Ze verhuren ook tenten bij Fox.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Dat ze een fox overhemd hadden in die maat joh
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze verhuren ook tenten bij Fox.
quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze verhuren ook tenten bij Fox.
In Japan had hij allang een harpoen in zijn reet gehad.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:29 schreef PirE het volgende:
Julius voorin, straks komt de schroef uit het water
Is leuk joh, heel relaxt daar. Gewoon beleefd nee zeggenquote:
Snap wel dat ze inspelen op hun specialiteiten..Do ging geil doen, Yes-R ging rappen, hij zorgt voor voer. Primaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Julius wil alleen maar dingen doen met eten.
"Jaaa.. ik wil dat wel effe zien hoor.."quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:31 schreef tralalala het volgende:
Jeffrey gaat gewoon om zijn buurmeisje in bikini te zien, doet ie goed.
Ik vrees voor hem dat het daar ook wel bij zal blijven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:31 schreef tralalala het volgende:
Jeffrey gaat gewoon om zijn buurmeisje in bikini te zien, doet ie goed.
Het Engelse woord is pig hoor.quote:
Jup, buurjongen en buurmeisjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:52 schreef MichelWuyts het volgende:
Is dat die rare dude met dat best knappe meisje(die bij die warme bron samen in het water gingen)?
Want ik vond het al vreemd dat dat een koppel was.
Tijdens de reclames zappenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:44 schreef tralalala het volgende:
Vanavond weer.
Ook CL, beetje heen en weer zappen.
Ze heeft wel gelijk. Diertje gaat t niet reddenquote:
En moet die man met zijn gewicht dat end lopen. Hij zweet nu al als een otter. En hij maakt wat lekkers voor ze.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:52 schreef darkshadow16 het volgende:
Wat zitten ze nou te zeiken dat ze moeten lopen. Ze hebben die reis toch geboekt om iets te zien....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |