http://zappen.blog.nl/rtl(...)on-zuipen-ziekenhuisquote:Nieuw soort Cherso bij RTL 5: Zon, Zuipen, Ziekenhuis
Oh Oh Cherso was een enorme hit voor RTL 5. Of de zender ook Oh Oh Vegas gaat afnemen, dat in de maak is bij Eyeworks, is niet bekend. Maar RTL 5 bereidt wel een nieuw reality-programma van dit soort voor. Het heet Zon, Zuipen, Ziekenhuis en volgt opnieuw feestende jongeren op vakantie, in dit geval Portugal en Spanje. Waar de ongelukjes in Cherso vooral buiten het zicht van de camera werden afgehandeld, krijgt de kijker nu alle gevolgen van roekeloos feesten te zien.
Jawel, de camera gaat mee naar het ziekenhuis. Bijvoorbeeld als iemand buiten bewustzijn raakt door comazuipen of te veel ghb. Of door verwondingen die ontstaan door dronken door het uitgaansleven zwalken. Kortom: de kijker krijgt niet alleen de zonnige kant van een partyvakantie te zien, maar ook de keerzijde.
Onlangs kwam Oh Oh Cherso nog in het nieuws door een bierlobby van de Stichting Verantwoordelijk Alcoholgebruik (Stiva). Stiva zou hebben afgedwongen dat Oh Oh Cherso definitief van de buis gaat. “We hebben een gesprek met Eyeworks en RTL gehad en daar onze bezwaren op tafel gelegd”, zei Stiva-directeur Peter de Wolf tegen De Telegraaf. Volgens de lobbyist denken jongeren dat de grote hoeveelheden alcohol die in Oh Oh Cherso worden genuttigd, normaal gedrag is.
RTL gaf aan zich niet te herkennen in deze uitkomst. “Er is ooit een gesprek geweest, maar de uitkomst daarvan was niet: we stoppen met Oh Oh Cherso.”
Het is nog even afwachten in hoeverre Stiva zich kan vinden in Zon, Zuipen, Ziekenhuis.
RTL5quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:51 schreef Mascleta het volgende:
Het was toch afgelopen net? of wat kijken jullie nu?
Kan daar ook niet aan wennen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
Condooms.. familiepak, toch een rare naam.
Nee Zon Zuipen Ziekenhuis. Allemaal van die zuipvakanties met blessures, wonden etc..quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
Ah nog meer ranzigheid, ik kijk heel even mee. Oh oh Cherso?
Gezelligquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee Zon Zuipen Ziekenhuis. Allemaal van die zuipvakanties met blessures, wonden etc..
Toch is het wel heel hilarisch soms hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
GezelligIk denk dat ik toch eerst Puberruil afkijk.
HEEL lastig, hij viel 2x bijna om.. Ik dacht eerst misschien een hersenschudding ofso dan heb je dat ook het duizelige en overgeven maar toen hij dat lijntje moest lopenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Een rechte lijn lopen ging wel heel lastig
Ja precies of gewoon nog echt teveel gezopen ofzo. Maar volgens mij is dit niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HEEL lastig, hij viel 2x bijna om.. Ik dacht eerst misschien een hersenschudding ofso dan heb je dat ook het duizelige en overgeven maar toen hij dat lijntje moest lopen
Dat hoorde je netquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies of gewoon nog echt teveel gezopen ofzo. Maar volgens mij is dit niet helemaal goed.
En ik ben benieuwd wat die laatste gast van zijn vrienden moest vertellen.
Ik heb ook wel eens gehoord dat mensen schaamluis opliepen zonder sexueel contact, maar door niet goed gewassen beddengoed in een hotel op een jongerenbestemming. Best vies verhaal.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En ik ben benieuwd wat die laatste gast van zijn vrienden moest vertellen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ziet er totaal niet gezellig uit daar..
Ik kon me ook al niet voorstellen, een SOA die na een paar uur al naar boven komt... Misschien waren het wel vlooienquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:00 schreef Mascleta het volgende:
Helaas. schaamluis merk je pas twee weken na besmetting.
Vorige aflevering:quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
Tot nu toe is het maar matig vandaag..
True..quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Vorige aflevering:
Gast die zijn hotel kwijt was
Meisje die een snee in haar teen had
Gast aan de diarree
Meisjes die ruzie hadden
Ook niet echt bijzonder...
En een meisje die haar ring liet verwijderen bij de tandarts. WTFquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Vorige aflevering:
Gast die zijn hotel kwijt was
Meisje die een snee in haar teen had
Gast aan de diarree
Meisjes die ruzie hadden
Ook niet echt bijzonder...
QTFquote:
En reageren op proppersquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:06 schreef Mascleta het volgende:
[..]
QTF
Dat vind ik altijd zo verschrikkelijk!
Ik heb ooit wel eens een propper verteld dat hij er niks van bakte en niemand binnen zou krijgen met zijn praatje, uiterlijk en charme. Na een weddenschapje en half uur propper spelen tegen hem was ik toch mooi 50 euro en een telefoonnummer van mooi meisje rijker.quote:
Ik kan echt niet lachen om sterren springen hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is nog lachenMaar OK je hebt wel een punt inderdaad
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een propper verteld dat hij er niks van bakte en niemand binnen zou krijgen met zijn praatje, uiterlijk en charme. Na een weddenschapje en half uur propper spelen tegen hem was ik toch mooi 50 euro en een telefoonnummer van mooi meisje rijker.
Hier wel om danquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik kan echt niet lachen om sterren springen hoor
Heb je ook wel gelijk in, maar sommige stukjes zijn nog wel grappigquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier wel om danJe schaamt je toch kapot als je jezelf zo op tv terugziet.
Des te mooier het is dat je er zelf niet te zien bent toch.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier wel om danJe schaamt je toch kapot als je jezelf zo op tv terugziet.
Dat laatste vind ik ook stom. En irritant. Maar alles voor de kijkcijfers he?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kan om beide wel lachen.. Fatty Brard die vol op haar smoel klapteal vind ik het een kansloos programma omdat de debielste en slechtste sprongen door gaan, dat is nauturlijk niet de bedoeling.
Ik zat te zappen en kwam dit toevallig tegen, verder nog nooit gezien. Het debat had ik geen zin in.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in, maar sommige stukjes zijn nog wel grappig
In mijn tijd had je dit soort programma's nog nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Des te mooier het is dat je er zelf niet te zien bent toch.
Samequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook stom. En irritant. Maar alles voor de kijkcijfers he?
[..]
Ik zat te zappen en kwam dit toevallig tegen, verder nog nooit gezien. Het debat had ik geen zin in.
Dus hij is weer gevonden?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
Die Chinees die net langskwam in de Levi's reclame, dat was toch die uit Lost?
Inderdaad. Al hebben ze zowel vandaag als vorige week wel een paar keer Skrillex - First of the Year perfect toegepast met iets op beeld.quote:
Ja, erger ik me ook wel aanquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Inderdaad. Al hebben ze zowel vandaag als vorige week wel een paar keer Skrillex - First of the Year perfect toegepast met iets op beeld.
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:33 schreef Mascleta het volgende:
Hoort die Condoomanoniem reclame nu bij Barbie's baby of Zon zuipen ziekenhuis? Ik zou het eerste geval minstens net zo gepast vinden.
Dat had ik ook jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:33 schreef Mascleta het volgende:
Hoort die Condoomanoniem reclame nu bij Barbie's baby of Zon zuipen ziekenhuis? Ik zou het eerste geval minstens net zo gepast vinden.
Ach, het was een goedbedoelde actie van die meid in een vreemd land in een vreemd ziekenhuis.quote:
Als je in de horeca werkt op zo'n zuipvakantielokatie dan is dat zeker zwaar. Daar kan ik heel goed inkomen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:10 schreef zoem het volgende:
Het zwaar hebben omdat je geen alcohol mag
Ze beseffen niet dat gezondheid veel belangrijker is.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
Zou Joran dat ook tegen Nataly hebben gezegd? "Misschien ben je allergisch voor Latex"
Maar ze begon als nog te shaken..
Ja, die kleine! wat een gast.quote:
Haha, hier nog één.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:50 schreef JohnB52 het volgende:
Wilde net wat chips pakken. Laat maar...
Ik lus wel wat, kom maar op met die zakquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:50 schreef JohnB52 het volgende:
Wilde net wat chips pakken. Laat maar...
en dan ook elke keer de zelfde 3 seconden uit "First of the year"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Skrillex wordt vaak gedraaid in dit programma
Ach dat heb ik ook wel gedaan in mijn jeugd met mijn maten. En dan er stiekem nog wat bij de lengte en dikte geteld.quote:
Toch niet in de zelfde kamer hoop ik .quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ach dat heb ik ook wel gedaan in mijn jeugd met mijn maten. En dan er stiekem nog wat bij de lengte en dikte geteld.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch niet in de zelfde kamer hoop ik .
Tevens moet je hem natuurlijk stijf meten lijkt me.. hebben jullie elkaar hard gemaakt?
haha, nee om de beurt naar de WC en dan terugkomen met buitenproportionele maten. Pubertijd heh.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch niet in de zelfde kamer hoop ik .
Tevens moet je hem natuurlijk stijf meten lijkt me.. hebben jullie elkaar hard gemaakt?
Dat nummer kende ik nog nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN
Kun jij mijn condoom maat bepalen aan de hand van een foto? Dan DM ik je evenquote:
Ik begin oud te wordenquote:
Gastquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun jij mijn condoom maat bepalen aan de hand van een foto? Dan DM ik je even, is wel handig om te weten voor als ik ontmaagd ga worden
Alsof ze dat hebben in die hobbyschuur :pquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:10 schreef zoem het volgende:
Waarom voelen als je ook een rontgen kunt maken?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun jij mijn condoom maat bepalen aan de hand van een foto? Dan DM ik je even, is wel handig om te weten voor als ik ontmaagd ga worden
Zullen ze idd wel niet hebben, maar dit is wel een serieus geval wat doorgestuurd zou moeten worden naar een ziekenhuis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:14 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Alsof ze dat hebben in die hobbyschuur :p
Verschrikkelijk!quote:
als je er 1 hebt gezien heb je ze allemaal gezienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:33 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij had ik dit programma vaker moeten kijken.
Mwa, elke aflevering heeft wel een bijzonder figuur zoals bijvoorbeeld George vorige week.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
als je er 1 hebt gezien heb je ze allemaal gezien
Ach, als ik een jonge afgestudeerde arts zou zijn lijkt me dat niet eens zo gek.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:59 schreef Buitendam het volgende:
Die Nederlandse arts heeft de tijd van zijn leven daar.
Alcoholgevallen, verbranding door zon, weddenschapjes om over balkons te springen, vechtpartijen... Alles komt voorbij daar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:01 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ach, als ik een jonge afgestudeerde arts zou zijn lijkt me dat niet eens zo gek.
Wel als je een jaar spaart om met je vrienden acht dagen los wilt gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:05 schreef zoem het volgende:
Ik verbaas me elke keer weer over het feit dat ze hun gezondheid minder belangrijk vinden dan het feest vieren. Stel je voor dat je 24 of 48 uur geen alcohol mag drinken, dan gaat de wereld verloren_!
Echte bazen kunnen feesten zonder alcoholquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef Pizzalucht het volgende:
Niet drinken omdat een vriend zich heeft doodgereden
Een echt baas drinkt, behalve als hij gaat rijden
kan ik, met andere hulpmiddelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:08 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Echte bazen kunnen feesten zonder alcohol
Tuurlijk, ik red het ook prima zonder alcohol als ik moet bobben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:08 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Echte bazen kunnen feesten zonder alcohol
Met lichte gevallen, oke, maar bijvoorbeeld die jongedame met een mogelijke hersenschudding of met een polsbreuk. Dat is het echt niet waard. Met een beetje pech kun je nog maanden of jaren nagenieten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Wel als je een jaar spaart om met je vrienden acht dagen los wilt gaan.
Dit is eigenlijk veel beterquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:10 schreef zoem het volgende:
Wel vermakelijk programma verder, Oh Oh Cherso in het kwadraat
Ja dat is wel duidelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:21 schreef Mascleta het volgende:
Ben je religieus?
Dat is privé.
Uhm... Een keiharde griffo die zich schaamt?
Inderdaad, en waarom zou je dat sowieso nemenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:24 schreef Mascleta het volgende:
zijn er mensen die de "cinnamon challenge" niet kennen?
Engelsen heh, Dat volk is zo brutaal en ordinair met drank op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:25 schreef RacerDKB het volgende:
Die vent helpt iedere aflevering wel iemand gratis, of ligt dat aan mij
Of hij biedt het telkens aan, en bedanken mensen hemOp Corfu worden ze echt het slechtst behandeld van allemaal terwijl ze daar de beste bedoelingen hebben.
Ga er maar aan staan, bij zo'n horde dronken malloten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:25 schreef zoem het volgende:
Gelukkig neemt die arts zijn beroep zwaar serieus
Ja ik heb ook het idee dat ik deze aflevering al heb gezienquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef RacerDKB het volgende:
Is dit een herhaling? Weer die Britse jongen die kotsend in Corfu lag, exact hetzelfde item. Straks gaat ie vragen om doner.
Die jongen ken ik ook inderdaad. Volgens de site schijnt dit de laatste aflevering te zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef RacerDKB het volgende:
Is dit een herhaling? Weer die Britse jongen die kotsend in Corfu lag, exact hetzelfde item. Straks gaat ie vragen om doner.
Volgens mij hebben ze de verkeerde aflevering gestartquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Ti-boy het volgende:
[..]
Die jongen ken ik ook inderdaad. Volgens de site schijnt dit de laatste aflevering te zijn
Haha shit volgens mij ook ja! Nou ja jammer dan, wacht het nog even af en anders zet ik wel een filmpje aan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de verkeerde aflevering gestart
Nu ik die Sander zie, weet ik 100% Zeker dat ik deze aflevering al heb gezien
Het is een zooitje beelden van alle afgelopen 7 afleveringen, die uitleg over een drankemmer en die dronken Brit in Corfu die alles onderkotst is aflevering 4, die dikzak uit Nederland die nu na de reclame komt is uit aflevering 1quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is Aflevering 4
http://www.rtl.nl/reality/zonzuipenziekenhuis/aflevering/
Ja inderdaad. Nou dan ga ik wat anders kijkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het is een zooitje beelden van alle afgelopen 7 afleveringen, die uitleg over een drankemmer en die dronken Brit in Corfu die alles onderkotst is aflevering 4, die dikzak uit Nederland die nu na de reclame komt is uit aflevering 1
Tegenvaller dit.
Alles tot nu toe is herhaling van aflevering 1 t/m 7. Ik kap met kijkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:12 schreef Mascleta het volgende:
Is dit een herhaling? Dit heb ik al gezien volgens mij met die gast die zijn hotel kwijt is.
Dan ben ik ook weg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Alles tot nu toe is herhaling van aflevering 1 t/m 7. Ik kap met kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |