Kan zijn idd, maar om dat voor de 2e aflevering nog aan te passen was misschien wel iets te kort dag? Los daarvan zie ik gewoon niet hoe dit een hint kan zijn. Tenzij er nou elke aflevering een bepaalde naam fout is geschreven ofzo, op blijven letten dus...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:56 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Als het een fout zou zijn, waarom zou het dan nu nog steeds in de leader staan? Het moet iemand toch wel zijn opgevallen, Daniel zelf misschien ook wel.
Lijkt mij een mooie eerste selectie-opdracht; vind de linkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 't linkje even weggehaald, dan lijkt 't wat minder op spam. Mensen die intersse hebben gaan zelf wel ff op zoek.
Erg vet! Alleen jammer dat ik dit jaar niet kan gedurende die periodequote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:54 schreef ohnikua het volgende:
Ik had het hier al eerder gepost - maar nu het Wie is de Mol topic weer wat actueler is zou ik jullie (als oud-deelnemer) graag wijzen op 'De Saboteur'
De Saboteur is een jaarlijkse jongerenreis (18-30 jaar, deze zomer is de 6e editie), oorspronkelijk gebaseerd op Wie is de Mol. De reis gaat dit jaar (12-22 juli) van Utrecht naar Roemenië. 15 kandidaten, iedere dag propvol met opdrachten én met executietesten, het grootste deel van de groep zal Roemenië dus niet halen. Van de reis worden afleveringen gemaakt (vooral leuk voor kandidaten en deelnemers. Ik vond het echt geweldig, super goed georganiseerd, had echt het gevoel dat ik in Wie is de Mol zat.
Ik bedoel dit nadrukkelijk niet als reclame (het wordt ook vrijwillig georganiseerd), maar ben zelf erg enthousiast en kan me voorstellen dat hier mensen zitten die dit ook graag mee zouden maken.
Promo-filmpjes (met beelden van mij reis):
Teaser:
Trailer:
Of ervoor?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
Die tweet van @ditisdemol. Hint na kees en/of janine?
Het is wel eens voorgekomen dat een kandidaat eruit gaat, maar een aflevering later als verrassing weer opduikt. En het lijkt me ook sowieso sterk dat er 2 kandidaten uit gaan in een aflevering ( sinds Janine door die sprong er uit is ). En normaal is er zo'n emotioneel afscheid.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:39 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik geloof niet dat er iemand weggaat zonder rood scherm, dat is nog nooit gebeurd.
Het is wel eens eerder gebeurd toch dat iemand even uit de groep gehaald werd?
Ze konden in seizoen 10 Barbara terugkopen nadat ze was afgevallen in de executie (en dat is toen ook gedaan).quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:39 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik geloof niet dat er iemand weggaat zonder rood scherm, dat is nog nooit gebeurd.
Het is wel eens eerder gebeurd toch dat iemand even uit de groep gehaald werd?
Hoezo? Die pijpjes werden vóór de executie overhandigd. Dus heeft het m.i. niet expliciet met Tim te maken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik denk dat die 2 pijpjes iets te maken hebben met het vertrek van Tim?.,.,.
ja, maar na het ongeluk. Dus toen hadden ze het al helemaal kunnen bedenken dat Tim ''zo genaamd'' eruit zou gaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoezo? Die pijpjes werden vóór de executie overhandigd. Dus heeft het m.i. niet expliciet met Tim te maken.
Dat gebeurd wel vaker, nee ik bedoel echt dat er iemand een dag of 2 uit de groep werd gehaald.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze konden in seizoen 10 Barbara terugkopen nadat ze was afgevallen in de executie (en dat is toen ook gedaan).
Dat is volgens mij nog niet eerder voorgekomen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat gebeurd wel vaker, nee ik bedoel echt dat er iemand een dag of 2 uit de groep werd gehaald.
Wou ik ook net posten hahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:24 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]
Tim komt terug
Bron: wieisdemol.com
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:24 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]
Tim komt terug
Ik denk dat Tim de kokers moet stelen/krijgen. Zoiets als Paul Rabbering moest doen om terug te komen. (hij moest toen 4 molboekjes stelen.)quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik zit mijn hoofd nu te breken over wat er in de kokers zit en hoe dat kan helpen om Tim terug te krijgen. In de preview aan het eind zie je dat er geheimzinnig gehandeld wordt met een koker, wat wie waarom?
In het dagboek van Tim staat dat hij ineens Caroliens hoofd ziet in een reclame, waanbeeld of manier om hem terug te krijgen?
Dat dacht ik dus ook, daarom wil ik weten wie het naast Tim is, omdat diegene een koker uit zijn broekzak pakt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:03 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik denk dat Tim de kokers moet stelen/krijgen. Zoiets als Paul Rabbering moest doen om terug te komen. (hij moest toen 4 molboekjes stelen.)
Die was nu wel goed gespeld.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zag het ook meteen ja! Iemand trouwens gelet op de naam van Daniël? Heb de intro gemist
Wie heeft die letters in zijn/haar naam dan? Behalve Daniel (in zijn achternaam)?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:13 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dus 2 keer een i weg, en nu een n weg... hmmm
Maar toch wel vet als ze iemand anders expres deze kleding aan hebben gedaan om ons om de tuin te leidenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:24 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]
Tim komt terug
C O R N E L i S S Equote:Op donderdag 17 januari 2013 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie heeft die letters in zijn/haar naam dan? Behalve Daniel (in zijn achternaam)?
Da's 1 i.. Als je haar voornaam meetelt 2. Ik vind het nog niet overtuigend..quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:26 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
C O R N E L i S S E
Ook precies 10 letters, voor de 10 uitzendingen. Toeval?
Ik kan je vrijwel garanderen dat er geld in de kokers zit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik zit mijn hoofd nu te breken over wat er in de kokers zit en hoe dat kan helpen om Tim terug te krijgen. In de preview aan het eind zie je dat er geheimzinnig gehandeld wordt met een koker, wat wie waarom?
In het dagboek van Tim staat dat hij ineens Caroliens hoofd ziet in een reclame, waanbeeld of manier om hem terug te krijgen?
Of er staat op het papier wie de mol is!quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:31 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ik kan je vrijwel garanderen dat er geld in de kokers zit.
Ze doen een opdracht en winnen daarmee potentieel 7 kokers. Ze krijgen er echter maar 2.
Ze hebben 0 jokers, 0 vrijstellingen en 0 geld verdient. Ik weet niet 100% meer zeker hoe art's quotatie gaat, maar hij zei iets in de trend van 'je moet ze misschien niet openen'. In andere woorden het openen van een koker kan goed of slecht uitpakken. Als je kijkt naar de dikte/lengte van de koker en hoe een van de kandidaten ermee schud om te horen wat er in ziet kun je afleiden dat er obviously papier in zit. Dus geld of negatief geld (en ja negatief geld bestaat, zie vorige seizoenen).
Dat lijkt me niet.. Uitleg lijkt me overbodig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Of er staat op het papier wie de mol is!
Als andere optie zou ik ook inderdaad verwachten dat er papier in zit met een hint naar de mol.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Of er staat op het papier wie de mol is!
Maar als er geld in zit, dan gaan ze toch sowieso een keer open want je gooit ze niet weg zonder te weten wat er in zit, waarom moet je ze misschien niet nu openen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:31 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ze doen een opdracht en winnen daarmee potentieel 7 kokers. Ze krijgen er echter maar 2.
Ze hebben 0 jokers, 0 vrijstellingen en 0 geld verdient. Ik weet niet 100% meer zeker hoe art's quotatie gaat, maar hij zei iets in de trend van 'je moet ze misschien niet openen'. In andere woorden het openen van een koker kan goed of slecht uitpakken. Als je kijkt naar de dikte/lengte van de koker en hoe een van de kandidaten ermee schud om te horen wat er in ziet kun je afleiden dat er obviously papier in zit. Dus geld of negatief geld (en ja negatief geld bestaat, zie vorige seizoenen).
Natuurlijk! Daarom is het ook misschien slim om ze niet nu te openen waar iedereen bij is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:34 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Als andere optie zou ik ook inderdaad verwachten dat er papier in zit met een hint naar de mol.
De daadwerkelijke naam van de mol natuurlijk niet he. Want je weet hoe mensen zijn, nieuwsgierige mensjes openen alles.
In dat laatste geval hadden ze mogelijk gekozen voor het terugkopen van Tim i.p.v. het inzetten van de kokers.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:43 schreef JochemP het volgende:
Ik denk dat er geld in de kokers zit, en dat de ongeopende kokers Tim terug gaan helpen in de aflevering. Als de kokers geopend waren, was er geld verdiend, maar had Tim (of elke andere afvaller) niet meer terug kunnen komen.
Dat zou dan inhouden dat Tania de mol is, aangezien zij zei dat ze vol op Tim had gegokt en geen jokers had.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:43 schreef JochemP het volgende:
Ik denk dat er geld in de kokers zit, en dat de ongeopende kokers Tim terug gaan helpen in de aflevering. Als de kokers geopend waren, was er geld verdiend, maar had Tim (of elke andere afvaller) niet meer terug kunnen komen.
Tim heeft geen rood scherm gehad en zou dus nog de Mol kunnen zijn. Als de kokers WEL geopend waren had er misschien iemand anders een rood scherm gehad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:48 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Dat zou dan inhouden dat Tania de mol is, aangezien zij zei dat ze vol op Tim had gegokt en geen jokers had.
Denk dat de kans ook aanwezig is dat er helemaal geen eerlijke test is geweest.
De kokers kunnen nog tussen nu en het terugkopen geopend worden dus dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:52 schreef JochemP het volgende:
[..]
Tim heeft geen rood scherm gehad en zou dus nog de Mol kunnen zijn. Als de kokers WEL geopend waren had er misschien iemand anders een rood scherm gehad.
Haten=verlaten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
Als ze met Tim maar geen Paul Rabbering gaan doen. Die terugkoop actie heeft echt dat seizoen verneukt. Zeker ook omdat die pannekoek nog won dat jaar.
nee manquote:
Ik weet zeker dat het zo is, maar weet niet meer wie en welk seizoenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nog niet eerder voorgekomen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:31 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
quote:http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-3.html
Deze kokers kennen we nog uit seizoen vier, waarbij de kandidaten ook kokers kregen met dezelfde opdracht: niet openmaken. Dit keer waarschijnlijk om dezelfde reden: er zit een foto in die nog ontwikkeld moet worden in een donkere kamer. Tania had als idee om er één open te maken en Tim wilde dat meteen doen, waarna Tania daar meteen een stokje voor stak. Het was een zware aflevering voor het kibbelende koppel Tania en Tim.
Ik denk dat je bedoelt met Paul Rabbering, dat er met een soort veiling op hem (en wat molboekjes) kon worden geboden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het zo is, maar weet niet meer wie en welk seizoenIk dacht het seizoen met Dick Jol en Inge Ipenburg als mol.
Het zou zomaar kunnen, ik weet het gewoon niet meerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt met Paul Rabbering, dat er met een soort veiling op hem (en wat molboekjes) kon worden geboden.
Ook met Gijs Staverman hebben ze ooit zoiets gedaan, ze deden een soort Wie is het.
In het seizoen met Milouska kwam er volgens mij ook iemand terug. Die was toen opgesloten in een kooi ofzo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nog niet eerder voorgekomen.
Paul moest volgens mij eerst in een nachttrein 4 molboekjes stelen, en daarna werd hij idd geveild.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt met Paul Rabbering, dat er met een soort veiling op hem (en wat molboekjes) kon worden geboden.
Ook met Gijs Staverman hebben ze ooit zoiets gedaan, ze deden een soort Wie is het.
Richard Groenendijk kwam terug.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:20 schreef remcoP het volgende:
In het seizoen met Milouska kwam er volgens mij ook iemand terug. Die was toen opgesloten in een kooi ofzo.
Tim zat wel gigantisch te mollen met dat sturen van die boot in elk geval. Maar Tania moet wel een verschrikkelijk goed acteer talent hebben als zij die extra foto's had gemaakt met die camera...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tim komt gewoon terug, weet ik zeker. Officieel heeft 'ie geen rood scherm gehad. Daarbij moet Tania of Tim de Mol zijn aangezien er echt enorm gekloot is op die boot.
Kom op zeg. Hij zegt 'misschien niet openen' omdat het + of - geld kan zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:36 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Maar als er geld in zit, dan gaan ze toch sowieso een keer open want je gooit ze niet weg zonder te weten wat er in zit, waarom moet je ze misschien niet nu openen?
Ik denk eerder dat er een voorstel of een extra opdracht in zit. Of zijn er in eerdere seizoenen ook al kokers voorgekomen?
En in de preview was te zien dat er stiekem mee gehandeld wordt, wil dit zeggen dat 1 van de drie die in het team zat in het complot zit?
Neehee, het zijn onontwikkelde foto's!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:09 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Kom op zeg. Hij zegt 'misschien niet openen' omdat het + of - geld kan zijn.
Wat hebben ze dan verder verdiend met die opdracht? Niks?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:13 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Neehee, het zijn onontwikkelde foto's!
Waarom zouden ze niets met die foto's kunnen verdienen dan? Dat staat er toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan verder verdiend met die opdracht? Niks?
Ze is zangeres hè, wie weet. Daarbij kan de montage het anders doen lijken dan dat het is. Er is gewoon gemold op die boot, dus het is 1 van beide.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:55 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tim zat wel gigantisch te mollen met dat sturen van die boot in elk geval. Maar Tania moet wel een verschrikkelijk goed acteer talent hebben als zij die extra foto's had gemaakt met die camera...
Oh weet ik vel, maar foto's hoeven toch niet meteen geld te zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niets met die foto's kunnen verdienen dan? Dat staat er toch helemaal niet?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Of het zijn de mooie vergezichten van de bootopdracht.
Maar een molactie wordt lang niet altijd door de mol zelf gedaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ze is zangeres hè, wie weet. Daarbij kan de montage het anders doen lijken dan dat het is. Er is gewoon gemold op die boot, dus het is 1 van beide.
Molacties worden ALTIJD door de mol gedaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Maar een molactie wordt lang niet altijd door de mol zelf gedaan.
Klopt, maar dat kan het net zo goed geweest zijn. Het hoeft geen molactie te zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:33 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Molacties worden ALTIJD door de mol gedaan.
Het gepruts wat anderen doen is geen molactie, maar een zichzelf-verdacht-maak-actie.
Dat zei ie via de telefoonquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wil gewoon niet dat ie gahaaaaaat!
Hij moet toch iets zeggen in die show. Stel je voor, Tim komt volgende aflevering terug, dan zal je toch de kijkers willen verassen. Als je Tim niet had laten optreden in de Roodshow was het heel verdacht geweest. Wat er ook gebeurt, Tim moest altijd zich laten interviewen in de Roodshowquote:
Het is slim van Tim denk ik!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:31 schreef eQuaL het volgende:
Hij moet toch iets zeggen in die show. Stel je voor, Tim komt volgende aflevering terug, dan zal je toch de kijkers willen verassen. Als je Tim niet had laten optreden in de Roodshow was het heel verdacht geweest. Wat er ook gebeurt, Tim moest altijd zich laten interviewen in de Roodshow
Aan de andere kant waren er geen emotionele beelden van wat Tim allemaal wel niet heeft meegemaakt, dus tja, klopt ook weer niet helemaal
dit bedoelde ik te zeggen. Hij kan niet anders volhouden dan dat ie echt afgevallen is. Hij liegt dan ook nog niet eens. Hij viel toch af? Dat sluit niet uit dat ie volgende week weer terugkomt natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:31 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hij moet toch iets zeggen in die show. Stel je voor, Tim komt volgende aflevering terug, dan zal je toch de kijkers willen verassen. Als je Tim niet had laten optreden in de Roodshow was het heel verdacht geweest. Wat er ook gebeurt, Tim moest altijd zich laten interviewen in de Roodshow
Aan de andere kant waren er geen emotionele beelden van wat Tim allemaal wel niet heeft meegemaakt, dus tja, klopt ook weer niet helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |