Herkenbaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 05:05 schreef Incantrix het volgende:
Ow, haha, ik sliep niet door, maar moest 9gag nog bijlezen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:15 schreef klumsy het volgende:
Ik droomde dat ik was bevallen van een extreem hoog begaaft kind, dat vanaf het moment dat ze geboren was al een grotere woordenschat had dan ik![]()
best eng zo'n baby die gelijk tegen je begint te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:13 schreef klumsy het volgende:
Ik heb ook het idee dat echt alles helemaal goed is met ons meisje, maar toch zegt alles in me dat ik straks het ziekenhuis uitga zonder kindje... Misschien omdat ik dat gevoel ken, en ik me gewoon niet kan voorstellen hoe het zal zijn om met een baby naar huis te kunnen gaan.
Denk dat ik me onbewust toch instel op het verwerken van het verdriet wat zou kunnen komen als het mis zou gaan, maargoed de kans dat het goed gaat is vele malen groter!
Denk dat ik ook wel een soort van shock te verwerken ga krijgen als we wel naar huis mogen met z'n 3tjes... heb het vermoedden dat er daardoor een hoop kraamtranen gaan vallen hier.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:45 schreef mignonne het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo heb ik ooit een thriller gelezen over een baby die door genetische manipulatie al zo slim was dat hij vanuit de bm woordjes in de buikwand schreefdood eng (manipulatie van robin cook was dat volgens mij).
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2013 09:49:36 ]
Als eerste! 8:45quote:
dit filmpje is van 27 augustus, mijn UD was 19 Oktober (hij kwam 28 sept.)quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:47 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Welke week is dit eigenlijk? (Wil mijn vriend weten)
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:45 schreef mignonne het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stewie!
![]()
Dat lijkt me wel gezellig!![]()
Ah, dat is tof.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als eerste! 8:45. Dus dat is wel heeeeel erg fijn.
Dat iddquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, dat is tof.![]()
Dat wordt gewoon lekker kijken naar een gezond spartelend kindje!
Zo herkenbaar dit, ik had het geschreven kunnen hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vind vertrouwen hebben nog steeds best moeilijk. Ben ook best nerveus voor de SEO morgen. Hoop echt dat als die goed is, ik een beetje kan ontspannen en erin mag/kan gaan geloven.
Ik geef het door (hij was onder de indruk!)quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dit filmpje is van 27 augustus, mijn UD was 19 Oktober (hij kwam 28 sept.)
En vraag vooraf of ze het op kunnen nemen voor jequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, dat is tof.![]()
Dat wordt gewoon lekker kijken naar een gezond spartelend kindje!
Jeetje daar zou iedereen zich zorgen over maken hoor. Je baby neemt als eerste de voedingsstoffen, maar het is wel de bedoeling dat jij ook nog wat meekrijgt en je goed voelt. Ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen en hun best gaan doen!quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:53 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit, ik had het geschreven kunnen hebben.
Klumsy, dat lijkt me een zwaar gevoel maar wel heel begrijpelijk..
Ik heb om 11 uur een afspraak bij de huisarts. Gisterenavond had ik 39,2 en ik heb de hele nacht wakker gelegen van darmkrampen. Die stomme darmen werken al tegen sinds mijn puberteit maar de huisarts heeft er nooit serieus naar gekeken. Maar ik ben er klaar mee, ben 5!! Kilo afgevallen in de afgelopen week.
En ik maak me verschrikkelijk zorgen dat het meisje in mijn buik iets meekrijgt van mijn pijn en ziek zijn en dat het mis gaat
Geweldig filmpje!quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Elmo, over dat verbouwen, dat filmpje van lex in mijn buik wel eens gezien, ik ben blij dat ie uit de buik een stuk rustiger is
Voor wat het waard is, bij de eerste echo van onze jongste geloof ik klopte termijn ook niet. Had een positieve test gehad die volgens termijn niet kon. En dat is hele zwangerschap zo gebleven. Vlos snapte er niks van.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:10 schreef DJMomo het volgende:
Grootte klopte niet met termijn. Geen hart actie. Kan zijn dat het te vroeg was, maar niet ws gezien wanneer ik pos testte en vruchtje was aan kleine kant. Volgende week weer echo om ws MA te bevestigen. Er is dus nog wel mini mini mini hoop, maar daar reken ik niet op.
Dankquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb je eruit gehaald djmomo. Sterkte.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:16 schreef DJMomo het volgende:
Van de streepjes regen is bizar weinig over.
Dat is heel naar voor je.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:10 schreef DJMomo het volgende:
Grootte klopte niet met termijn. Geen hart actie. Kan zijn dat het te vroeg was, maar niet ws gezien wanneer ik pos testte en vruchtje was aan kleine kant. Volgende week weer echo om ws MA te bevestigen. Er is dus nog wel mini mini mini hoop, maar daar reken ik niet op.
Dit ja. Veel sterkte Momoquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:15 schreef Spirit82 het volgende:
Het is bizar om te lezen hoe vaak het eigenlijk niet goed gaat en het maakt me ook heel erg dankbaar... Heel veel sterkte Momo
Dat had ik hier ook ja, teruggerekend zou ik al een positieve test hebben gehad op 4dpo, beetje onwaarschijnlijk..quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:16 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Voor wat het waard is, bij de eerste echo van onze jongste geloof ik klopte termijn ook niet. Had een positieve test gehad die volgens termijn niet kon. En dat is hele zwangerschap zo gebleven. Vlos snapte er niks van.
Ja ik weet niet meer precies hoe het zat. Maar had geloof ik 5 weken na de test een echo en toen bleek ik 6 weken te zijn. Volgens de vlos had ik geen positieve test kunnen hebben dus. Maar de metingen kwamen steeds uit met de eerste echo. De uitgetelde datum was daarom ook een beetje een gok, midden september. En hij is idd ook midden september geboren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat had ik hier ook ja, teruggerekend zou ik al een positieve test hebben gehad op 4dpo, beetje onwaarschijnlijk..
Het bed dient, gemeten van de bovenkant van het matras tot aan de vloer, 70 a 75 cm hoog te zijn. Staat in mijn kraamzorgpapieren, heb ze hier liggen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:57 schreef Spirit82 het volgende:
Net intake gehad met kraamzorg. Aan de ene kant een goed gesprek, aan de andere kant vraag ik me ook af waarom... Ik heb een map gekregen met een lijst van dingen die ik in huis moet hebben, maar voorderest was er bijzonder weinig gesprek.
Mijn bed is bijvoorbeeld 60 cm hoog. Moet het nu omhoog? Kwam geen duidelijk antwoord op, behalve dat ik het met de kraamverzorgster moet bespreken. Die ik pas leer kennen als ik al bevallen ben. Waarom is er geen intake door "jouw" potentiele kraamverzorgster? Of zeg ik nou iets stoms?
Hier zei ze dat het bed officieel op 70cm moet, maar ons bed is al 65cm ofzo. We hebben afgesproken klossen in huis te halen (want we konden ze gratis lenen, of misschien toch niet ?!) en dan met de kraamverzorgster overleggen of zij het omhoog wil of niet. Dan kunnen we het na de bevalling alsnog omhoog zetten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:01 schreef As1981 het volgende:
Omdat de kraamverzorgster die op dat moment dienst en ruimte heeft word ingepland.
Officieel moet het bed op 85 cm maar hier gaven ze aan tussen de 75-85 cm.
Nu is ons bed zelf 65 cm en zijn de klossen zo'n 26 cm hoog dus heb ik overlegt.
Zij gaf aan dat 65 cm opzich oke was maar dat de betreffende kraamverzorgster kan aangeven dat het te laag is. Ik beval in het zk.
Dus nu afgesproken dat ik dat op dag 1 overleg. Wil zij hem hoger bezorgen ze de volgende dag alsnog de klossen.
Op T's verjaardag! Dat moet wel een mooie echo worden!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:49 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn echo is verzet naar de 22e, 2 dagen eerder, ook leuk! (anders kon vriendjelief er niet bij zijn)
Wat wil je vragen dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:04 schreef Kyara het volgende:
De vorige keer netjes vanaf 37 weken op klossen maar nooit kraamzorg gehad. Deze keer gaan de klossen er pas onder als ik terug ben uit het ziekenhuis.
Hier volgende week ook intake kraamzorg. Heb wel wat vragen voor ze. Ik vond het de vorige keer wel een fijn gesprek, gaf veel duidelijkheid (ook omdat ik toen nog thuis wilde bevallen) en veel informatie gekregen. Ook indicatie besproken voor hoeveel uur.
Ik heb nu vooral vragen mbt de tweeling inderdaad (bedjes/wiegjes etc). En over een eventuele ks en over de zorg voor Midas. Vorige keer had ik best wel n00b vragen over welke verzorgingsproducten ik moest kopen en zo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat wil je vragen dan?![]()
Wist ook niet dat je aantal uren kan bespreken? Of heeft dat met je tweeling te maken? Ik krijg 49 uur zei ze, dat zou standaard zijn. Ok... geeeeen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |