Ach, wat is er ranzig aan dode mensen? Ze zijn levend vaak viezer...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, maar dat zag er toen nog wel ranziger uit.
Niet zozeer die dode mensen, maar die rivier is gewoon vies.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, wat is er ranzig aan dode mensen? Ze zijn levend vaak viezer...
Nogal, het is godverdomme geen 2 weken lang reizen incl. entertainment. Vermaak jezelf eens.quote:
Nogal ja. Ik zou niet eens een reisleider willen die de hele tijd maar grappig doet bijvoorbeeld.quote:
Zo'n popie-jopie als reisleider zou me bloedirritant lijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogal ja. Ik zou niet eens een reisleider willen die de hele tijd maar grappig doet bijvoorbeeld.
ja precies. Beetje wat vertellen over het land en dingen regelen meer niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo'n popie-jopie als reisleider zou me bloedirritant lijken.
Gordon?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogal ja. Ik zou niet eens een reisleider willen die de hele tijd maar grappig doet bijvoorbeeld.
ja Gordon dan weer wel want die kan ook zo lekker negatief doenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gordon?
Zou mij wel leuk lijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |