En reageren op proppersquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:06 schreef Mascleta het volgende:
[..]
QTF
Dat vind ik altijd zo verschrikkelijk!
Ik heb ooit wel eens een propper verteld dat hij er niks van bakte en niemand binnen zou krijgen met zijn praatje, uiterlijk en charme. Na een weddenschapje en half uur propper spelen tegen hem was ik toch mooi 50 euro en een telefoonnummer van mooi meisje rijker.quote:
Ik kan echt niet lachen om sterren springen hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is nog lachenMaar OK je hebt wel een punt inderdaad
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een propper verteld dat hij er niks van bakte en niemand binnen zou krijgen met zijn praatje, uiterlijk en charme. Na een weddenschapje en half uur propper spelen tegen hem was ik toch mooi 50 euro en een telefoonnummer van mooi meisje rijker.
Hier wel om danquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik kan echt niet lachen om sterren springen hoor
Heb je ook wel gelijk in, maar sommige stukjes zijn nog wel grappigquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier wel om danJe schaamt je toch kapot als je jezelf zo op tv terugziet.
Des te mooier het is dat je er zelf niet te zien bent toch.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier wel om danJe schaamt je toch kapot als je jezelf zo op tv terugziet.
Dat laatste vind ik ook stom. En irritant. Maar alles voor de kijkcijfers he?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kan om beide wel lachen.. Fatty Brard die vol op haar smoel klapteal vind ik het een kansloos programma omdat de debielste en slechtste sprongen door gaan, dat is nauturlijk niet de bedoeling.
Ik zat te zappen en kwam dit toevallig tegen, verder nog nooit gezien. Het debat had ik geen zin in.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in, maar sommige stukjes zijn nog wel grappig
In mijn tijd had je dit soort programma's nog nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Des te mooier het is dat je er zelf niet te zien bent toch.
Samequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook stom. En irritant. Maar alles voor de kijkcijfers he?
[..]
Ik zat te zappen en kwam dit toevallig tegen, verder nog nooit gezien. Het debat had ik geen zin in.
Dus hij is weer gevonden?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
Die Chinees die net langskwam in de Levi's reclame, dat was toch die uit Lost?
Inderdaad. Al hebben ze zowel vandaag als vorige week wel een paar keer Skrillex - First of the Year perfect toegepast met iets op beeld.quote:
Ja, erger ik me ook wel aanquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Inderdaad. Al hebben ze zowel vandaag als vorige week wel een paar keer Skrillex - First of the Year perfect toegepast met iets op beeld.
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:33 schreef Mascleta het volgende:
Hoort die Condoomanoniem reclame nu bij Barbie's baby of Zon zuipen ziekenhuis? Ik zou het eerste geval minstens net zo gepast vinden.
Dat had ik ook jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:33 schreef Mascleta het volgende:
Hoort die Condoomanoniem reclame nu bij Barbie's baby of Zon zuipen ziekenhuis? Ik zou het eerste geval minstens net zo gepast vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |