Inderdaadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:04 schreef Cee het volgende:
Ik zou er kne-tter-gek worden, na 1 uur al.
Ik na 10 minutenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:04 schreef Cee het volgende:
Ik zou er kne-tter-gek worden, na 1 uur al.
Gadverdamme, dat lijk helemaal vies.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:07 schreef PirE het volgende:
Ik heb een keer wat foto's bekeken van de Ganges dan zie je mensen die zichzelf wassen en 2 meter verderop ligt een lijk te rotten in het water
Sowieso dom, want sommigen hebben meerdere koffers en/of tassen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:08 schreef rene90 het volgende:
Heel tactisch dit....gewoon simpelweg checken hoeveel koffers je hebt, boeit totaal niet welke van wie is
Met grote groepen is het handiger als iedereen zelf zijn/haar bagage aan de chauffeur overdraagt...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is niet de verantwoordelijkheid van Fred, maar van de buschauffeur.
Als je zo een bedrag betaald voor die reis mag je verwachten dat dat voor je wordt geregeld. Meestal zet je het voor je deur van je kamer en dan ligt het daarna in de bus, ideaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met grote groepen is het handiger als iedereen zelf zijn/haar bagage aan de chauffeur overdraagt...
Wil net zeggen, wat een uiterlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Schijnt een behoorlijk arrogant wijf te zijn.
Wel leuk om naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |