25 schreef Quoi het volgende:
![]()
[..]
Ja, het is ook leukquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:13 schreef GotC het volgende:
Leuk hatseflats, schaatsles!Yur z'n vader geeft ook schaatsles.
[ afbeelding ]
Weer mooie actie v/d HardloopwinkelMooi op tijd voor de aankomende 'kou'
)
Of het hele andere Parkzicht repertoirequote:
vertel..quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:44 schreef GotC het volgende:
Mocht iemand ooit (licht) geblesseerd raken: Aquajoggen is een prima vervanging
quote:
quote:
quote:Hoogtepunt van m'n dag: Voor het eerst wezen aquajoggen, tussen een groep 70+ jarigen die luidkeels meezongen met 'Annie hou jij m'n tassie effe vast'. Fountain of youth is er niks bij!
Geweldig!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:11 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
Voor de mensen die mij niet op FB hebben:
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ben er weer![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/150174182
Note voor mezelf, geen fleecetrui aan als het niet vriest.
En misschien een hoofdlamp kopen voor wat licht in de duisternis
Jaquote:
Haha, klinkt goed!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:11 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
Voor de mensen die mij niet op FB hebben:
[..]
Klein rondje nog?quote:
Hahaha nee dank je. Eerst nog naar huis treinen en alles. Maar we hebben bedacht dat we morgen eerder bij de nieuwjaarsborrel wegsneaken, kan ik alsnog lopenquote:
Laatst met de kou 1 x muts op. Man wat zweten.. (thinsulate niet handig)quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Mutsen en handschoenen kunnen uit de kast mensen, het wordt serieus winterweer de komende week waarschijnlijk
heb pas 1x met vorst gelopen, maar toen geen last gehad van een koud hoofd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Voor de mensen die een muts naar vinden, hoofdband een optie?
ik heb zelfs in de zomer soms nog een (dunne) mts op....ik haat wind om mijn hoofd heenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik doe ook niet snel een hoofdband om, ik heb véél haar en dat scheelt. Maar voor m'n oren vind ik een hoofdband wel lekker als het vriest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |