Inderdaad gek zeg! Weinig gesekst in oktober?!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:12 schreef Kyara het volgende:
Nog wijzigingen voor de OP?
Blijf het raar vinden dat er helemaal geen zwangeren voor juli zijn.
Ik dacht even dat je je ook kwam melden...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:17 schreef Susie het volgende:
En Kleurdoos in de OP! Nog zo'n mooierd erbijgefeliciteerd!
ah, lol, nee hoor, voor zover ik weet niet neequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:24 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je je ook kwam melden...
Dat zijn ook rhesus factoren. Je hebt bloedgroep A/B/AB/0 en dan positief of negatief daarmee bedoelen ze rhesus D. Maar je hebt ook nog andere letters aan rhesus factoren die positief of negatief kunnen zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:14 schreef Kyara het volgende:
Ik had trouwens nog even nagevraagd voor dat kruisbloed en dat was inderdaad bloedgroep en resus maar hij begon ook over E'tje en kleine E'tjes en C'tjes en toen was ik hem kwijt. Iemand enig idee wat dat betekent?
Het was in elk geval goed, dat heb ik dan wel onthouden
Had je de datum al gedeeld? Ik heb het gemist denk ik, maar zo te horen zit je te wachten bij de voordeur! Fijn dat alles geregeld is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:43 schreef Ticootje het volgende:
Alles klaar. Zwemtas ingepakt voor de oudste, logeertas voor bij oma. Koffer voor leyla en J voor in het kraamhotel.
Ik denk dat ik echt alles heb zo. Huis is helemaal schoon en aan kant. Alles geregeld met oppas en halen en brengen en wie en school en toestemming dat J gaat halen enzo.
Hoe vind hij z'n nieuwe kamer??quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:50 schreef pessie het volgende:
Oh, en mb moeder is er en heeft de wieg weer bekleed, naait gordijntjes, helpt met babywasjes en over een paar dagen zijn we klaar. Mn vader maakt de peuterkamer in orde en heeft de kast uitgesopt zodat morgen zn kleren daarin kunnen en de babykleertjes in de commode kunnen
. En morgen gaat mn peuter slapen in zn nieuwe kamer
Oh, en heb de maxi cosi bekleding gewassen!!!
Ok, ik ben eindelijk lekker onderweg![]()
Bijzonderquote:
Gaat hij ook meteen in een groot bed?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:55 schreef pessie het volgende:
[..]
Bijzonder. Zal morgen wel fotos maken van zn kamer en in het betreffende topic plaatsen. Met zn bijpassende shirt aan uiteraard
We hebben een uitscuifbaar bed welke ik eerst 1x wil uitschuiven, dat is meer dan grootgenoeg en krijgen we zn dekbed er nog een beetje leuk op. Heb een wollen 1-persoons dekbed 4 seizoenen voor hem gekocht. Denk dat zn bed dan zo n 1.6m is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gaat hij ook meteen in een groot bed?
We moeten toch blijven. Dus die moet J gewoon meenemen als we naar huis mogen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:00 schreef Keshet het volgende:
Heb je de Maxi-Cosi ook Tico?Alvast heel veel succes!
Dan heeft Joene wel net zijn eerste kind gekregen he, maar zijn papa-instincten zijn vast superquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We moeten toch blijven. Dus die moet J gewoon meenemen als we naar huis mogen.
Ha, je had eenzelfde dagje als ik vandaag! Behalve dat ik vandaag al naar de gyn ben geweestquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:06 schreef As1981 het volgende:
oh en ik vergeet Kleurdoos te feliciteren, dus bij deze. Leuk!!!
Vandaag ook weer wat dingen gedaan. Bekleding van de wieg zit er nu weer op, het kamertje is klaar op het wiegje opmaken na. De box staat, de laatste dingetjes in de was.
Morgen ga ik naar de gyn, dan waarschijnlijk de bevalling bespreken.
Tico heeft hier nooit een datum genoemd maar ik denk dat we allemaal nu verwachten dat ze morgen gaatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:06 schreef Incantrix het volgende:
Heuj Tico, ik heb je datum gemist, maar jij gaat morgen? Succes!!
Oh, ok, dat maakte ik er wel uit op ja, haha! Ik dacht dat ik gewoon weer eens met mijn kop in mijn kont had gezetenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:09 schreef pessie het volgende:
[..]
Tico heeft hier nooit een datum genoemd maar ik denk dat we allemaal nu verwachten dat ze morgen gaat
Ja gelukkig mag ik morgen, dat had ik er vandaag niet meer bij getrokken. Hoe is het nu met jou? Nog last van je actieve dag van, van de week?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:08 schreef pessie het volgende:
[..]
Ha, je had eenzelfde dagje als ik vandaag! Behalve dat ik vandaag al naar de gyn ben geweest
vriend wordt al een beetje moe van mijn "kijk dan kijk dan KIJK DAN!!!"quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:13 schreef bellelena het volgende:
Jaa Spirit, wat leuk! Ik kijk ook elke dag een poosje naar m'n bewegende buik
Oh, mijn lijf doet momenteel gewoon pijn, voel me moe omdat ik slecht slaap door pijn maar als het allemaal af is kan ik rusten. Ik wil het gewoon af hebben nu. Mn hoofd is g ewoon klaar voor de "af" modus en mijnbouders snappendat, manlief helaas nog niet, duu s die wordt nu wat meegezogen. Boeien.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:11 schreef [url=http://forum.fok.gewoonl/user/profile/342185]As1981[/url] het volgende:
[..]
Ja gelukkig mag ik morgen, dat had ik er vandaag niet meer bij getrokken. Hoe is het nu met jou? Nog last van je actieve dag van, van de week?
HAHA dit is echt zo herkenbaar!! Maar hij blijft doen alsof ie het leuk vindt, hoewel er soms per ongeluk een zucht ontsnaptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
vriend wordt al een beetje moe van mijn "kijk dan kijk dan KIJK DAN!!!"
Maar het is zo leuk
Ik heb dat dus nog steeds niet, die af modus. Het is dat ik weet dat ik een en ander moet doen. Ook omdat ik volgende week en de week er op nog een cursus heb. Dus doe ik het, maar mijn hoofd is er nog niet echt mee bezig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:16 schreef pessie het volgende:
[..]
Oh, mijn lijf doet momenteel gewoon pijn, voel me moe omdat ik slecht slaap door pijn maar als het allemaal af is kan ik rusten. Ik wil het gewoon af hebben nu. Mn hoofd is g ewoon klaar voor de "af" modus en mijnbouders snappendat, manlief helaas nog niet, duu s die wordt nu wat meegezogen. Boeien.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:06 schreef Poezebeest het volgende:
Isis en Estrys; proficiat met jullie kleintjes! Dat hebben jullie snel gedaan. Nu genieten van jullie gezinnetje!
Kd; wat een nieuwsNog zo'n ontzettend leuk exemplaar erbij
![]()
Kyara; mijn juli-kindje wilde niet blijven plakken, denk dat juli gewoon te warm is
11 januari kindjes zijn heel leuk!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Voor jen heb ik gewoon tm maandag dat ze of bij oma is of bij papa.dus het kan alle kanten op hoor.
Als een malle! Mja..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:17 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Inderdaad gek zeg! Weinig gesekst in oktober?!
Apart he, dat dat bij iedereen zo anders is, de afgelopen 2 maanden heb ik me enorm ingehouden en me vooral geprobeerd absoluut niet te ergeren aan bouwstof en manlief motiveren, maar het is nu een beetje klaar, wil graag dat baby goed blijft groeien en dus stress vermijden. Verder wil ik graag dat nathan aan zn kamer kan wennen voordat baby er is. En lichamelijk wordt het wel echt zwaarder nu.quote:[url=http://foruhebheb ik me enorm vb i.fok.nl/topic/1917575/2/25#121328898]dinsdag 8 januari 2013 21:19[/url] schreef As1981 het volgende:
[..]
Ik heb dat dus nog steeds niet, die af modus. Het is dat ik weet dat ik een en ander moet doen. Ook omdat ik volgende week en de week er op nog een cursus heb. Dus doe ik het, maar mijn hoofd is er nog niet echt mee bezig.
Ja maar jij zat ook in een andere situatie. Yaro is van de zomer al over gegaan naar zijn grote jongens kamer. De baby kamer was eigenijk al zo goed als klaar, op details na. Ik ben wel bezig geweest, maar dat komt door het borduren van de geboortekaartjes.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef pessie het volgende:
[..]
Apart he, dat dat bij iedereen zo anders is, de afgelopen 2 maanden heb ik me enorm ingehouden en me vooral geprobeerd absoluut niet te ergeren aan bouwstof en manlief motiveren, maar het is nu een beetje klaar, wil graag dat baby goed blijft groeien en dus stress vermijden. Verder wil ik graag dat nathan aan zn kamer kan wennen voordat baby er is. En lichamelijk wordt het wel echt zwaarder nu.
wwel een foto hè als ie er isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:23 schreef bellelena het volgende:
[..]
Nee nog niet! Morgen of overmorgen misschien!
Ja, onze planning lag in eerste instantoie ook 3 maanden eerder, maar goed, toen stortte onze wereld in. Ben blij dat we nuwel zover zijn gekomen en we langzamerhand kunnen uitkijken naar ons nieuwe gezinslid. De planning is krap, maar we zijn een heel eind!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:45 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ja maar jij zat ook in een andere situatie. Yaro is van de zomer al over gegaan naar zijn grote jongens kamer. De baby kamer was eigenijk al zo goed als klaar, op details na. Ik ben wel bezig geweest, maar dat komt door het borduren van de geboortekaartjes.
Ik heb geen stress m.b.t. de groei zoals bij jou. Ik ben eigenlijk heel zen. Wel inderdaad de lichamelijke ongemakken. Merk gewoon nu dat ik eigenlijk meer rust zou moeten pakken en dat, dat me gewoon niet lukt. Terwijl ik dat voor een groot deel zelf doe en dus ook niet mag zeuren hier over. Maar het is gewoon zo'n verschil met de eerste zwangerschap, toen kon je toch heel anders plannen.
En ondertussen wordt mijn lijstje toch steeds kleiner. Eigenlijk is alles er wel al, alleen nog niet op de plek waar het zou moeten zijn misschien. Maar niets wat niet binnen 1 dag geregeld zou moeten kunnen worden als het echt nodig is.
C, volgens mij mag je gewoon zelf je echobureau kiezen hoor en ook bloedprikken was hier waar ik wilde. heerlijk om zelf die controle te hebben en te kunnen gaan bij wie ik me goed voelde (reactie int kader van beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef Cwen het volgende:
Dank voor de antwoorden. Ik ga het nog 1 keer proberen en anders overleg ik wel even met de vk of ik een ander centrum mag bellen, ook voor het bloedprikken. Dan moet het toch kunnen op een dag dat wij ook kunnen.
Tico, succes!
zo spannend..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Voor jen heb ik gewoon tm maandag dat ze of bij oma is of bij papa.dus het kan alle kanten op hoor.
Jaaaa dat heb ik hier ook ontdekt!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:13 schreef bellelena het volgende:
Jaa Spirit, wat leuk! Ik kijk ook elke dag een poosje naar m'n bewegende buik
Ik had vandaag 1 plek in mijn buik die echt heel veel zeer deed. Kon het niet echtcplaatsen, maar gokte op een groeispurt (ik mag niet hopen dat ik die nog krijg, want ik ben huge, iedereen denk dat ik anytime met verlof gaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa dat heb ik hier ook ontdekt!
Ze wordt ook echt steeds drukker nu, ook als ik ergens mee bezig benvet gezellig
Het zijn wel allemaal nog best lieve bewegingen, geven jullie kindjes al pijnlijke schoppen of komt dat later pas?
Tuurlijk is jouw meisje lief!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
Bij mij is vooral een harde buik een heel naar drukkend gevoel op mijn blaasmaar die heb ik niet zoveel meer als een paar weken geleden, dus da's fijn.
Ik vraag me gewoon steeds af of mn meisje nou heel lief voor me is, of dat ze me later nog wel verrot gaat schoppen
Voor eva ook. Die heeft links even uitgeprobeerd, maar rechts beviel toch beter. Heeft heel lang zo gelegen. Ik weet eigenlijk niet eens meer beter.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Die eerste houding is hier volgens mij wel favoriet, dus ik zal bovenstaande vast ook wel gaan meemaken
Ik kan alleen op m'n zij slapen nog en na een paar uur doet m'n heup zeer. Dan draai ik, nou ja draai, om en dan lig ik weer een paar uur op de andere kant tot die ook zeer doet en dan is het klaar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:44 schreef Gulara het volgende:
Bizar, sneeuw. Ik kan me er niks bij voorstellen.
Een voordeel van een hittegolf, de was droogt als een malle.
Ja sommige nachten zijn rustiger dan anderen, waarom kun je niet slapen?
Aah dat is ¤&@! ja. Bij mij gaan m'n schouders zo'n zeer doen. Ik ben vanochtend een kwartier bezig geweest om mezelf letterlijk uit deknoop te krijgen om te gaan plassen. Was een grote bol verkrampt lijf.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik kan alleen op m'n zij slapen nog en na een paar uur doet m'n heup zeer. Dan draai ik, nou ja draai, om en dan lig ik weer een paar uur op de andere kant tot die ook zeer doet en dan is het klaar.
Oh ja, dat neemt ook altijd zo'n hap uit m'n ochtend.quote:Op woensdag 9 januari 2013 05:05 schreef Incantrix het volgende:
Ow, haha, ik sliep niet door, maar moest 9gag nog bijlezen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 05:08 schreef Gulara het volgende:
[..]
Oh ja, dat neemt ook altijd zo'n hap uit m'n ochtend.
Ja als je toch niks beters te doen hebt. Wel spannend zo die aller-, allerlaatste loodjes of niet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 05:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Goede tijd om ongestoord even bij te lezen wel
En als de peuter eenmaal wakker is...quote:Op woensdag 9 januari 2013 05:15 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja als je toch niks beters te doen hebt. Wel spannend zo die aller-, allerlaatste loodjes of niet?
Wat rot die bezorgdheid. En je doet er inderdaad niks aan. Is er ook iets 'aantoonbaars' dat het mis zou zijn? Of is dat gewoon iets wat je blijft meedragen van de vorige zwangerschap?quote:Op woensdag 9 januari 2013 05:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En als de peuter eenmaal wakker is...
En jah, moet eerlijk zeggen dat ik het wel enorm eng vind allemaal, bevallen heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.. Maar ik wil zo onderhand zo graag wéten dat ons meisje echtecht gezond is en bij ons blijft dat ik zoiets heb van 'kom maar door'. Buiten alle ongemakken die het al moeilijker maken om zwanger te zijn. Maar ik blijf toch ergens bang dat er nog iets misgaat
Heb je helemaal gelijk in hoor. Maar het voelt soms zo naïef.quote:Op woensdag 9 januari 2013 05:36 schreef Incantrix het volgende:
Het is ook niet súperaanwezig hoor, maar nu de bevalling nadert ben ik me wel meer bewust van wat er allemaal mis zóu kunnen gaan. Door de ervaringen van de afgelopen twee jaar is het idd niet vanzelfsprekend meer allemaal. Verder is er eigenlijk geen enkele reden om te denken dat het hier mis zal gaan hoor, maar gewoon.. de gedachten zijn moeilijk te stoppen soms. En joh, lekker genieten van dat onbezorgde, fijn juist toch? Met bezorgdheid om dingen die er niet zijn maak je het jezelf niet makkelijker
En dankje![]()
het is natuurlijk gewoon veruit het waarschijnlijkst dat het allemaal gewoon goed gaat komen nu
Smakelijk en een fijne dag!quote:Op woensdag 9 januari 2013 06:03 schreef Incantrix het volgende:
Dat is idd precies wat ik bedoel, bang zijn helpt niet![]()
Maar we hebben een peuter, dus ik ga maar eens ontbijtenik vind je niet naïef hoor
![]()
Dankjewel, ik ben van 23 sep, Lex 28quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef danic het volgende:
OMG!!ik heb ook weer eens een lange dag gewerkt!! Gelukkig had ik Isis en Estrys vanmorgen al gefeliciteerd.
Maar KD wat onwijs gaaf!! Weer zo'n mooierd erbij! En weer september. Lex was van eind september toch? De24e ofzo? Of was jij dat nou zelf? Enniwee, een drukke maand zo joh!
Ik heb een werkdag gehad van 08.30 tot 20.45 en was pas om 21.30 thuis. Je kan me opvegen en ik dacht, ik lees ff snel bij.......jammer joh!![]()
Vooral toen moussy en tf zich er ook nog mee gingen bemoeien, wasik het ff kwijt![]()
Maar g9ed, ik heb natuurlijk niks onthouden, behalve dat ik het super vind dat Inca nu een datum heeft en dat er ook voor Logi een eindstreep in beeld is![]()
Ik ga gauw mijn bedje in, want deze werkdag was iets teveel van het goeie.
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 05:05 schreef Incantrix het volgende:
Ow, haha, ik sliep niet door, maar moest 9gag nog bijlezen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:15 schreef klumsy het volgende:
Ik droomde dat ik was bevallen van een extreem hoog begaaft kind, dat vanaf het moment dat ze geboren was al een grotere woordenschat had dan ik![]()
best eng zo'n baby die gelijk tegen je begint te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:13 schreef klumsy het volgende:
Ik heb ook het idee dat echt alles helemaal goed is met ons meisje, maar toch zegt alles in me dat ik straks het ziekenhuis uitga zonder kindje... Misschien omdat ik dat gevoel ken, en ik me gewoon niet kan voorstellen hoe het zal zijn om met een baby naar huis te kunnen gaan.
Denk dat ik me onbewust toch instel op het verwerken van het verdriet wat zou kunnen komen als het mis zou gaan, maargoed de kans dat het goed gaat is vele malen groter!
Denk dat ik ook wel een soort van shock te verwerken ga krijgen als we wel naar huis mogen met z'n 3tjes... heb het vermoedden dat er daardoor een hoop kraamtranen gaan vallen hier.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:45 schreef mignonne het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo heb ik ooit een thriller gelezen over een baby die door genetische manipulatie al zo slim was dat hij vanuit de bm woordjes in de buikwand schreefdood eng (manipulatie van robin cook was dat volgens mij).
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2013 09:49:36 ]
Als eerste! 8:45quote:
dit filmpje is van 27 augustus, mijn UD was 19 Oktober (hij kwam 28 sept.)quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:47 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Welke week is dit eigenlijk? (Wil mijn vriend weten)
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:45 schreef mignonne het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stewie!
![]()
Dat lijkt me wel gezellig!![]()
Ah, dat is tof.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als eerste! 8:45. Dus dat is wel heeeeel erg fijn.
Dat iddquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, dat is tof.![]()
Dat wordt gewoon lekker kijken naar een gezond spartelend kindje!
Zo herkenbaar dit, ik had het geschreven kunnen hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vind vertrouwen hebben nog steeds best moeilijk. Ben ook best nerveus voor de SEO morgen. Hoop echt dat als die goed is, ik een beetje kan ontspannen en erin mag/kan gaan geloven.
Ik geef het door (hij was onder de indruk!)quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dit filmpje is van 27 augustus, mijn UD was 19 Oktober (hij kwam 28 sept.)
En vraag vooraf of ze het op kunnen nemen voor jequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, dat is tof.![]()
Dat wordt gewoon lekker kijken naar een gezond spartelend kindje!
Jeetje daar zou iedereen zich zorgen over maken hoor. Je baby neemt als eerste de voedingsstoffen, maar het is wel de bedoeling dat jij ook nog wat meekrijgt en je goed voelt. Ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen en hun best gaan doen!quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:53 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit, ik had het geschreven kunnen hebben.
Klumsy, dat lijkt me een zwaar gevoel maar wel heel begrijpelijk..
Ik heb om 11 uur een afspraak bij de huisarts. Gisterenavond had ik 39,2 en ik heb de hele nacht wakker gelegen van darmkrampen. Die stomme darmen werken al tegen sinds mijn puberteit maar de huisarts heeft er nooit serieus naar gekeken. Maar ik ben er klaar mee, ben 5!! Kilo afgevallen in de afgelopen week.
En ik maak me verschrikkelijk zorgen dat het meisje in mijn buik iets meekrijgt van mijn pijn en ziek zijn en dat het mis gaat
Geweldig filmpje!quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Elmo, over dat verbouwen, dat filmpje van lex in mijn buik wel eens gezien, ik ben blij dat ie uit de buik een stuk rustiger is
Voor wat het waard is, bij de eerste echo van onze jongste geloof ik klopte termijn ook niet. Had een positieve test gehad die volgens termijn niet kon. En dat is hele zwangerschap zo gebleven. Vlos snapte er niks van.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:10 schreef DJMomo het volgende:
Grootte klopte niet met termijn. Geen hart actie. Kan zijn dat het te vroeg was, maar niet ws gezien wanneer ik pos testte en vruchtje was aan kleine kant. Volgende week weer echo om ws MA te bevestigen. Er is dus nog wel mini mini mini hoop, maar daar reken ik niet op.
Dankquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb je eruit gehaald djmomo. Sterkte.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:16 schreef DJMomo het volgende:
Van de streepjes regen is bizar weinig over.
Dat is heel naar voor je.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:10 schreef DJMomo het volgende:
Grootte klopte niet met termijn. Geen hart actie. Kan zijn dat het te vroeg was, maar niet ws gezien wanneer ik pos testte en vruchtje was aan kleine kant. Volgende week weer echo om ws MA te bevestigen. Er is dus nog wel mini mini mini hoop, maar daar reken ik niet op.
Dit ja. Veel sterkte Momoquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:15 schreef Spirit82 het volgende:
Het is bizar om te lezen hoe vaak het eigenlijk niet goed gaat en het maakt me ook heel erg dankbaar... Heel veel sterkte Momo
Dat had ik hier ook ja, teruggerekend zou ik al een positieve test hebben gehad op 4dpo, beetje onwaarschijnlijk..quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:16 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Voor wat het waard is, bij de eerste echo van onze jongste geloof ik klopte termijn ook niet. Had een positieve test gehad die volgens termijn niet kon. En dat is hele zwangerschap zo gebleven. Vlos snapte er niks van.
Ja ik weet niet meer precies hoe het zat. Maar had geloof ik 5 weken na de test een echo en toen bleek ik 6 weken te zijn. Volgens de vlos had ik geen positieve test kunnen hebben dus. Maar de metingen kwamen steeds uit met de eerste echo. De uitgetelde datum was daarom ook een beetje een gok, midden september. En hij is idd ook midden september geboren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat had ik hier ook ja, teruggerekend zou ik al een positieve test hebben gehad op 4dpo, beetje onwaarschijnlijk..
Het bed dient, gemeten van de bovenkant van het matras tot aan de vloer, 70 a 75 cm hoog te zijn. Staat in mijn kraamzorgpapieren, heb ze hier liggen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:57 schreef Spirit82 het volgende:
Net intake gehad met kraamzorg. Aan de ene kant een goed gesprek, aan de andere kant vraag ik me ook af waarom... Ik heb een map gekregen met een lijst van dingen die ik in huis moet hebben, maar voorderest was er bijzonder weinig gesprek.
Mijn bed is bijvoorbeeld 60 cm hoog. Moet het nu omhoog? Kwam geen duidelijk antwoord op, behalve dat ik het met de kraamverzorgster moet bespreken. Die ik pas leer kennen als ik al bevallen ben. Waarom is er geen intake door "jouw" potentiele kraamverzorgster? Of zeg ik nou iets stoms?
Hier zei ze dat het bed officieel op 70cm moet, maar ons bed is al 65cm ofzo. We hebben afgesproken klossen in huis te halen (want we konden ze gratis lenen, of misschien toch niet ?!) en dan met de kraamverzorgster overleggen of zij het omhoog wil of niet. Dan kunnen we het na de bevalling alsnog omhoog zetten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:01 schreef As1981 het volgende:
Omdat de kraamverzorgster die op dat moment dienst en ruimte heeft word ingepland.
Officieel moet het bed op 85 cm maar hier gaven ze aan tussen de 75-85 cm.
Nu is ons bed zelf 65 cm en zijn de klossen zo'n 26 cm hoog dus heb ik overlegt.
Zij gaf aan dat 65 cm opzich oke was maar dat de betreffende kraamverzorgster kan aangeven dat het te laag is. Ik beval in het zk.
Dus nu afgesproken dat ik dat op dag 1 overleg. Wil zij hem hoger bezorgen ze de volgende dag alsnog de klossen.
Op T's verjaardag! Dat moet wel een mooie echo worden!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:49 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn echo is verzet naar de 22e, 2 dagen eerder, ook leuk! (anders kon vriendjelief er niet bij zijn)
Wat wil je vragen dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:04 schreef Kyara het volgende:
De vorige keer netjes vanaf 37 weken op klossen maar nooit kraamzorg gehad. Deze keer gaan de klossen er pas onder als ik terug ben uit het ziekenhuis.
Hier volgende week ook intake kraamzorg. Heb wel wat vragen voor ze. Ik vond het de vorige keer wel een fijn gesprek, gaf veel duidelijkheid (ook omdat ik toen nog thuis wilde bevallen) en veel informatie gekregen. Ook indicatie besproken voor hoeveel uur.
Ik heb nu vooral vragen mbt de tweeling inderdaad (bedjes/wiegjes etc). En over een eventuele ks en over de zorg voor Midas. Vorige keer had ik best wel n00b vragen over welke verzorgingsproducten ik moest kopen en zo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat wil je vragen dan?![]()
Wist ook niet dat je aantal uren kan bespreken? Of heeft dat met je tweeling te maken? Ik krijg 49 uur zei ze, dat zou standaard zijn. Ok... geeeeen idee
gefeliciteerd julliequote:
ikke wel hoor, schaamteloos.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:49 schreef Keshet het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Dat vraag je 9 maanden later toch niet meer?
Ik ook!quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Nah! Tico
Gefeliciteerd Tico en Joene! met jullie zoon! (ik had er geld op moeten inzetten, ik wist het zeker!)
DAt was ff een vluggertje of wat?
omg!quote:
Ik weet niet hoe ver je bent, maar magnesium/calcium bruistabletten (van bijv. kruidvat) halen!! (het wordt dan weer afgeraden vanaf 37 weken omdat het weeën zou kunnen tegenhouden, maar voor die tijd kun je het prima gebruikenquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:38 schreef Gulara het volgende:
En ik heb weer rusteloze benen. Aaargh! Gek word ik ervan!![]()
Dankjewel voor de tip. Heb inderdaad maar een magnesiumtabletje genomen. Gaat nu beter.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:56 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver je bent, maar magnesium/calcium bruistabletten (van bijv. kruidvat) halen!! (het wordt dan weer afgeraden vanaf 37 weken omdat het weeën zou kunnen tegenhouden, maar voor die tijd kun je het prima gebruiken
Bij mijn oudste ook zoveel gehad en bij mijn jongste kreeg ik de tip van die bruistablettenworked perfectly!
lolquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:58 schreef Logician het volgende:
ik ga de ranzige gesprekken wel missen ...
Zou jij niet bij de bevalling zijn?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef mignonne het volgende:
[..]
In bed? Aan het douchen? Op de wc? Iets aan t eten?
Who can say
Ik denk dat ze in elk geval in haar vel is. En zich aan het voorbereiden is op morgen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef mignonne het volgende:
[..]
In bed? Aan het douchen? Op de wc? Iets aan t eten?
Who can say
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |