Das Aysen, die was vroeger politie agent.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Turks ja? Die bij dat bed stond tijdens die jank scène.
waarom is nachtbagger eigenlijk overdag openquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef mrstylo het volgende:
Nachtbagger zijn toch voor mensen die net een haartje op een geslachtsdeel hebben?
Ik kom nooit bij de AH, dat ligt uit de route van het station naar mn huis.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet die AH Excellent pizza's eens proberen man.
Is dat een compliment ofzo?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Jij mocht daar vanaf je 3e al niet meer komen.
Mods hadden geen zin meer om precies om 12 uur te openen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom is nachtbagger eigenlijk overdag open
Zou kunnen. Ken er iig 1tje waar de pijnboompitjes nog in een zakje bijzitten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
zijn dat die waar nog een apart zakje rucola sla bij zit?
Dat weet geen mens Adames.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom is nachtbagger eigenlijk overdag open
Luilak, pak je fiets dan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de AH, dat ligt uit de route van het station naar mn huis.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil dat Nina dood gaat. Dan trek ik een fles champagne open.
Weet ik, maar kon het gewoon niet laten.quote:
ja of iets anders danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ken er iig 1tje waar de pijnboompitjes nog in een zakje bijzitten.
dan ga ik ook niet verder zoekenquote:
Je hebt een bijzonder valide punt hier.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:30 schreef Adames het volgende:
[..]
luiheid is toch het hele idee achter een diepvriespizza
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |