GEO kom terug man. DM gesprekken etc.quote:

So so lobi brotherquote:

quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)s-urine-therapy.html

Godverquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
So so lobi brother
Wij accepteren jou hier gewoon zoals je bent, chronische spetterpoep of niet.

Andersom lijkt me erger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Andersom lijkt me erger.Wat doe je aardig de laatste tijd. Dit vind ik eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

watquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
Bing geneest wonderbaarlijk van kanker en komt terug bij Sjors.
En wanneer hebben ze geblowed? WTF

Een wijs man zei me ooit dat je je ondergeschikten als ware je gelijke moet behandelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat doe je aardig de laatste tijd. Dit vind ik eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een wijs man zei me ooit dat je je ondergeschikten als ware je gelijke moet behandelen.Oh youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![di-G35F.gif]()

Sig potential deze..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom willen we geo terug? Dat is hetzelfde als genezen van kanker en heimwee hebben naar een chemokuur.

quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom willen we geo terug? Dat is hetzelfde als genezen van kanker en heimwee hebben naar een chemokuur.

quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

Oei.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |