Ja dat is vaak zo, zit in je in level 3 en dan heb je nog maar 2 opties.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wel eens, maar met heel veel geluk altijd. En weet het altijd daarna nog te verkloten
Ja en de kerstman vliegt op een bezemquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb expres geen topic geopend omdat ik wist dat jij 'm ging kapen
Valse nichtquote:
Je moeder ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja en de kerstman vliegt op een bezem
Het is bijna voorbij, nog even volhoudenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Komt nu ook wel een beetje omdat het winterstop is enzo.
Komt goed. We steunen elkaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is bijna voorbij, nog even volhouden
Ik stop een koe in je bed.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd, dus gewoon dikke onzin van 422
Oh het was een grap.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijf van je moeder af.
Dit is m'n 2e moedergrap in een korte tijd.
Las ik ook, maar dat lijkt me niet echt een club waar hij op hoopt.quote:
Einde carrière ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Las ik ook, maar dat lijkt me niet echt een club waar hij op hoopt.
Ik ben blij dat je het eindelijk door hebt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VI quoten staat niet gelijk aan humor.
Ik doe dat nooit hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het eindelijk door hebt.
Weet ik, het is Zuidgrens.quote:
JPquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:15 schreef Doublepain het volgende:
Wie is nou die man bij Lingo![]()
JP JB ofzo
ZuidGrens doet dat niet, die citeert de jongens uit het VI topic.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, het is Zuidgrens.
Die loopt ook overal met irrelevante Alba-plaatjes te spammen. Echt een kinderachtig ventje is dat.
Nu word ik bang van je...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ZuidGrens doet dat niet, die citeert de jongens uit het VI topic.
Alba ken ik verder alleen als de back van Barcelona.
Niet zo realistisch, slechte special effects, matig acteerwerk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu word ik bang van je...
Wat vind je van SS Doomtrooper...?
Hm, als dit ook betekent dat je Sierd een debiel vindt vergeef ik je alles.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet zo realistisch, slechte special effects, matig acteerwerk.
insert we have baddass over here.mp3quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet zo realistisch, slechte special effects, matig acteerwerk.
Wie?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, als dit ook betekent dat je Sierd een debiel vindt vergeef ik je alles.
twitter:JamesHarrod741 twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 19:14:39Strootman would be even more exciting than Sneijder! If we, by some twisted red magic, pull that one off then well played, LFC. Well played. reageer retweet
Geen Strootgod zeggenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:27 schreef Doublepain het volgende:
twitter:JamesHarrod741 twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 19:14:39Strootman would be even more exciting than Sneijder! If we, by some twisted red magic, pull that one off then well played, LFC. Well played. reageer retweet
Dus je weet wat je te doen staat als je geen kanker wilt krijgen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)s-urine-therapy.html
![]()
![]()
Wie heeft er hier geen kanker?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dus je weet wat je te doen staat als je geen kanker wilt krijgen.
Ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie heeft er hier geen kanker?
Heb je de methode van die vrouw gevolgd?quote:
Ging echt van een leien dakje voor m'n gevoel. Ik vreet m'n schoen op als dit een onvoldoende is.quote:
Beloofd?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ging echt van een leien dakje voor m'n gevoel. Ik vreet m'n schoen op als dit een onvoldoende is.
Welke studie?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ging echt van een leien dakje voor m'n gevoel. Ik vreet m'n schoen op als dit een onvoldoende is.
Mooi.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik verwacht pics.quote:
Praktijkexamen Villen en Beenhouwen (V&B voor insiders)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:01 schreef RensAjacied het volgende:
Hey boelersGeef ze een paar palmbomen en ze gaan allemaal raar doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:01 schreef RensAjacied het volgende:
Hey boelersEbecilio had het daar geweldig gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, hij vond het hier te infantiel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
Geo heeft de SC voor NB verruild?
B&H / [Het Algemene Nachtbagger Topic] #819 Wieventopique omgnails ensow
Maanden geleden al.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
Geo heeft de SC voor NB verruild?
B&H / [Het Algemene Nachtbagger Topic] #819 Wieventopique omgnails ensow
GEO vond het hier te infantiel?quote:
Kanker waait niet zomaar over.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Bing ligt nog altijd in het ziekenhuis.
Hij gaat dood door de dochter van zijn exquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Bing ligt nog altijd in het ziekenhuis.
Ik zag je edit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GEO vond het hier te infantiel?![]()
gvd man
Begin jij maar, wij volgen later wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan gaan we lekker allemaal daarheen verhuizen.
Je beleid sorteert al effect. In my defence: heb maar 2 uur geslapen vannacht dus ben wat vermoeid.quote:
Idd. VBL Hooligans komen Geo kapen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan gaan we lekker allemaal daarheen verhuizen.
Ach ja... zelfkennis is ook een kwaliteit he.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GEO vond het hier te infantiel?![]()
gvd man
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. VBL Hooligans komen Geo kapen.
Die boeler roept dat het leuker is zonder mij. Kan je dat voorstellen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, laat hem lekker daar blijven. Verrader.
Uhm... ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die boeler roept dat het leuker is zonder mij. Kan je dat voorstellen?
GEO kom terug man. DM gesprekken etc.quote:
So so lobi brotherquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)s-urine-therapy.html
![]()
![]()
Godverquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
So so lobi brother
Wij accepteren jou hier gewoon zoals je bent, chronische spetterpoep of niet.![]()
Andersom lijkt me erger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Andersom lijkt me erger.Wat doe je aardig de laatste tijd. Dit vind ik eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
watquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
Bing geneest wonderbaarlijk van kanker en komt terug bij Sjors.
En wanneer hebben ze geblowed? WTF
Een wijs man zei me ooit dat je je ondergeschikten als ware je gelijke moet behandelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat doe je aardig de laatste tijd. Dit vind ik eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een wijs man zei me ooit dat je je ondergeschikten als ware je gelijke moet behandelen.Oh youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sig potential deze..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom willen we geo terug? Dat is hetzelfde als genezen van kanker en heimwee hebben naar een chemokuur.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom willen we geo terug? Dat is hetzelfde als genezen van kanker en heimwee hebben naar een chemokuur.
Oei.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
OOOWWWquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hebben jullie nu je zin. En als Davy als Stylo wordt aangezien, wie zou Stylo dan zijn...
Ow. Sorryquote:
M'n nieuwe favoriet: de ristorante vegetalequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
big american of zo'n ristorante vandaag?
wat ben je lief voor de diertjesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
M'n nieuwe favoriet: de ristorante vegetale
[ afbeelding ]
Je moet die AH Excellent pizza's eens proberen man.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
M'n nieuwe favoriet: de ristorante vegetale
[ afbeelding ]
Oh ja. gvd toch.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, alleen als er POWPOWPOWPOW bij staat.
Ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef mrstylo het volgende:
Nachtbagger zijn toch voor mensen die net een haartje op een geslachtsdeel hebben?
zijn dat die waar nog een apart zakje rucola sla bij zit?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet die AH Excellent pizza's eens proberen man.
Das Aysen, die was vroeger politie agent.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Turks ja? Die bij dat bed stond tijdens die jank scène.
waarom is nachtbagger eigenlijk overdag openquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef mrstylo het volgende:
Nachtbagger zijn toch voor mensen die net een haartje op een geslachtsdeel hebben?
Ik kom nooit bij de AH, dat ligt uit de route van het station naar mn huis.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet die AH Excellent pizza's eens proberen man.
Is dat een compliment ofzo?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Jij mocht daar vanaf je 3e al niet meer komen.
Mods hadden geen zin meer om precies om 12 uur te openen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom is nachtbagger eigenlijk overdag open
Zou kunnen. Ken er iig 1tje waar de pijnboompitjes nog in een zakje bijzitten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
zijn dat die waar nog een apart zakje rucola sla bij zit?
Dat weet geen mens Adames.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom is nachtbagger eigenlijk overdag open
Luilak, pak je fiets dan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de AH, dat ligt uit de route van het station naar mn huis.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil dat Nina dood gaat. Dan trek ik een fles champagne open.
Weet ik, maar kon het gewoon niet laten.quote:
ja of iets anders danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ken er iig 1tje waar de pijnboompitjes nog in een zakje bijzitten.
dan ga ik ook niet verder zoekenquote:
Je hebt een bijzonder valide punt hier.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:30 schreef Adames het volgende:
[..]
luiheid is toch het hele idee achter een diepvriespizza
Ja. GGMM noemde Stijn een autist waarna Stijn zijn moeder een Fok! account liet aanmaken om de stelling te ontkrachten.quote:
Oh oke.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat van SHO was niet gisteren boeler.
of het op een denigrerende manier gebruiken (het is wat meid).quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik krijg de kriebels van het woord "meid". "Een meid als.." Dan mag je tegen de muur gezet worden wat mij betreft.
Was serieus niet als een trol bedoelt. Was meer met een knipoog. Er was ook gewoon een serieuze discussie bezig.quote:
Oh, oke.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was serieus niet als een trol bedoelt. Was meer met een knipoog. Er was ook gewoon een serieuze discussie bezig.
Eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef Adames het volgende:
[..]
of het op een denigrerende manier gebruiken (het is wat meid).
Tot op zekere hoogte ja. Wel gewoon normaal doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
RonRaja die onderhandelt met Static![]()
Achter de schermen VBL SC users beschermen
Zouden ze bij mij niet doenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij heeft mij op de trein richting oost gezet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja wij trollde niet maar die gozert kon weinig hebben. Als ze ons zien reageren zijn ze al spontaan bang en argwanendquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte ja. Wel gewoon normaal doen.
Was je Raja zo dankbaar?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:35 schreef Smoofie het volgende:
Bijna 2 kilo vloeistof/voedsel naar binnen gewerkt in 2 uur
Dan moet je zeker naar Japan gaan. Iedere avond was daar een spelshow waar je een gehaktbal van 2 kilo op moest eten. Mooie prijzen hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:35 schreef Smoofie het volgende:
Bijna 2 kilo vloeistof/voedsel naar binnen gewerkt in 2 uur
Mijn neef noemt z'n vriendin 'meid'.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik krijg de kriebels van het woord "meid". "Een meid als.." Dan mag je tegen de muur gezet worden wat mij betreft.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn neef noemt z'n vriendin 'meid'.
die dagen dat je je al hebt ingesteld op lui eten zijn echt zo ergquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt een bijzonder valide punt hier.
Kan je haar nog beter hoer noemenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn neef noemt z'n vriendin 'meid'.
gaar landquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan moet je zeker naar Japan gaan. Iedere avond was daar een spelshow waar je een gehaktbal van 2 kilo op moest eten. Mooie prijzen hoor.
Lui eten hoeft niet ongezond te zijn natuurlijk. Ik eet ook vaak lui, omdat ik anders gewoon 1,5 uur met m'n maaltijd bezig ben. Maar ik eet dan niet ongezond.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:36 schreef Adames het volgende:
[..]
die dagen dat je je al hebt ingesteld op lui eten zijn echt zo erg
Viel wel mee. Ik ken Static juist als iemand die behoorlijk wat kan hebben. Maar ok, we houden er over op. Ik moet zeggen dat ik nauwelijks weet waar het over ging.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja wij trollde niet maar die gozert kon weinig hebben. Als ze ons zien reageren zijn ze al spontaan bang en argwanend.
Maar laat ik maar niet over hebben, van Don mochten wij niet meer kritiek leveren op hem.
Je wordt daar ook uitgedaagd, gooien ze eerst chilisaus over je ijs uiteraard.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan moet je zeker naar Japan gaan. Iedere avond was daar een spelshow waar je een gehaktbal van 2 kilo op moest eten. Mooie prijzen hoor.
Gewoon "bitch" zeggen is beter?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ik bedoel de echt luie maaltijden. niet de 15 minuten kooktijd dingen, maar die dingen waarbij je nog niet eens een pan wilt vies maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lui eten hoeft niet ongezond te zijn natuurlijk. Ik eet ook vaak lui, omdat ik anders gewoon 1,5 uur met m'n maaltijd bezig ben. Maar ik eet dan niet ongezond.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:38 schreef Adames het volgende:
[..]
ik bedoel de echt luie maaltijden. niet de 15 minuten kooktijd dingen, maar die dingen waarbij je nog niet eens een pan wilt vies maken.
ik altijd diepvriespizza of een friet speciaal (vertaling voor de hollanders: patat speciaal).quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, klopt.al gaan die magnetron maaltijden van de ah wel redelijk. Als ik écht lui ben pak ik gewoon zo'n bak met wraps.
Kutjongquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meid toch.
Beetje editen
[ afbeelding ]
daar gaat mijn hilarische opmerking.
Screenshot makenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meid toch.
Beetje editen
[ afbeelding ]
daar gaat mijn hilarische opmerking.
Jouwquote:
Ja die van hem.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
Meneer van Hoek die interessant loopt te doen met het feit dat iemand hem probeert te hacken
Opgelicht?!
[..]
Jouw
Dat staat los van die van jou. Die van mij is door GGMM gemaakt, bij jou is het je eigen mislukking.quote:
Ah daarom klopt die niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat los van die van jou. Die van mij is door GGMM gemaakt
Je noemt mij nu indirect een mislukkeling.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat los van die van jou. Die van mij is door GGMM gemaakt, bij jou is het je eigen mislukking.
Davy dreef mij daartoe. Die jongen is pure slechtheid.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je noemt mij nu indirect een mislukkeling.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:48 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Ajacieden kijken hun ogen uit.
Een pizza van een euro?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:41 schreef Adames het volgende:
[..]
ik altijd diepvriespizza of een friet speciaal (vertaling voor de hollanders: patat speciaal).
Van die diepvriesmaaltijden kan ik niet zo genieten omdat je dan nog steeds denkt: voor minder geld had ik dit veel beter gekund zonder dat het me echt veel tijd scheelt.
Tegen een pizza van een euro of een portie friet kan gewoon niks op
Goede vergelijking is dit. Applaus.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus als een 80 jarige er goed voor haar leeftijd zou uitzien ging je er ook voor?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je wat terug gestuurd.. Ik hoop dat je er blij mee bent..
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
enige vrouwelijke DJ die ik ken is La Fuente
Eriksen staat er weer bij van "Is dat nou wat hetero's aantrekkelijk vinden? Ik zal het nooit begrijpen".quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:48 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Ajacieden kijken hun ogen uit.
Dus? Jij kwam ons ook bedanken voor onze liefde of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eriksen staat er weer bij van "Is dat nou wat hetero's aantrekkelijk vinden? Ik zal het nooit begrijpen".
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eriksen staat er weer bij van "Is dat nou wat hetero's aantrekkelijk vinden? Ik zal het nooit begrijpen".
Clipje weet ook niet te overtuigen, wat een lelijk land zegquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Nooit naar Kosovo gaan, fucking saai man.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Succes.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh kut, ik las je DM maar half
Hmm, dit wordt lastiger
Die hoofdstad is echt lachwekkend lelijk ook. Was een paar decennia geleden vast mooi maar nu is het niks. Jr hebt wel steden in het zuiden die aardig zijn, Prizren was wel mooiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clipje weet ook niet te overtuigen, wat een lelijk land zeg
En dat smaakt?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:01 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij betaal ik voor mijn pizza's 1,40 oid
Zie chicks van 14 al van die Engelse teksten plaatsen over hoe je door je leven moet knokken ook al heb je tegenslagen etc.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
16-jarig meisje plaatst dit op FB
'Het is nooit te laat om te vechten voor iets wat belangerijk is in je leven!'
Maar veel kan je er niet doen toch? Het lijkt meer op een 3de wereld land, zeker veel criminaliteitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Die hoofdstad is echt lachwekkend lelijk ook. Was een paar decennia geleden vast mooi maar nu is het niks. Jr hebt wel steden in het zuiden die aardig zijn, Prizren was wel mooi
Criminaliteit merk je niet zoveel van, het is gewoon een saai land. En je hebt kans dat de Serven binnenvallen en je niet meer weg komt, zit er wel aan te komenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar veel kan je er niet doen toch? Het lijkt meer op een 3de wereld land, zeker veel criminaliteit
Echt he. Get a fucking life man. Eerst plaatste ik nog wel een gekscherend BFF4L etc onder dat soort teksten, maar tegenwoordig krijg je 't dan ook nog met een schare vriendinnen aan de stok.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zie chicks van 14 al van die Engelse teksten plaatsen over hoe je door je leven moet knokken ook al heb je tegenslagen etc.
Ik hoop het, snap niet waarom ze onafhankelijk wilde worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Criminaliteit merk je niet zoveel van, het is gewoon een saai land. En je hebt kans dat de Serven binnenvallen en je niet meer weg komt, zit er wel aan te komen
?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:06 schreef GGMM het volgende:
Een nieuwe poging stylo, al beweegt z'n hoofd wat onnaturel hoop ik toch dat je hem waardeert.
Dit doen we tenslotte ook met Doublepain.
wat is volgens hun wel of geen alternatieve stijl?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)rimineel-gedrag.html
Wat een onzin.
Kennelijk alles wat niet in de top40 staatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:08 schreef Adames het volgende:
[..]
wat is volgens hun wel of geen alternatieve stijl?
of de andere populaire jongerenstijlen zoals jazz en klassiekquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk alles wat niet in de top40 staat
valt me nog mee dat de kop niet is: muziekvoorkeur veroorzaakt crimineel gedragquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
Idd weer zo'n debiel onderzoek dat aan alle kanten rammelt. Blijkbaar is het enorm moeilijk om de media te halen met een onderzoek dat waterdicht is.
Bedankt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:06 schreef GGMM het volgende:
Een nieuwe poging stylo, al beweegt z'n hoofd wat onnaturel hoop ik toch dat je hem waardeert.
Dit doen we tenslotte ook met Doublepain.
Ze hebben niets met Servie te maken en worden ontzettend gediscrimineerd. Ook maar iets van 5 procent van de bevolking is etnisch Serviër en die zitten allemaal op 10 vierkante kilometer in het noordenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop het, snap niet waarom ze onafhankelijk wilde worden.
Het scheelt niet veel idd. Wat is het volgende onderzoek? Vechtsporten voorspellen crimineel gedrag?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
valt me nog mee dat de kop niet is: muziekvoorkeur veroorzaakt crimineel gedrag
Ja sinds gisteren is de productie officieel stop gezet. Ze gaan zich nu volledig richten op de aankomende Playstation 4.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Werd hij nog gemaakt en verkocht dan?
Slaat totaal nergens op dit!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)rimineel-gedrag.html
Wat een onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |