Doquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Wie had er nou gewonnen? Ik zat voetballen te kijken
Fred had verreweg de meeste stemmen, Do heeft door een dom spel gewonnenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ja kan ik wel begrijpen. Dankje.
Oh dat is jammer. En flauw.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Fred had verreweg de meeste stemmen, Do heeft door een dom spel gewonnen
Zat er net ook aan te denken, beetje jammer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hebben die Britt en Ymke nou echt WIDR van de TV geschopt?
Dit is wat goedkoper om te maken...dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ja echt belachelijk, die 2 stumpers zijn al zo vaak op TV. Zouden hier echt meer mensen naar kijken dan naar WIDR?
Dan moet je wat vaker met Fox op vakanties gaan. Hoe de huidige reisbranche ervoor staat denk ik niet dat er nog geïnvesteerd wordt in dit soort programma's als deze geen effect op de verkopen heeft.quote:
Fox is dan ook teringjantje duur.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:21 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Dan moet je wat vaker met Fox op vakanties gaan. Hoe de huidige reisbranche ervoor staat denk ik niet dat er nog geïnvesteerd wordt in dit soort programma's als deze geen effect op de verkopen heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |