Ach, als ik een jonge afgestudeerde arts zou zijn lijkt me dat niet eens zo gek.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:59 schreef Buitendam het volgende:
Die Nederlandse arts heeft de tijd van zijn leven daar.
Alcoholgevallen, verbranding door zon, weddenschapjes om over balkons te springen, vechtpartijen... Alles komt voorbij daar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:01 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ach, als ik een jonge afgestudeerde arts zou zijn lijkt me dat niet eens zo gek.
Wel als je een jaar spaart om met je vrienden acht dagen los wilt gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:05 schreef zoem het volgende:
Ik verbaas me elke keer weer over het feit dat ze hun gezondheid minder belangrijk vinden dan het feest vieren. Stel je voor dat je 24 of 48 uur geen alcohol mag drinken, dan gaat de wereld verloren_!
Echte bazen kunnen feesten zonder alcoholquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef Pizzalucht het volgende:
Niet drinken omdat een vriend zich heeft doodgereden
Een echt baas drinkt, behalve als hij gaat rijden
kan ik, met andere hulpmiddelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:08 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Echte bazen kunnen feesten zonder alcohol
Tuurlijk, ik red het ook prima zonder alcohol als ik moet bobben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:08 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Echte bazen kunnen feesten zonder alcohol
Met lichte gevallen, oke, maar bijvoorbeeld die jongedame met een mogelijke hersenschudding of met een polsbreuk. Dat is het echt niet waard. Met een beetje pech kun je nog maanden of jaren nagenieten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Wel als je een jaar spaart om met je vrienden acht dagen los wilt gaan.
Dit is eigenlijk veel beterquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:10 schreef zoem het volgende:
Wel vermakelijk programma verder, Oh Oh Cherso in het kwadraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |