abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121330396
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:36 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Als een malle! Mja.. :N
Niet téveel hè ;)
Hopelijk kom je hier snel dagelijks meeposten!
pi_121330428
Ja, ik wil sowieso nog een shoot doen met behulp van vriendlief, ergens in februari of maart.
pi_121330567
Dank voor de antwoorden. Ik ga het nog 1 keer proberen en anders overleg ik wel even met de vk of ik een ander centrum mag bellen, ook voor het bloedprikken. Dan moet het toch kunnen op een dag dat wij ook kunnen.

Tico, succes!
Home is where the O+ is...
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:50:44 #54
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121330699
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:45 schreef As1981 het volgende:

[..]

Ja maar jij zat ook in een andere situatie. Yaro is van de zomer al over gegaan naar zijn grote jongens kamer. De baby kamer was eigenijk al zo goed als klaar, op details na. Ik ben wel bezig geweest, maar dat komt door het borduren van de geboortekaartjes.
Ik heb geen stress m.b.t. de groei zoals bij jou. Ik ben eigenlijk heel zen. Wel inderdaad de lichamelijke ongemakken. Merk gewoon nu dat ik eigenlijk meer rust zou moeten pakken en dat, dat me gewoon niet lukt. Terwijl ik dat voor een groot deel zelf doe en dus ook niet mag zeuren hier over. Maar het is gewoon zo'n verschil met de eerste zwangerschap, toen kon je toch heel anders plannen.

En ondertussen wordt mijn lijstje toch steeds kleiner. Eigenlijk is alles er wel al, alleen nog niet op de plek waar het zou moeten zijn misschien. Maar niets wat niet binnen 1 dag geregeld zou moeten kunnen worden als het echt nodig is.
Ja, onze planning lag in eerste instantoie ook 3 maanden eerder, maar goed, toen stortte onze wereld in. Ben blij dat we nuwel zover zijn gekomen en we langzamerhand kunnen uitkijken naar ons nieuwe gezinslid. De planning is krap, maar we zijn een heel eind! :+
pi_121331003
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef Cwen het volgende:
Dank voor de antwoorden. Ik ga het nog 1 keer proberen en anders overleg ik wel even met de vk of ik een ander centrum mag bellen, ook voor het bloedprikken. Dan moet het toch kunnen op een dag dat wij ook kunnen.

Tico, succes!
C, volgens mij mag je gewoon zelf je echobureau kiezen hoor en ook bloedprikken was hier waar ik wilde. heerlijk om zelf die controle te hebben en te kunnen gaan bij wie ik me goed voelde (reactie int kader van beter laat dan nooit :) )
Sarcasme. Herken het.
pi_121332454
Ha, Kleurdoos, gefeliciteerd! Wat een leuke verrassing, een derde op komst.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_121332837
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Voor jen heb ik gewoon tm maandag dat ze of bij oma is of bij papa. ;) dus het kan alle kanten op hoor.
zo spannend..
mijn telefoon gaat geen seconde bij me vandaan!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:35:15 #58
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121333164
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:13 schreef bellelena het volgende:
Jaa Spirit, wat leuk! Ik kijk ook elke dag een poosje naar m'n bewegende buik O+
Jaaaa dat heb ik hier ook ontdekt!

Ze wordt ook echt steeds drukker nu, ook als ik ergens mee bezig ben :Y vet gezellig O+

Het zijn wel allemaal nog best lieve bewegingen, geven jullie kindjes al pijnlijke schoppen of komt dat later pas?
pi_121333201
OMG!! :o ik heb ook weer eens een lange dag gewerkt!! Gelukkig had ik Isis en Estrys vanmorgen al gefeliciteerd.
Maar KD wat onwijs gaaf!! Weer zo'n mooierd erbij! En weer september. Lex was van eind september toch? De24e ofzo? Of was jij dat nou zelf? Enniwee, een drukke maand zo joh!

Ik heb een werkdag gehad van 08.30 tot 20.45 en was pas om 21.30 thuis. Je kan me opvegen en ik dacht, ik lees ff snel bij.......jammer joh! :D
Vooral toen moussy en tf zich er ook nog mee gingen bemoeien, wasik het ff kwijt :')

Maar g9ed, ik heb natuurlijk niks onthouden, behalve dat ik het super vind dat Inca nu een datum heeft en dat er ook voor Logi een eindstreep in beeld is ^O^

Ik ga gauw mijn bedje in, want deze werkdag was iets teveel van het goeie. :O
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:36:33 #60
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121333229
En oeh wat een week wordt dit! *O* Inca en Tico ook al heul snel! En logi een datum.... jemig!

Zo wordt de lijst boven mij rap korter! Onwerkelijk nog steeds hoor :?
pi_121333429
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:35 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Jaaaa dat heb ik hier ook ontdekt!

Ze wordt ook echt steeds drukker nu, ook als ik ergens mee bezig ben :Y vet gezellig O+

Het zijn wel allemaal nog best lieve bewegingen, geven jullie kindjes al pijnlijke schoppen of komt dat later pas?
Ik had vandaag 1 plek in mijn buik die echt heel veel zeer deed. Kon het niet echtcplaatsen, maar gokte op een groeispurt (ik mag niet hopen dat ik die nog krijg, want ik ben huge, iedereen denk dat ik anytime met verlof ga :X ) of een rottige ligging van zusje.
Het bleek later dus de laatste, want einde van de middag kreeg ik een stevige por op die plek en toen was depijn weg. Er heeft dus ws heel de tijd een kont tegen mijn buik gelegen, of een hiel ofzo. Nadat ze zich afzette is ze anders gaan liggen en heb ik geen last meer.

Gisteren was hethip om op mijn blaas te springen. Dus ja, hier af en toe wel ongemakkelijke situaties ja, echt pijnlijk? Mwah.....lekker is anders.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:42:29 #62
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121333524
Bij mij is vooral een harde buik een heel naar drukkend gevoel op mijn blaas :X maar die heb ik niet zoveel meer als een paar weken geleden, dus da's fijn.

Ik vraag me gewoon steeds af of mn meisje nou heel lief voor me is, of dat ze me later nog wel verrot gaat schoppen :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:50:10 #63
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121333884
Ohja, ik heb ook mn eerste cursus gehad vanavond! Wel grappig om ineens met allemaal vrouwen van 24-28 weken zwanger te zijn :D Het was nu nog vooral herhaling van wat ik ook bij fysio al had geleerd, maar het wordt nog wel heel nuttig denk ik :Y

En ook leuk, een van de meiden woont hier echt 1 straat verder ^O^
pi_121334138
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
Bij mij is vooral een harde buik een heel naar drukkend gevoel op mijn blaas :X maar die heb ik niet zoveel meer als een paar weken geleden, dus da's fijn.

Ik vraag me gewoon steeds af of mn meisje nou heel lief voor me is, of dat ze me later nog wel verrot gaat schoppen :')
Tuurlijk is jouw meisje lief!
En toch....wacht maar. Tot je denk dat ze gewoon comfortabel bij je ligt met haar billen onder je ribben (maar laag dus niet pijnlijk) en haar rug langs de rechterkant van je buik. En dan besluit ze ineens dat ze liever met haar rug langs de linkerkant van je buik wil liggen en ze draait dan even voorlangs door je hele buik om precies andersom te gaan liggen :X
Echt, ik dacht dat mijn buik zou scheuren en eva er ter plekke uit zou komen, men!! En dan na een uur bedenken dat de eerste houding toch fijner was :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:58:15 #65
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121334269
_O-

Die eerste houding is hier volgens mij wel favoriet, dus ik zal bovenstaande vast ook wel gaan meemaken :D
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:06:38 #66
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_121334668
Pffff, ik heb hier en daar wel gelezen maar heb echt geen idee wie hoe wat en waar!

Vanavond op controle geweest bij de vk in 't zkh én bij de 'gewone' vk. :')
Weer een mooi treintje gehoord! O+
Én ik heb gelijk de afspraak voor de SEO gemaakt. 7 februari it is!

Vorige week heb ik 2 keer een plopje gevoeld, maar volgens mij kreeg ik vandaag en gisteren een heus schopje van Robinson! O+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_121335881
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
_O-

Die eerste houding is hier volgens mij wel favoriet, dus ik zal bovenstaande vast ook wel gaan meemaken :D
Voor eva ook. Die heeft links even uitgeprobeerd, maar rechts beviel toch beter. Heeft heel lang zo gelegen. Ik weet eigenlijk niet eens meer beter.
Nu kan ik er nog geen pijl op trekken. Ja, hoog, tegen mijn borstbeen aan, maar verder.....

Elmo O+
pi_121335934
Al best snel de SEO Elmo! En vanaf nu ga je het alleen maar vaker voelen, jeeee *O*
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:41:53 #69
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_121336258
Ja idd, duurt niet zo lang meer!
En ik kan niet wachten tot ik Robinson meer ga voelen!!
Ben erg benieuwd of hij/zij net zo'n druktemaker is als grote zus! Tirza voerde echt complete renovaties uit in mijn buik. O+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_121337923
Ja ik vind het ook wel heel gezellig die drukte, Wubbo heeft zo z'n dagen, en nu mijn buik meebeweegt is het helemaal leuk!
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:47:05 #71
381212 Gulara
From the future
pi_121339687
Sparkling wat vervelend om zo lang koorts te hebben. :* Ik zou het denk ik wel even bij de vk of huisarts aankaarten.

Wolk zo vervelend dat slechte slapen. Ik heb het zelf ook een paar weken gehad. Vind het zo ¤&@¥£$! :( Als je slecht slaapt dan kun je alles ook zo slecht relativeren (ik dank tenminste). Probeer gewoon wel je rust te pakken. Een luisterboek met zo'n fijne monotone stem werkt bij mij trouwens altijd erg goed om in slaap te vallen. ^O^

L-E er zit niks anders op dan nog rustiger aan te doen. Kan me voorstellen dat het lastig is. :*

Kyara met je lepeltje-lepeltje meisjes. O+ Vervelend dat nou net de verkeerde gedraaid is.

Klumsy, die zusjes van je broer! :o Fijn joh, van die bijdehante kinderen. Hoewel de postbode wel echt het toppunt van onbeleefd bijdehand is! :X

Tico fijn dat je tas gepakt is en alles geregeld. Ben benieuwd wanneer je gaat bevallen.

Pessie fijn dat je ouders inzien dat je hulp nodig hebt. En zo te horen hebben ze zich flink nuttig gemaakt. Lekker afstrepen van je to-do lijstje.

Hier ook een flink bewegende buik, met het verzoek van (8> om niet elke keer bijna z'n hand te breken om hem te laten voelen. Ja dat moet nou eenmaal snel en precies op de juiste plek. Ben een beetje hardhandig geloof ik. :7

Danic wat een lange dag! Nu lekker slapen inderdaad.

En een schoppende Robinson voor Elmo! O+

En ik val hier met m'n zwangere neus in de boter. Want we hebben een hittegolf. :') Vooralsnog valt het mee. Ramen en deuren dicht en zo de ventilator aan. Maar ik denk dat ik maar lekker binnen blijf vandaag.
pi_121340740
Dit weekend krijgen we hier sneeuw!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_121340756
Opeens slapen ze allemaal vandaag hoor.
  woensdag 9 januari 2013 @ 04:44:49 #74
381212 Gulara
From the future
pi_121340764
Bizar, sneeuw. Ik kan me er niks bij voorstellen.

Een voordeel van een hittegolf, de was droogt als een malle.

Ja sommige nachten zijn rustiger dan anderen, waarom kun je niet slapen?
pi_121340766
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 04:44 schreef Gulara het volgende:
Bizar, sneeuw. Ik kan me er niks bij voorstellen.

Een voordeel van een hittegolf, de was droogt als een malle.

Ja sommige nachten zijn rustiger dan anderen, waarom kun je niet slapen?
Ik kan alleen op m'n zij slapen nog en na een paar uur doet m'n heup zeer. Dan draai ik, nou ja draai, om en dan lig ik weer een paar uur op de andere kant tot die ook zeer doet en dan is het klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')