Inderdaad gek zeg! Weinig gesekst in oktober?!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:12 schreef Kyara het volgende:
Nog wijzigingen voor de OP?
Blijf het raar vinden dat er helemaal geen zwangeren voor juli zijn.
Ik dacht even dat je je ook kwam melden...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:17 schreef Susie het volgende:
En Kleurdoos in de OP! Nog zo'n mooierd erbijgefeliciteerd!
ah, lol, nee hoor, voor zover ik weet niet neequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:24 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je je ook kwam melden...
Dat zijn ook rhesus factoren. Je hebt bloedgroep A/B/AB/0 en dan positief of negatief daarmee bedoelen ze rhesus D. Maar je hebt ook nog andere letters aan rhesus factoren die positief of negatief kunnen zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:14 schreef Kyara het volgende:
Ik had trouwens nog even nagevraagd voor dat kruisbloed en dat was inderdaad bloedgroep en resus maar hij begon ook over E'tje en kleine E'tjes en C'tjes en toen was ik hem kwijt. Iemand enig idee wat dat betekent?
Het was in elk geval goed, dat heb ik dan wel onthouden
Had je de datum al gedeeld? Ik heb het gemist denk ik, maar zo te horen zit je te wachten bij de voordeur! Fijn dat alles geregeld is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:43 schreef Ticootje het volgende:
Alles klaar. Zwemtas ingepakt voor de oudste, logeertas voor bij oma. Koffer voor leyla en J voor in het kraamhotel.
Ik denk dat ik echt alles heb zo. Huis is helemaal schoon en aan kant. Alles geregeld met oppas en halen en brengen en wie en school en toestemming dat J gaat halen enzo.
Hoe vind hij z'n nieuwe kamer??quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:50 schreef pessie het volgende:
Oh, en mb moeder is er en heeft de wieg weer bekleed, naait gordijntjes, helpt met babywasjes en over een paar dagen zijn we klaar. Mn vader maakt de peuterkamer in orde en heeft de kast uitgesopt zodat morgen zn kleren daarin kunnen en de babykleertjes in de commode kunnen
. En morgen gaat mn peuter slapen in zn nieuwe kamer
Oh, en heb de maxi cosi bekleding gewassen!!!
Ok, ik ben eindelijk lekker onderweg![]()
Bijzonderquote:
Gaat hij ook meteen in een groot bed?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:55 schreef pessie het volgende:
[..]
Bijzonder. Zal morgen wel fotos maken van zn kamer en in het betreffende topic plaatsen. Met zn bijpassende shirt aan uiteraard
We hebben een uitscuifbaar bed welke ik eerst 1x wil uitschuiven, dat is meer dan grootgenoeg en krijgen we zn dekbed er nog een beetje leuk op. Heb een wollen 1-persoons dekbed 4 seizoenen voor hem gekocht. Denk dat zn bed dan zo n 1.6m is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gaat hij ook meteen in een groot bed?
We moeten toch blijven. Dus die moet J gewoon meenemen als we naar huis mogen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:00 schreef Keshet het volgende:
Heb je de Maxi-Cosi ook Tico?Alvast heel veel succes!
Dan heeft Joene wel net zijn eerste kind gekregen he, maar zijn papa-instincten zijn vast superquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We moeten toch blijven. Dus die moet J gewoon meenemen als we naar huis mogen.
Ha, je had eenzelfde dagje als ik vandaag! Behalve dat ik vandaag al naar de gyn ben geweestquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:06 schreef As1981 het volgende:
oh en ik vergeet Kleurdoos te feliciteren, dus bij deze. Leuk!!!
Vandaag ook weer wat dingen gedaan. Bekleding van de wieg zit er nu weer op, het kamertje is klaar op het wiegje opmaken na. De box staat, de laatste dingetjes in de was.
Morgen ga ik naar de gyn, dan waarschijnlijk de bevalling bespreken.
Tico heeft hier nooit een datum genoemd maar ik denk dat we allemaal nu verwachten dat ze morgen gaatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:06 schreef Incantrix het volgende:
Heuj Tico, ik heb je datum gemist, maar jij gaat morgen? Succes!!
Oh, ok, dat maakte ik er wel uit op ja, haha! Ik dacht dat ik gewoon weer eens met mijn kop in mijn kont had gezetenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:09 schreef pessie het volgende:
[..]
Tico heeft hier nooit een datum genoemd maar ik denk dat we allemaal nu verwachten dat ze morgen gaat
Ja gelukkig mag ik morgen, dat had ik er vandaag niet meer bij getrokken. Hoe is het nu met jou? Nog last van je actieve dag van, van de week?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:08 schreef pessie het volgende:
[..]
Ha, je had eenzelfde dagje als ik vandaag! Behalve dat ik vandaag al naar de gyn ben geweest
vriend wordt al een beetje moe van mijn "kijk dan kijk dan KIJK DAN!!!"quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:13 schreef bellelena het volgende:
Jaa Spirit, wat leuk! Ik kijk ook elke dag een poosje naar m'n bewegende buik
Oh, mijn lijf doet momenteel gewoon pijn, voel me moe omdat ik slecht slaap door pijn maar als het allemaal af is kan ik rusten. Ik wil het gewoon af hebben nu. Mn hoofd is g ewoon klaar voor de "af" modus en mijnbouders snappendat, manlief helaas nog niet, duu s die wordt nu wat meegezogen. Boeien.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:11 schreef [url=http://forum.fok.gewoonl/user/profile/342185]As1981[/url] het volgende:
[..]
Ja gelukkig mag ik morgen, dat had ik er vandaag niet meer bij getrokken. Hoe is het nu met jou? Nog last van je actieve dag van, van de week?
HAHA dit is echt zo herkenbaar!! Maar hij blijft doen alsof ie het leuk vindt, hoewel er soms per ongeluk een zucht ontsnaptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
vriend wordt al een beetje moe van mijn "kijk dan kijk dan KIJK DAN!!!"
Maar het is zo leuk
Ik heb dat dus nog steeds niet, die af modus. Het is dat ik weet dat ik een en ander moet doen. Ook omdat ik volgende week en de week er op nog een cursus heb. Dus doe ik het, maar mijn hoofd is er nog niet echt mee bezig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:16 schreef pessie het volgende:
[..]
Oh, mijn lijf doet momenteel gewoon pijn, voel me moe omdat ik slecht slaap door pijn maar als het allemaal af is kan ik rusten. Ik wil het gewoon af hebben nu. Mn hoofd is g ewoon klaar voor de "af" modus en mijnbouders snappendat, manlief helaas nog niet, duu s die wordt nu wat meegezogen. Boeien.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:06 schreef Poezebeest het volgende:
Isis en Estrys; proficiat met jullie kleintjes! Dat hebben jullie snel gedaan. Nu genieten van jullie gezinnetje!
Kd; wat een nieuwsNog zo'n ontzettend leuk exemplaar erbij
![]()
Kyara; mijn juli-kindje wilde niet blijven plakken, denk dat juli gewoon te warm is
11 januari kindjes zijn heel leuk!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Voor jen heb ik gewoon tm maandag dat ze of bij oma is of bij papa.dus het kan alle kanten op hoor.
Als een malle! Mja..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:17 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Inderdaad gek zeg! Weinig gesekst in oktober?!
Apart he, dat dat bij iedereen zo anders is, de afgelopen 2 maanden heb ik me enorm ingehouden en me vooral geprobeerd absoluut niet te ergeren aan bouwstof en manlief motiveren, maar het is nu een beetje klaar, wil graag dat baby goed blijft groeien en dus stress vermijden. Verder wil ik graag dat nathan aan zn kamer kan wennen voordat baby er is. En lichamelijk wordt het wel echt zwaarder nu.quote:[url=http://foruhebheb ik me enorm vb i.fok.nl/topic/1917575/2/25#121328898]dinsdag 8 januari 2013 21:19[/url] schreef As1981 het volgende:
[..]
Ik heb dat dus nog steeds niet, die af modus. Het is dat ik weet dat ik een en ander moet doen. Ook omdat ik volgende week en de week er op nog een cursus heb. Dus doe ik het, maar mijn hoofd is er nog niet echt mee bezig.
Ja maar jij zat ook in een andere situatie. Yaro is van de zomer al over gegaan naar zijn grote jongens kamer. De baby kamer was eigenijk al zo goed als klaar, op details na. Ik ben wel bezig geweest, maar dat komt door het borduren van de geboortekaartjes.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef pessie het volgende:
[..]
Apart he, dat dat bij iedereen zo anders is, de afgelopen 2 maanden heb ik me enorm ingehouden en me vooral geprobeerd absoluut niet te ergeren aan bouwstof en manlief motiveren, maar het is nu een beetje klaar, wil graag dat baby goed blijft groeien en dus stress vermijden. Verder wil ik graag dat nathan aan zn kamer kan wennen voordat baby er is. En lichamelijk wordt het wel echt zwaarder nu.
wwel een foto hè als ie er isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:23 schreef bellelena het volgende:
[..]
Nee nog niet! Morgen of overmorgen misschien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |