Kwam goed uit, heb mooi even kunnen douchen tijdens de breakquote:
Zoals al gezegd hier.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:23 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik ken toevallig iemand die mee was met zo'n reis: er gaan echt wel onbekende reisleiders mee (ik geloof drie) die buiten beeld de groep begeleiden. Mensen weten van te voren dat het gefilmd wordt en dat er BN-ers zijn, maar ze weten niet wie de BN-ers zijn
Mensen die zeuren over flitspalen zijn niet voor vol aan te zien.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
Wat sneu, wensen dat alle flitspalen verdwijnen
Dikke reet mee bedekkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:37 schreef pleeborstel het volgende:
Waarom heeft Patty zo'n grote sjaal om ,het is daar bloedheet toch?
En die irritante Patty danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:38 schreef tralalala het volgende:
Al die irritante kinderen om je heen.
Voor je het weet staat Alberto Stegeman je te filmenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:38 schreef tralalala het volgende:
Al die irritante kinderen om je heen.
Hahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Voor je het weet staat Alberto Stegeman je te filmen
Of in die dansschool.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
geen verbanddoos hebben als reisleider
Oh nee ook niet, afblijven. En iemands voeten masseren, echt niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook niet, en zeker niet van mensen die aan mijn voeten zitten
Het is de grootste cultuurshock die je als westerling kunt meemaken, zo vertelde mijn Maatschappij leraar me ooit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...zou me daar niet op m'n gemak voelen.
Tot nu toe lokt India niet echt.
Gewoon niks geven en alle #care uitschakelen.quote:
Dat is denk ik wel het beste inderdaad. Hoe zielig misschien ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon niks geven en alle #care uitschakelen.
ik ben ook wat meer westers georienteerd qua vakanties, trekt me totaal niet dat soort landen. Zeker niet met al dat gezeik ik tijdens me werk met mensen uit die landen hebquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is de grootste cultuurshock die je als westerling kunt meemaken, zo vertelde mijn Maatschappij leraar me ooit.
Het misschien super leerzaam en een eyeopener, maar dit lijkt me geen relaxte vakantie.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is de grootste cultuurshock die je als westerling kunt meemaken, zo vertelde mijn Maatschappij leraar me ooit.
Hij heeft in ieder geval saus...maar of de garing juist is?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:05 schreef franklop het volgende:
denk dat julius jaspers zich wel goed voorbereid heeft
Mooi...en duur.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar ben ik wel geweest. Mooi hoor.
Is al jaren geleden en het viel toen best mee qua prijs.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mooi...en duur.![]()
Lijkt me geweldig!
Prima schat, jij betaald he?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:07 schreef franklop het volgende:
morgen gaan we naar een tweesterrenrestaurant!
Die een andere Duitse kampbewaker heeft opgegeten die weer een andere Duitse kampbewaker heeft opgegeten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:11 schreef tralalala het volgende:
Julius lijkt dan ook op een Duitse kampbewaker.
Je bedoelt dit een beetje?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die een andere Duitse kampbewaker heeft opgegeten die weer een andere Duitse kampbewaker heeft opgegeten.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je bedoelt dit een beetje?
[ afbeelding ]
haha inderdaad, ik was net een plaatje aan het zoeken maar ik kon niet op de naam komenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je bedoelt dit een beetje?
[ afbeelding ]
Net als deze kerel toen:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
Hij wordt ook echt neergezet als een eng mannetje, maar volgens mij is daar weinig voor nodig
Met gigi in mn bed zou ik ook vies worden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Net als deze kerel toen:
[ afbeelding ]
Haha idd, echt precies hetzelfde type. Maar ik zou er ook alles aan doen om Gigi bij me in bed te krijgen dan (L)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Net als deze kerel toen:
[ afbeelding ]
We get the picture.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:26 schreef muzas het volgende:
Ik wilde hier mijn definitie van 'een bad vol meloenen' plaatsen. Maar geen zin om gebanned te worden
Bieden ze ook kampeervakanties?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Dat ze een fox overhemd hadden in die maat joh
Ze verhuren ook tenten bij Fox.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Dat ze een fox overhemd hadden in die maat joh
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze verhuren ook tenten bij Fox.
quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze verhuren ook tenten bij Fox.
In Japan had hij allang een harpoen in zijn reet gehad.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:29 schreef PirE het volgende:
Julius voorin, straks komt de schroef uit het water
Is leuk joh, heel relaxt daar. Gewoon beleefd nee zeggenquote:
Snap wel dat ze inspelen op hun specialiteiten..Do ging geil doen, Yes-R ging rappen, hij zorgt voor voer. Primaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Julius wil alleen maar dingen doen met eten.
"Jaaa.. ik wil dat wel effe zien hoor.."quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:31 schreef tralalala het volgende:
Jeffrey gaat gewoon om zijn buurmeisje in bikini te zien, doet ie goed.
Ik vrees voor hem dat het daar ook wel bij zal blijven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:31 schreef tralalala het volgende:
Jeffrey gaat gewoon om zijn buurmeisje in bikini te zien, doet ie goed.
Het Engelse woord is pig hoor.quote:
Jup, buurjongen en buurmeisjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:52 schreef MichelWuyts het volgende:
Is dat die rare dude met dat best knappe meisje(die bij die warme bron samen in het water gingen)?
Want ik vond het al vreemd dat dat een koppel was.
Tijdens de reclames zappenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:44 schreef tralalala het volgende:
Vanavond weer.
Ook CL, beetje heen en weer zappen.
Ze heeft wel gelijk. Diertje gaat t niet reddenquote:
En moet die man met zijn gewicht dat end lopen. Hij zweet nu al als een otter. En hij maakt wat lekkers voor ze.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:52 schreef darkshadow16 het volgende:
Wat zitten ze nou te zeiken dat ze moeten lopen. Ze hebben die reis toch geboekt om iets te zien....
Echte meisjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:58 schreef tralalala het volgende:
Dit komt mij bekend voor van een oud ander programma van RTL 5
Ja, heerlijk al dat afval in dat waterquote:
Ach, wat is er ranzig aan dode mensen? Ze zijn levend vaak viezer...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, maar dat zag er toen nog wel ranziger uit.
Niet zozeer die dode mensen, maar die rivier is gewoon vies.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, wat is er ranzig aan dode mensen? Ze zijn levend vaak viezer...
Nogal, het is godverdomme geen 2 weken lang reizen incl. entertainment. Vermaak jezelf eens.quote:
Nogal ja. Ik zou niet eens een reisleider willen die de hele tijd maar grappig doet bijvoorbeeld.quote:
Zo'n popie-jopie als reisleider zou me bloedirritant lijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogal ja. Ik zou niet eens een reisleider willen die de hele tijd maar grappig doet bijvoorbeeld.
ja precies. Beetje wat vertellen over het land en dingen regelen meer niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo'n popie-jopie als reisleider zou me bloedirritant lijken.
Gordon?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogal ja. Ik zou niet eens een reisleider willen die de hele tijd maar grappig doet bijvoorbeeld.
ja Gordon dan weer wel want die kan ook zo lekker negatief doenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gordon?
Zou mij wel leuk lijken.
Bah..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:31 schreef douche-eendje het volgende:
Ow nu komt dat ranzige programma weer
Precies...ik ga gewoon voetbal kijken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Mmm de finale vind ik eigenlijk niet eens zo leuk, allemaal stukjes die je al hebt gezien.
Ik ook dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies...ik ga gewoon voetbal kijken.
Doquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Wie had er nou gewonnen? Ik zat voetballen te kijken
Fred had verreweg de meeste stemmen, Do heeft door een dom spel gewonnenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ja kan ik wel begrijpen. Dankje.
Oh dat is jammer. En flauw.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Fred had verreweg de meeste stemmen, Do heeft door een dom spel gewonnen
Zat er net ook aan te denken, beetje jammer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hebben die Britt en Ymke nou echt WIDR van de TV geschopt?
Dit is wat goedkoper om te maken...dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ja echt belachelijk, die 2 stumpers zijn al zo vaak op TV. Zouden hier echt meer mensen naar kijken dan naar WIDR?
Dan moet je wat vaker met Fox op vakanties gaan. Hoe de huidige reisbranche ervoor staat denk ik niet dat er nog geïnvesteerd wordt in dit soort programma's als deze geen effect op de verkopen heeft.quote:
Fox is dan ook teringjantje duur.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:21 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Dan moet je wat vaker met Fox op vakanties gaan. Hoe de huidige reisbranche ervoor staat denk ik niet dat er nog geïnvesteerd wordt in dit soort programma's als deze geen effect op de verkopen heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |