Voor wat het waard is, bij de eerste echo van onze jongste geloof ik klopte termijn ook niet. Had een positieve test gehad die volgens termijn niet kon. En dat is hele zwangerschap zo gebleven. Vlos snapte er niks van.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:10 schreef DJMomo het volgende:
Grootte klopte niet met termijn. Geen hart actie. Kan zijn dat het te vroeg was, maar niet ws gezien wanneer ik pos testte en vruchtje was aan kleine kant. Volgende week weer echo om ws MA te bevestigen. Er is dus nog wel mini mini mini hoop, maar daar reken ik niet op.
Dankquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb je eruit gehaald djmomo. Sterkte.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:16 schreef DJMomo het volgende:
Van de streepjes regen is bizar weinig over.
Dat is heel naar voor je.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:10 schreef DJMomo het volgende:
Grootte klopte niet met termijn. Geen hart actie. Kan zijn dat het te vroeg was, maar niet ws gezien wanneer ik pos testte en vruchtje was aan kleine kant. Volgende week weer echo om ws MA te bevestigen. Er is dus nog wel mini mini mini hoop, maar daar reken ik niet op.
Dit ja. Veel sterkte Momoquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:15 schreef Spirit82 het volgende:
Het is bizar om te lezen hoe vaak het eigenlijk niet goed gaat en het maakt me ook heel erg dankbaar... Heel veel sterkte Momo
Dat had ik hier ook ja, teruggerekend zou ik al een positieve test hebben gehad op 4dpo, beetje onwaarschijnlijk..quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:16 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Voor wat het waard is, bij de eerste echo van onze jongste geloof ik klopte termijn ook niet. Had een positieve test gehad die volgens termijn niet kon. En dat is hele zwangerschap zo gebleven. Vlos snapte er niks van.
Ja ik weet niet meer precies hoe het zat. Maar had geloof ik 5 weken na de test een echo en toen bleek ik 6 weken te zijn. Volgens de vlos had ik geen positieve test kunnen hebben dus. Maar de metingen kwamen steeds uit met de eerste echo. De uitgetelde datum was daarom ook een beetje een gok, midden september. En hij is idd ook midden september geboren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat had ik hier ook ja, teruggerekend zou ik al een positieve test hebben gehad op 4dpo, beetje onwaarschijnlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |