abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121342180
As O+

Ik heb heel soms een moment waarop ik besef dát niet alles goed hoeft te gaan. Maar toch voel ik me zweven en lijkt mijn lichaam zo'n fantastische couveuse! Ik kan me niet voorstellen dat het fout gaat maar als ik me realiseer dat het kan word ik heel even heel bang. Net als dat ik bedenk dat mijn vriend kan worden doodgereden op straat. Daar word ik ook paniekerig van, daarom denk ik er maar niet aan.
pi_121342248
Meld. 38 weken vandaag

As, O+ wat lief

Kleurdoos, wat een leuk filmpje
pi_121342284
Ik heb ook echt zo'n heilig vertrouwen in dat wij een gezond kindje krijgen nu, dat is wel erg prettig. Soms ook van die momenten, dat het mogelijk niet allemaal vanzelf zal gaan (gisteravond echt de buikkrampen getimed, zo regelmatig kwamen ze, dat is dan wel een wtf-momentje ;( ) maar zelf áls dat zo zou zijn, dan nog komt het goed. Ik wens iedereen dat rotsvaste geloof toe hoor, het is fijn. :)

Wie gaat er vandaag bevallen? *O*
pi_121342325
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:03 schreef L-E het volgende:

Wie gaat er vandaag bevallen? *O*
Ticoooo!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_121342377
Ik ben er gewoon hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_121342448
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben er gewoon hoor.
Dat zegt niets. :{w
pi_121342452
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben er gewoon hoor.
kan ook vanuit ziekenhuis zijn :p
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_121342464
Ik droomde vannacht dat je was bevallen tico!
Het was een jongetje en hij leek op jou. Oh en jullie zaten bij mij op de bank :')
pi_121342491
Ik heb ook het idee dat echt alles helemaal goed is met ons meisje, maar toch zegt alles in me dat ik straks het ziekenhuis uitga zonder kindje... Misschien omdat ik dat gevoel ken, en ik me gewoon niet kan voorstellen hoe het zal zijn om met een baby naar huis te kunnen gaan.
Denk dat ik me onbewust toch instel op het verwerken van het verdriet wat zou kunnen komen als het mis zou gaan, maargoed de kans dat het goed gaat is vele malen groter!
Denk dat ik ook wel een soort van shock te verwerken ga krijgen als we wel naar huis mogen met z'n 3tjes... heb het vermoedden dat er daardoor een hoop kraamtranen gaan vallen hier.
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_121342531
Ik droomde dat ik was bevallen van een extreem hoog begaaft kind, dat vanaf het moment dat ze geboren was al een grotere woordenschat had dan ik :X
best eng zo'n baby die gelijk tegen je begint te praten :+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:17:36 #111
381212 Gulara
From the future
pi_121342575
Suikertante, helaas geen zwembad oid. Maar heb het overleefd. Deuren en ramen dicht en de ventilator aan, het was prima te doen. Zonnetje is al weer aan het zakken.

En ik geniet me ook inderdaad te pletter van mijn kleine dikbil. O+

En al weer 32 weken! *O*

Raar joh, over twee maanden is ie er zeker. Aan de ene kant nog heel ver weg. Maar stiekem ook wel erg dichtbij.
Ik wacht nog steeds een beetje op nesteldrang. Vooralsnog verheug ik me vooral zo op m'n baby. O+
pi_121342598
Ik kan me goed voorstellen dat je onderbewuste dat doet klumsy.

Hier sta ik er ook heel positief in. Gelukkig heb ik geen andere ervaringen.
Wel denk ik weleens hoe ik met tegenslagen om zou gaan als je ze bij andere hoort maar denk dat je dat nooit echt zult weten tot dat moment.
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:20:20 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121342631
Vind vertrouwen hebben nog steeds best moeilijk. Ben ook best nerveus voor de SEO morgen. Hoop echt dat als die goed is, ik een beetje kan ontspannen en erin mag/kan gaan geloven :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_121342819
Komt wel goed xm. Echt!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:30:40 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121342861
Thnx :*. Ik vind wel fijn dat het morgen eindelijk zo ver is. Get it over with ofzo.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_121342876
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 05:05 schreef Incantrix het volgende:
Ow, haha, ik sliep niet door, maar moest 9gag nog bijlezen :P
Herkenbaar :')

Omg ik ben echt zó hyperdepieper :D ik ben zó ontzettend benieuwd naar je meisje en naar hoe je deze bevalling gaat ervaren en en en en pfff <3 ik word er gewoon een beetje emo van :D ik ben in elk geval trots op je, je bent zó ver gekomen, en ik ben ontzettend blij voor je dat je ondanks alles toch dat stukje roze wolk kunt ervaren.
:)
pi_121342922
Hoe laat mag je morgen XM?
pi_121342965
XM het gaat echt goed komen! En Klumsy, ik hoop en denk dat je met je hummel gewoon direct naar huis mag O+
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:40:54 #119
381212 Gulara
From the future
pi_121343080
Hahaha, Klumsy met je hoogbegaafde baby! _O-

Vervelend die zorgen XM, en die spanning vooraf is dan niet fijn. Maar voor de meeste mensen is een SEO gelukkig gewoon een leuk moment om uitgebreid je babietje te bekijken. :)
pi_121343134
Kleurdoos :o

As wat lief O+

Omen 38wk *O*

Klums leuke droom :X
En sterke verder :*

Inca beetje goed kunnen slapen en hoe gaat het nu met je spier?

L-E wat k*t van die krampen :*

Wolk hoe is jouw nacht geweest?

Lot al bij de fysio geweest?

Gulara 32wk alweer wat gaat dat snel, en succes met de hittegolf :*

Tico succes (waar je ook bent ;) ) klinkt spannend dichtbij allemaal!

Nog 22nachtjes en dan!! O+

XM :* gaat vast allemaal goedkomen!

Maar die angsten komen bekend voor ik heb echt van die vlagen, het voelt nog zo ontastbaar allemaal en zo bizar dat we straks ineens een babietje hebben, zelfs de aankomende bevalling kan ik mij nog niets bij voorstellen het is nog zo onwerkelijk en je hoort zoveel wat er fout kan gaan, niet te veel over nadenken is het enige wat helpt maar soms is gewoon lastig om je gedachten uit te zetten net als hierboven gezegd precies zoals bij je man/andere kinderen je van die momenten hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2013 09:56:23 ]
pi_121343177
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:15 schreef klumsy het volgende:
Ik droomde dat ik was bevallen van een extreem hoog begaaft kind, dat vanaf het moment dat ze geboren was al een grotere woordenschat had dan ik :X
best eng zo'n baby die gelijk tegen je begint te praten :+
:D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
:)
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:47:04 #122
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_121343219
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:13 schreef klumsy het volgende:
Ik heb ook het idee dat echt alles helemaal goed is met ons meisje, maar toch zegt alles in me dat ik straks het ziekenhuis uitga zonder kindje... Misschien omdat ik dat gevoel ken, en ik me gewoon niet kan voorstellen hoe het zal zijn om met een baby naar huis te kunnen gaan.
Denk dat ik me onbewust toch instel op het verwerken van het verdriet wat zou kunnen komen als het mis zou gaan, maargoed de kans dat het goed gaat is vele malen groter!
Denk dat ik ook wel een soort van shock te verwerken ga krijgen als we wel naar huis mogen met z'n 3tjes... heb het vermoedden dat er daardoor een hoop kraamtranen gaan vallen hier.
:* O+ en laat die tranen maar komen,het is niet vreemd of gek dat je dat allemaal denkt. Ik denk aan jullie!

hier werd ik zo gigantisch bang bij 21maanden,durfde niet bij roy te gaan kijken,extra allert enzo. En dat hij bij 16maand zo ziek werd leefde ik in een dejavus bel en herbeleefde ik alles continu opnieuw. En nog steeds ben ik bang
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_121343227
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:13 schreef Kleurdoos het volgende:
kiek :D

vanaf 40 ongeveer
Welke week is dit eigenlijk? (Wil mijn vriend weten ;))
pi_121343239
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:45 schreef mignonne het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')

Zo heb ik ooit een thriller gelezen over een baby die door genetische manipulatie al zo slim was dat hij vanuit de bm woordjes in de buikwand schreef :X dood eng (manipulatie van robin cook was dat volgens mij).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2013 09:49:36 ]
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:48:50 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121343259
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:33 schreef L-E het volgende:
Hoe laat mag je morgen XM?
Als eerste! 8:45 :). Dus dat is wel heeeeel erg fijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')