Ooh echt??quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
ROOOOOS, ik zag Julius gisteren! In real life! Ik moest aan jou denken!
Nou, ik moet eerlijk zeggen, the camera adds ten pounds.quote:
Of is hij afgeslankt?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, ik moet eerlijk zeggen, the camera adds ten pounds.
Oh en Robert was er ook bij, ze stonden gezellig te kokkerellen op de Horecava. Ik moest me inhouden niet te roepen dat ze de saus niet moesten vergeten.
Als je patty aan ziet komen is je vakantie toch gelijk een geval voor sbs6 - red mijn vakantie?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef Cee het volgende:
Ik verheug me op Julius en Fred, ik krijg echt naar binnen geprojecteerde braakneigingen van Patty en vooral Do.
Do lijkt me juist iemand die leuk met de groep meedoet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:37 schreef roos85 het volgende:
Die Do lijkt me echt zo verschrikkelijk.
Schijnt een behoorlijk arrogant wijf te zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Do lijkt me juist iemand die leuk met de groep meedoet.
Nou ja, fox in de gaten houden en je bent er zo achter... Maar waarschijnlijk niet, aangezien het inclusief vlucht, hotel etcetc is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:39 schreef tralalala het volgende:
Zouden die mensen nog een beetje korting krijgen met dit reisje?
Anders gelijk omboeken als je Patty ziet.
Denk dat het veel mensen niet zoveel kans schelen dat er een camera mee is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:39 schreef tralalala het volgende:
Zouden die mensen nog een beetje korting krijgen met dit reisje?
Anders gelijk omboeken als je Patty ziet.
Die kan beter op visvakantie gaan naar Thailand.quote:
Alsof ze ook maar iets regelenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:31 schreef douche-eendje het volgende:
Nou kom maar op... heb inmiddels 2 groepsreizen gedaan dus het is wel komisch om te zien hoe BN' ers dit doen. Mn laatste reisbegeleider was nogal een ramp...![]()
Nee, burenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:54 schreef Cee het volgende:
Nee, even, ik heb 't gemist, die Peter en Daisy? Setje?
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:04 schreef Cee het volgende:
Ik zou er kne-tter-gek worden, na 1 uur al.
Ik na 10 minutenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:04 schreef Cee het volgende:
Ik zou er kne-tter-gek worden, na 1 uur al.
Gadverdamme, dat lijk helemaal vies.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:07 schreef PirE het volgende:
Ik heb een keer wat foto's bekeken van de Ganges dan zie je mensen die zichzelf wassen en 2 meter verderop ligt een lijk te rotten in het water
Sowieso dom, want sommigen hebben meerdere koffers en/of tassen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:08 schreef rene90 het volgende:
Heel tactisch dit....gewoon simpelweg checken hoeveel koffers je hebt, boeit totaal niet welke van wie is
Met grote groepen is het handiger als iedereen zelf zijn/haar bagage aan de chauffeur overdraagt...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is niet de verantwoordelijkheid van Fred, maar van de buschauffeur.
Als je zo een bedrag betaald voor die reis mag je verwachten dat dat voor je wordt geregeld. Meestal zet je het voor je deur van je kamer en dan ligt het daarna in de bus, ideaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met grote groepen is het handiger als iedereen zelf zijn/haar bagage aan de chauffeur overdraagt...
Wil net zeggen, wat een uiterlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Schijnt een behoorlijk arrogant wijf te zijn.
Wel leuk om naar te kijken.
Ho ho, dat is Julius Jaspersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Han Peekel look-a-like lijkt me een prima gast.
Ik ook, voor mij een reden om daar niet naar toe te gaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Ik zou echt continu mensen vol in het gezicht ellebogen. Gadverdamme.
Het is totaal niet overal daar zo. En gewoon laten zien dat ze moeten opflikkeren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook, voor mij een reden om daar niet naar toe te gaan.
Goede reclame voor India ditquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Als ik aan India denk, denk ik alleen maar: je gaat aan de diarree.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Na dit programma zal je hem voor eeuwig in je hart sluiten. Alle 1200 kilo van hem.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Na dit programma zal je hem voor eeuwig in je hart sluiten. Alle 1200 kilo van hem.
Klopt, Fred heeft een relaxtere locatie dan Do.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Fred heeft het ook wel wat makkelijker
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
Vieze ouwe vent, gaat er bij mij ook iets wapperen
Echt, Do zit tussen een hoop ouwe geilneven.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
Z'n oren zeker, want zijn zaakje is al op z'n retourquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
Geef ze ongelijk, doe dan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, Do zit tussen een hoop ouwe geilneven.
Daar zijn die Indiaase jochies niks bijquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, Do zit tussen een hoop ouwe geilneven.
TV / [RTL5] Zon, Zuipen, Ziekenhuis: Gewoon doorzuipen het is vakantiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt me ook wel een kwaliteitsprogramma.
Heeft iemand een topic?
Thxquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
TV / [RTL5] Zon, Zuipen, Ziekenhuis: Gewoon doorzuipen het is vakantie
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Gaat ze die twee koppelen?
Ah die vent is een FOK!ker.
quote:
Het is niet echt flatteus zoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Uh dan kon ze toch net zo goed in haar spijkerbroekje zwemmen
Wie? Ik heb dat net gemist denk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Wat een bazinZe heeft al meteen een lover gestrikt.
zoem!quote:
zal wel zo in scene gezet zijn...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik zou trouwens nooit naar de reisleider gaan met zoiets, maar gewoon naar de receptie.
spwieso lijkt me zo reizen niksquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik zou trouwens nooit naar de reisleider gaan met zoiets, maar gewoon naar de receptie.
dat wilde ik net postenquote:
oh.. heb eigenlijk zoiets geboekt..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:56 schreef franklop het volgende:
pff
[..]
spwieso lijkt me zo reizen niks
veel plezier alleen schatquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh.. heb eigenlijk zoiets geboekt..
En dan krijgen jullie Patty als reisleiderquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh.. heb eigenlijk zoiets geboekt..
Ik heb het een keertje gedaan toen mijn ouders zoveel jaar getrouwd worden. Het is wel heel relaxt reizen maar dat kwam destijds ook omdat de groep niet allemaal 50+ was maar het toevallig zo uitkwam dat er 4 gezinnen waren die allemaal vanwege een bepaald jubileum daar waren. Dus de helft was rond de 25.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:56 schreef franklop het volgende:
pff
[..]
spwieso lijkt me zo reizen niks
Julius zou dan een stunt zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan krijgen jullie Patty als reisleider
in Nieuw Zeeland ook wel eens gedaan hoor, wat moet dat moetquote:
Als ik Patty krijgt drop ik haar wel in Pattaya, het is toch al net een ladyboy.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan krijgen jullie Patty als reisleider
Zeker, en aangezien Frank en ik elkaar door de Topchef reeks hebben leren kennenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]Die is wel leuk, die weet alle goede restaurantjes te vinden.
Precies, rondje wc in de nacht anders slaap je zo slechtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:58 schreef franklop het volgende:
[..]
in Nieuw Zeeland ook wel eens gedaan hoor, wat moet dat moet
Ja dit is allemaal leuk voor de show voor de toeristen inderdaad.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Bah, net apies kijkenbeetje genant gedoe.
Ah dat wist ik niet, dan is het helemaal mooi!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zeker, en aangezien Frank en ik elkaar door de Topchef reeks hebben leren kennen
lijkt me inderdaad erg groeps afhankelijk, wie heb je er allemaal bij zitten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb het een keertje gedaan toen mijn ouders zoveel jaar getrouwd worden. Het is wel heel relaxt reizen maar dat kwam destijds ook omdat de groep niet allemaal 50+ was maar het toevallig zo uitkwam dat er 4 gezinnen waren die allemaal vanwege een bepaald jubileum daar waren. Dus de helft was rond de 25.
Verder is het wel pittig inderdaad dit, maar je ziet wel veel.
voor om op een glestjer te gaan lopenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Precies, rondje wc in de nacht anders slaap je zo slecht
En anders kan hij zelf wel kokenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]Die is wel leuk, die weet alle goede restaurantjes te vinden.
Nou je weet welk land er nog op mijn lijst staat, en dat is meestal met een groepsreisquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:01 schreef franklop het volgende:
[..]
lijkt me inderdaad erg groeps afhankelijk, wie heb je er allemaal bij zitten.
Ook dat tijdsgebonden zijn op vakantie is echt verschrikkelijk. Toen ik in NZe reisde met een vriend van me toen konden we alles zelf bepalen en ook gewoon de reis aanpassen waar nodig, dat gaat met dit soort reizen gewoon niet
ZAf?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou je weet welk land er nog op mijn lijst staat, en dat is meestal met een groepsreis
zien we dan nog wel hoe we daar heen gaan reizenquote:
En frietjes!quote:
quote:
Nee, friet.... Baas Juul heeft gesproken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is patat![]()
Sorry kon het niet laten
thanksquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is patat![]()
Sorry kon het niet laten
Niks met Juul te makenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, friet.... Baas Juul heeft gesproken.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, friet.... Baas Juul heeft gesproken.
Dat wordt ruzie straksquote:
daar ging het bij onze eerste date 7,5 maand geleden al overquote:
Altijdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zoem, je weet toch dat ik gelijk heb?
En wat zei de serveerster: Hier zijn de frietjes!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:06 schreef franklop het volgende:
[..]
daar ging het bij onze eerste date 7,5 maand geleden al over
inteelt brabo die daar werktequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
En wat zei de serveerster: Hier zijn de frietjes!
en ze praten nauwelijks zoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Indiaas accent nadoen, wat een droeftoeter ben je dan.
Zo werkt het altijd bij dit programmaquote:
ow die Indiers die ik aan de lijn heb praten dan weer heel andersquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat zeg ik nietIk heb ze weleens aan de lijn
als ik de helpdesk moet bellen.
Mijn eerste seizoenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo werkt het altijd bij dit programma
Ahaquote:
Tweedelijns zekerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:11 schreef franklop het volgende:
[..]
ow die Indiers die ik aan de lijn heb praten dan weer heel anders
geen idee, gast die ik meestal spreek is boven de 50quote:
Ik ben vorig jaar ook pas begonnen, omdat Gigi meedeedquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:08 schreef franklop het volgende:
Moet do niet ergens in een hoekje gaan roken buiten beeld?
Patty Brard wordt vooral kankeren in dit topic denk ik, ik denk dat de meeste mensen ook een kutreis hebben daar. Yes-r is denk ik wel serieus en Julius is ook een goede kanshebber.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:11 schreef zoem het volgende:
Zolang er humor in zit is het een prima programma
nah,, mager zesjequote:
wist dat iemand hem wel bij de hand hadquote:
Ik heb als een malle zitten googlen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:12 schreef franklop het volgende:
[..]
wist dat iemand hem wel bij de hand had
Do had 'em ook bij de handquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:12 schreef franklop het volgende:
[..]
wist dat iemand hem wel bij de hand had
Dat en respectloos en dom.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:13 schreef tralalala het volgende:
Ook wel een beetje aso om dat niet even te overleggen.
Je baalt nog steeds dat je niet wist dat Gigi meedeedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar ook pas begonnen, omdat Gigi meedeed
Ze heeft ook continu rondgelopen met een blote schouder met zichbare BH daar..en dan zeiken dat die mannen opdringerig wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...pas je gewoon een beetje aan.
Oh dat had ik wel willen zien. Kan me voorstellen dat hij erg leuk was.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Gordon was vorig seizoen de beste reisleider.
Jongens, hier is hier om te giiiiiiiiiiiiiiiiiierenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat had ik wel willen zien. Kan me voorstellen dat hij erg leuk was.
Vooral veel foute homograppen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat had ik wel willen zien. Kan me voorstellen dat hij erg leuk was.
Ik moet NU al lachenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Jongens, hier is hier om te giiiiiiiiiiiiiiiiiieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |