dit filmpje is van 27 augustus, mijn UD was 19 Oktober (hij kwam 28 sept.)quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:47 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Welke week is dit eigenlijk? (Wil mijn vriend weten)
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:45 schreef mignonne het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stewie!
![]()
Dat lijkt me wel gezellig!![]()
Ah, dat is tof.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als eerste! 8:45. Dus dat is wel heeeeel erg fijn.
Dat iddquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, dat is tof.![]()
Dat wordt gewoon lekker kijken naar een gezond spartelend kindje!
Zo herkenbaar dit, ik had het geschreven kunnen hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vind vertrouwen hebben nog steeds best moeilijk. Ben ook best nerveus voor de SEO morgen. Hoop echt dat als die goed is, ik een beetje kan ontspannen en erin mag/kan gaan geloven.
Ik geef het door (hij was onder de indruk!)quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dit filmpje is van 27 augustus, mijn UD was 19 Oktober (hij kwam 28 sept.)
En vraag vooraf of ze het op kunnen nemen voor jequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, dat is tof.![]()
Dat wordt gewoon lekker kijken naar een gezond spartelend kindje!
Jeetje daar zou iedereen zich zorgen over maken hoor. Je baby neemt als eerste de voedingsstoffen, maar het is wel de bedoeling dat jij ook nog wat meekrijgt en je goed voelt. Ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen en hun best gaan doen!quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:53 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit, ik had het geschreven kunnen hebben.
Klumsy, dat lijkt me een zwaar gevoel maar wel heel begrijpelijk..
Ik heb om 11 uur een afspraak bij de huisarts. Gisterenavond had ik 39,2 en ik heb de hele nacht wakker gelegen van darmkrampen. Die stomme darmen werken al tegen sinds mijn puberteit maar de huisarts heeft er nooit serieus naar gekeken. Maar ik ben er klaar mee, ben 5!! Kilo afgevallen in de afgelopen week.
En ik maak me verschrikkelijk zorgen dat het meisje in mijn buik iets meekrijgt van mijn pijn en ziek zijn en dat het mis gaat
Geweldig filmpje!quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Elmo, over dat verbouwen, dat filmpje van lex in mijn buik wel eens gezien, ik ben blij dat ie uit de buik een stuk rustiger is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |