Ja, onze planning lag in eerste instantoie ook 3 maanden eerder, maar goed, toen stortte onze wereld in. Ben blij dat we nuwel zover zijn gekomen en we langzamerhand kunnen uitkijken naar ons nieuwe gezinslid. De planning is krap, maar we zijn een heel eind!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:45 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ja maar jij zat ook in een andere situatie. Yaro is van de zomer al over gegaan naar zijn grote jongens kamer. De baby kamer was eigenijk al zo goed als klaar, op details na. Ik ben wel bezig geweest, maar dat komt door het borduren van de geboortekaartjes.
Ik heb geen stress m.b.t. de groei zoals bij jou. Ik ben eigenlijk heel zen. Wel inderdaad de lichamelijke ongemakken. Merk gewoon nu dat ik eigenlijk meer rust zou moeten pakken en dat, dat me gewoon niet lukt. Terwijl ik dat voor een groot deel zelf doe en dus ook niet mag zeuren hier over. Maar het is gewoon zo'n verschil met de eerste zwangerschap, toen kon je toch heel anders plannen.
En ondertussen wordt mijn lijstje toch steeds kleiner. Eigenlijk is alles er wel al, alleen nog niet op de plek waar het zou moeten zijn misschien. Maar niets wat niet binnen 1 dag geregeld zou moeten kunnen worden als het echt nodig is.
C, volgens mij mag je gewoon zelf je echobureau kiezen hoor en ook bloedprikken was hier waar ik wilde. heerlijk om zelf die controle te hebben en te kunnen gaan bij wie ik me goed voelde (reactie int kader van beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef Cwen het volgende:
Dank voor de antwoorden. Ik ga het nog 1 keer proberen en anders overleg ik wel even met de vk of ik een ander centrum mag bellen, ook voor het bloedprikken. Dan moet het toch kunnen op een dag dat wij ook kunnen.
Tico, succes!
zo spannend..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Voor jen heb ik gewoon tm maandag dat ze of bij oma is of bij papa.dus het kan alle kanten op hoor.
Jaaaa dat heb ik hier ook ontdekt!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:13 schreef bellelena het volgende:
Jaa Spirit, wat leuk! Ik kijk ook elke dag een poosje naar m'n bewegende buik
Ik had vandaag 1 plek in mijn buik die echt heel veel zeer deed. Kon het niet echtcplaatsen, maar gokte op een groeispurt (ik mag niet hopen dat ik die nog krijg, want ik ben huge, iedereen denk dat ik anytime met verlof gaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa dat heb ik hier ook ontdekt!
Ze wordt ook echt steeds drukker nu, ook als ik ergens mee bezig benvet gezellig
Het zijn wel allemaal nog best lieve bewegingen, geven jullie kindjes al pijnlijke schoppen of komt dat later pas?
Tuurlijk is jouw meisje lief!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
Bij mij is vooral een harde buik een heel naar drukkend gevoel op mijn blaasmaar die heb ik niet zoveel meer als een paar weken geleden, dus da's fijn.
Ik vraag me gewoon steeds af of mn meisje nou heel lief voor me is, of dat ze me later nog wel verrot gaat schoppen
Voor eva ook. Die heeft links even uitgeprobeerd, maar rechts beviel toch beter. Heeft heel lang zo gelegen. Ik weet eigenlijk niet eens meer beter.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Die eerste houding is hier volgens mij wel favoriet, dus ik zal bovenstaande vast ook wel gaan meemaken
Ik kan alleen op m'n zij slapen nog en na een paar uur doet m'n heup zeer. Dan draai ik, nou ja draai, om en dan lig ik weer een paar uur op de andere kant tot die ook zeer doet en dan is het klaar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 04:44 schreef Gulara het volgende:
Bizar, sneeuw. Ik kan me er niks bij voorstellen.
Een voordeel van een hittegolf, de was droogt als een malle.
Ja sommige nachten zijn rustiger dan anderen, waarom kun je niet slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |