Ja dat is wel duidelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:21 schreef Mascleta het volgende:
Ben je religieus?
Dat is privé.
Uhm... Een keiharde griffo die zich schaamt?
Inderdaad, en waarom zou je dat sowieso nemenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:24 schreef Mascleta het volgende:
zijn er mensen die de "cinnamon challenge" niet kennen?
Engelsen heh, Dat volk is zo brutaal en ordinair met drank op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:25 schreef RacerDKB het volgende:
Die vent helpt iedere aflevering wel iemand gratis, of ligt dat aan mij
Of hij biedt het telkens aan, en bedanken mensen hemOp Corfu worden ze echt het slechtst behandeld van allemaal terwijl ze daar de beste bedoelingen hebben.
Ga er maar aan staan, bij zo'n horde dronken malloten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:25 schreef zoem het volgende:
Gelukkig neemt die arts zijn beroep zwaar serieus
Ja ik heb ook het idee dat ik deze aflevering al heb gezienquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef RacerDKB het volgende:
Is dit een herhaling? Weer die Britse jongen die kotsend in Corfu lag, exact hetzelfde item. Straks gaat ie vragen om doner.
Die jongen ken ik ook inderdaad. Volgens de site schijnt dit de laatste aflevering te zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef RacerDKB het volgende:
Is dit een herhaling? Weer die Britse jongen die kotsend in Corfu lag, exact hetzelfde item. Straks gaat ie vragen om doner.
Volgens mij hebben ze de verkeerde aflevering gestartquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Ti-boy het volgende:
[..]
Die jongen ken ik ook inderdaad. Volgens de site schijnt dit de laatste aflevering te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |