als je er 1 hebt gezien heb je ze allemaal gezienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:33 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij had ik dit programma vaker moeten kijken.
Mwa, elke aflevering heeft wel een bijzonder figuur zoals bijvoorbeeld George vorige week.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
als je er 1 hebt gezien heb je ze allemaal gezien
Ach, als ik een jonge afgestudeerde arts zou zijn lijkt me dat niet eens zo gek.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:59 schreef Buitendam het volgende:
Die Nederlandse arts heeft de tijd van zijn leven daar.
Alcoholgevallen, verbranding door zon, weddenschapjes om over balkons te springen, vechtpartijen... Alles komt voorbij daar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:01 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ach, als ik een jonge afgestudeerde arts zou zijn lijkt me dat niet eens zo gek.
Wel als je een jaar spaart om met je vrienden acht dagen los wilt gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:05 schreef zoem het volgende:
Ik verbaas me elke keer weer over het feit dat ze hun gezondheid minder belangrijk vinden dan het feest vieren. Stel je voor dat je 24 of 48 uur geen alcohol mag drinken, dan gaat de wereld verloren_!
Echte bazen kunnen feesten zonder alcoholquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef Pizzalucht het volgende:
Niet drinken omdat een vriend zich heeft doodgereden
Een echt baas drinkt, behalve als hij gaat rijden
kan ik, met andere hulpmiddelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:08 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Echte bazen kunnen feesten zonder alcohol
Tuurlijk, ik red het ook prima zonder alcohol als ik moet bobben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:08 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Echte bazen kunnen feesten zonder alcohol
Met lichte gevallen, oke, maar bijvoorbeeld die jongedame met een mogelijke hersenschudding of met een polsbreuk. Dat is het echt niet waard. Met een beetje pech kun je nog maanden of jaren nagenieten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Wel als je een jaar spaart om met je vrienden acht dagen los wilt gaan.
Dit is eigenlijk veel beterquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:10 schreef zoem het volgende:
Wel vermakelijk programma verder, Oh Oh Cherso in het kwadraat
Ja dat is wel duidelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:21 schreef Mascleta het volgende:
Ben je religieus?
Dat is privé.
Uhm... Een keiharde griffo die zich schaamt?
Inderdaad, en waarom zou je dat sowieso nemenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:24 schreef Mascleta het volgende:
zijn er mensen die de "cinnamon challenge" niet kennen?
Engelsen heh, Dat volk is zo brutaal en ordinair met drank op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:25 schreef RacerDKB het volgende:
Die vent helpt iedere aflevering wel iemand gratis, of ligt dat aan mij
Of hij biedt het telkens aan, en bedanken mensen hemOp Corfu worden ze echt het slechtst behandeld van allemaal terwijl ze daar de beste bedoelingen hebben.
Ga er maar aan staan, bij zo'n horde dronken malloten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:25 schreef zoem het volgende:
Gelukkig neemt die arts zijn beroep zwaar serieus
Ja ik heb ook het idee dat ik deze aflevering al heb gezienquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef RacerDKB het volgende:
Is dit een herhaling? Weer die Britse jongen die kotsend in Corfu lag, exact hetzelfde item. Straks gaat ie vragen om doner.
Die jongen ken ik ook inderdaad. Volgens de site schijnt dit de laatste aflevering te zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef RacerDKB het volgende:
Is dit een herhaling? Weer die Britse jongen die kotsend in Corfu lag, exact hetzelfde item. Straks gaat ie vragen om doner.
Volgens mij hebben ze de verkeerde aflevering gestartquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Ti-boy het volgende:
[..]
Die jongen ken ik ook inderdaad. Volgens de site schijnt dit de laatste aflevering te zijn
Haha shit volgens mij ook ja! Nou ja jammer dan, wacht het nog even af en anders zet ik wel een filmpje aan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de verkeerde aflevering gestart
Nu ik die Sander zie, weet ik 100% Zeker dat ik deze aflevering al heb gezien
Het is een zooitje beelden van alle afgelopen 7 afleveringen, die uitleg over een drankemmer en die dronken Brit in Corfu die alles onderkotst is aflevering 4, die dikzak uit Nederland die nu na de reclame komt is uit aflevering 1quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is Aflevering 4
http://www.rtl.nl/reality/zonzuipenziekenhuis/aflevering/
Ja inderdaad. Nou dan ga ik wat anders kijkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het is een zooitje beelden van alle afgelopen 7 afleveringen, die uitleg over een drankemmer en die dronken Brit in Corfu die alles onderkotst is aflevering 4, die dikzak uit Nederland die nu na de reclame komt is uit aflevering 1
Tegenvaller dit.
Alles tot nu toe is herhaling van aflevering 1 t/m 7. Ik kap met kijkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:12 schreef Mascleta het volgende:
Is dit een herhaling? Dit heb ik al gezien volgens mij met die gast die zijn hotel kwijt is.
Dan ben ik ook weg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Alles tot nu toe is herhaling van aflevering 1 t/m 7. Ik kap met kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |