geen idee, gast die ik meestal spreek is boven de 50quote:
Ik ben vorig jaar ook pas begonnen, omdat Gigi meedeedquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:08 schreef franklop het volgende:
Moet do niet ergens in een hoekje gaan roken buiten beeld?
Patty Brard wordt vooral kankeren in dit topic denk ik, ik denk dat de meeste mensen ook een kutreis hebben daar. Yes-r is denk ik wel serieus en Julius is ook een goede kanshebber.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:11 schreef zoem het volgende:
Zolang er humor in zit is het een prima programma
nah,, mager zesjequote:
wist dat iemand hem wel bij de hand hadquote:
Ik heb als een malle zitten googlen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:12 schreef franklop het volgende:
[..]
wist dat iemand hem wel bij de hand had
Do had 'em ook bij de handquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:12 schreef franklop het volgende:
[..]
wist dat iemand hem wel bij de hand had
Dat en respectloos en dom.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:13 schreef tralalala het volgende:
Ook wel een beetje aso om dat niet even te overleggen.
Je baalt nog steeds dat je niet wist dat Gigi meedeedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar ook pas begonnen, omdat Gigi meedeed
Ze heeft ook continu rondgelopen met een blote schouder met zichbare BH daar..en dan zeiken dat die mannen opdringerig wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...pas je gewoon een beetje aan.
Oh dat had ik wel willen zien. Kan me voorstellen dat hij erg leuk was.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Gordon was vorig seizoen de beste reisleider.
Jongens, hier is hier om te giiiiiiiiiiiiiiiiiierenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat had ik wel willen zien. Kan me voorstellen dat hij erg leuk was.
Vooral veel foute homograppen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat had ik wel willen zien. Kan me voorstellen dat hij erg leuk was.
Ik moet NU al lachenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Jongens, hier is hier om te giiiiiiiiiiiiiiiiiieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |