Herkenbaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 05:05 schreef Incantrix het volgende:
Ow, haha, ik sliep niet door, maar moest 9gag nog bijlezen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:15 schreef klumsy het volgende:
Ik droomde dat ik was bevallen van een extreem hoog begaaft kind, dat vanaf het moment dat ze geboren was al een grotere woordenschat had dan ik![]()
best eng zo'n baby die gelijk tegen je begint te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:13 schreef klumsy het volgende:
Ik heb ook het idee dat echt alles helemaal goed is met ons meisje, maar toch zegt alles in me dat ik straks het ziekenhuis uitga zonder kindje... Misschien omdat ik dat gevoel ken, en ik me gewoon niet kan voorstellen hoe het zal zijn om met een baby naar huis te kunnen gaan.
Denk dat ik me onbewust toch instel op het verwerken van het verdriet wat zou kunnen komen als het mis zou gaan, maargoed de kans dat het goed gaat is vele malen groter!
Denk dat ik ook wel een soort van shock te verwerken ga krijgen als we wel naar huis mogen met z'n 3tjes... heb het vermoedden dat er daardoor een hoop kraamtranen gaan vallen hier.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:45 schreef mignonne het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo heb ik ooit een thriller gelezen over een baby die door genetische manipulatie al zo slim was dat hij vanuit de bm woordjes in de buikwand schreefdood eng (manipulatie van robin cook was dat volgens mij).
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2013 09:49:36 ]
Als eerste! 8:45quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |