Ja dat is vaak zo, zit in je in level 3 en dan heb je nog maar 2 opties.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wel eens, maar met heel veel geluk altijd. En weet het altijd daarna nog te verkloten
Ja en de kerstman vliegt op een bezemquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb expres geen topic geopend omdat ik wist dat jij 'm ging kapen
Valse nichtquote:
Je moeder ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja en de kerstman vliegt op een bezem
Het is bijna voorbij, nog even volhoudenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Komt nu ook wel een beetje omdat het winterstop is enzo.
Komt goed. We steunen elkaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is bijna voorbij, nog even volhouden
Ik stop een koe in je bed.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd, dus gewoon dikke onzin van 422
Oh het was een grap.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijf van je moeder af.
Dit is m'n 2e moedergrap in een korte tijd.
Las ik ook, maar dat lijkt me niet echt een club waar hij op hoopt.quote:
Einde carrière ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Las ik ook, maar dat lijkt me niet echt een club waar hij op hoopt.
Ik ben blij dat je het eindelijk door hebt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VI quoten staat niet gelijk aan humor.
Ik doe dat nooit hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het eindelijk door hebt.
Weet ik, het is Zuidgrens.quote:
JPquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:15 schreef Doublepain het volgende:
Wie is nou die man bij Lingo![]()
JP JB ofzo
ZuidGrens doet dat niet, die citeert de jongens uit het VI topic.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, het is Zuidgrens.
Die loopt ook overal met irrelevante Alba-plaatjes te spammen. Echt een kinderachtig ventje is dat.
Nu word ik bang van je...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ZuidGrens doet dat niet, die citeert de jongens uit het VI topic.
Alba ken ik verder alleen als de back van Barcelona.
Niet zo realistisch, slechte special effects, matig acteerwerk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu word ik bang van je...
Wat vind je van SS Doomtrooper...?
Hm, als dit ook betekent dat je Sierd een debiel vindt vergeef ik je alles.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet zo realistisch, slechte special effects, matig acteerwerk.
insert we have baddass over here.mp3quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet zo realistisch, slechte special effects, matig acteerwerk.
Wie?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, als dit ook betekent dat je Sierd een debiel vindt vergeef ik je alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |