Wat is dichtbij voor je dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
dank je!
en waarom zijn al die HM's enzo zo "ver" weg....zou best een keer willen komen kijken...en rennen over het strand lijkt me geweldig....alleen niet echt naast de deur
Gewoon ijsberenkoudquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:22 schreef acalaca het volgende:
Wat nou koud, ik blijf de hele winter gewoon in een t-shirt met jasje lopen![]()
Net wezen lopen, geen last, althans niet zo sterk als de vorige keer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt te vergelijken. Ik zal er echt mee oppassen.
Ik geef je niet eens ongelijk, vindt het zelf nog steeds warm buiten!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:22 schreef acalaca het volgende:
Wat nou koud, ik blijf de hele winter gewoon in een t-shirt met jasje lopen![]()
Gelukkig dat je nu minder last hebt. Jammer dat verder niet ging. Maar zoals je zegt, je bent geweest. Zaterdag weer buffelen!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:32 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Net wezen lopen, geen last, althans niet zo sterk als de vorige keer.
Maar niet dat ik een lekker rondje gedaan heb deze keer.
Mijn oefening gewoon niet af kunnen maken, laatste 1.5 km voelde mijn benen als rubber en begon te slingeren. Die laatste 12 minuten viel daarom echt niet mee, soms een stukje extra moeten wandelen om door te komen.
3 weken geleden had ik er blij mee geweest hoor maar ging minder soepel dan maandag met 2x15. (toch die extra stop en weer op gang komen wat mij nekt)
Fck it, ik ben geweest, ik moet 2 dagen rust houden nu en zaterdag doe ik het overnieuw.
Nog een dagje extra vertraging op het schema.
Zeker. Ben ook niet geheel ontevreden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gelukkig dat je nu minder last hebt. Jammer dat verder niet ging. Maar zoals je zegt, je bent geweest. Zaterdag weer buffelen!
HTC?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:55 schreef Miezziej het volgende:
Net gelopen, voor mijn gevoel ging het wel ok. Niet super lekker zoals in bijvoorbeeld september, maar gezien mijn weinige motivatie ging het goed
Maar dan ben ik klaar en kijk ik naar mijn kaartje en rondetijden van endomondo, en ik word gewoon chagrijnigLaatste tijd héél veel schommelingen in mijn grafiekjes. Kan nooit. Telefoon en endomondo zijn up to date, probleem is zomaar ontstaan. Snap er niets van.
Ik heb het ook wel eens, heb het meteen door omdat mijn eerste km eigenlijk altijd hetzelfde is en ik dus wel weet wat 1km moet zijn. Als ik dat eerder hoor is het mis, en dan opnieuw proberen heeft geen zin. Ik heb het idee dat het helpt als je hem 5 minuten van tevoren al aanzet (Endomondo dan, niet je route/loopje), en niet vlak voordat je weggaat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:55 schreef Miezziej het volgende:
Net gelopen, voor mijn gevoel ging het wel ok. Niet super lekker zoals in bijvoorbeeld september, maar gezien mijn weinige motivatie ging het goed
Maar dan ben ik klaar en kijk ik naar mijn kaartje en rondetijden van endomondo, en ik word gewoon chagrijnigLaatste tijd héél veel schommelingen in mijn grafiekjes. Kan nooit. Telefoon en endomondo zijn up to date, probleem is zomaar ontstaan. Snap er niets van.
Daar werd ik echt gek van, de hele tijd dat training paused, training resumed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef Miezziej het volgende:
Meestal klopt de gelopen afstand wel ongeveer (zal die van vandaag straks eens nameten voor de zekerheid) maar zegt hij wel heel vaak dat ik stil sta ofzo.. Heel veel dips etc.
Ja dat herken ik ook wel ja. Ik heb ook wel een dat ik als ik ergens stilsta, om even snel een foto te maken, dat ie dan daar op de route een uitschieter naar links of rechts maaktquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef Miezziej het volgende:
Meestal klopt de gelopen afstand wel ongeveer (zal die van vandaag straks eens nameten voor de zekerheid) maar zegt hij wel heel vaak dat ik stil sta ofzo.. Heel veel dips etc.
'GPS signal lost..... GPS signal restored' doet ie ook altijd als ik even stopquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Daar werd ik echt gek van, de hele tijd dat training paused, training resumed.
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
'GPS signal lost..... GPS signal restored' doet ie ook altijd als ik even stopgtfo biatch!
Precies, dat was voor mij het moment om zonder te gaan lopen. Bloedje irritant.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Daar werd ik echt gek van, de hele tijd dat training paused, training resumed.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:25 schreef Quoi het volgende:
In de categorie opbiechtingen:
Volgens mij kun je me op 14 april wegdragen als Lee Towers gaat zingen. Ben nogal gevoelig voor muziek en de combi van R'dam en Lee![]()
![]()
Bij het binnenlopen van het Olympisch stadion afgelopen oktober met héél véél trommels had ik het al zwaar....
[..]
Precies, dat was voor mij het moment om zonder te gaan lopen. Bloedje irritant.
+1quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
Samsung met runkeeper hier, nergens last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |