Haha, hier nog één.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:50 schreef JohnB52 het volgende:
Wilde net wat chips pakken. Laat maar...
Ik lus wel wat, kom maar op met die zakquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:50 schreef JohnB52 het volgende:
Wilde net wat chips pakken. Laat maar...
en dan ook elke keer de zelfde 3 seconden uit "First of the year"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Skrillex wordt vaak gedraaid in dit programma
Ach dat heb ik ook wel gedaan in mijn jeugd met mijn maten. En dan er stiekem nog wat bij de lengte en dikte geteld.quote:
Toch niet in de zelfde kamer hoop ik .quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ach dat heb ik ook wel gedaan in mijn jeugd met mijn maten. En dan er stiekem nog wat bij de lengte en dikte geteld.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch niet in de zelfde kamer hoop ik .
Tevens moet je hem natuurlijk stijf meten lijkt me.. hebben jullie elkaar hard gemaakt?
haha, nee om de beurt naar de WC en dan terugkomen met buitenproportionele maten. Pubertijd heh.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch niet in de zelfde kamer hoop ik .
Tevens moet je hem natuurlijk stijf meten lijkt me.. hebben jullie elkaar hard gemaakt?
Dat nummer kende ik nog nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN
Kun jij mijn condoom maat bepalen aan de hand van een foto? Dan DM ik je evenquote:
Ik begin oud te wordenquote:
Gastquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun jij mijn condoom maat bepalen aan de hand van een foto? Dan DM ik je even, is wel handig om te weten voor als ik ontmaagd ga worden
Alsof ze dat hebben in die hobbyschuur :pquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:10 schreef zoem het volgende:
Waarom voelen als je ook een rontgen kunt maken?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun jij mijn condoom maat bepalen aan de hand van een foto? Dan DM ik je even, is wel handig om te weten voor als ik ontmaagd ga worden
Zullen ze idd wel niet hebben, maar dit is wel een serieus geval wat doorgestuurd zou moeten worden naar een ziekenhuis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:14 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Alsof ze dat hebben in die hobbyschuur :p
Verschrikkelijk!quote:
als je er 1 hebt gezien heb je ze allemaal gezienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:33 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij had ik dit programma vaker moeten kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |