Dat is volgens mij nog niet eerder voorgekomen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat gebeurd wel vaker, nee ik bedoel echt dat er iemand een dag of 2 uit de groep werd gehaald.
Wou ik ook net posten hahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:24 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]
Tim komt terug
Bron: wieisdemol.com
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:24 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]
Tim komt terug
Ik denk dat Tim de kokers moet stelen/krijgen. Zoiets als Paul Rabbering moest doen om terug te komen. (hij moest toen 4 molboekjes stelen.)quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik zit mijn hoofd nu te breken over wat er in de kokers zit en hoe dat kan helpen om Tim terug te krijgen. In de preview aan het eind zie je dat er geheimzinnig gehandeld wordt met een koker, wat wie waarom?
In het dagboek van Tim staat dat hij ineens Caroliens hoofd ziet in een reclame, waanbeeld of manier om hem terug te krijgen?
Dat dacht ik dus ook, daarom wil ik weten wie het naast Tim is, omdat diegene een koker uit zijn broekzak pakt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:03 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik denk dat Tim de kokers moet stelen/krijgen. Zoiets als Paul Rabbering moest doen om terug te komen. (hij moest toen 4 molboekjes stelen.)
Die was nu wel goed gespeld.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zag het ook meteen ja! Iemand trouwens gelet op de naam van Daniël? Heb de intro gemist
Wie heeft die letters in zijn/haar naam dan? Behalve Daniel (in zijn achternaam)?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:13 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dus 2 keer een i weg, en nu een n weg... hmmm
Maar toch wel vet als ze iemand anders expres deze kleding aan hebben gedaan om ons om de tuin te leidenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:24 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]
Tim komt terug
C O R N E L i S S Equote:Op donderdag 17 januari 2013 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie heeft die letters in zijn/haar naam dan? Behalve Daniel (in zijn achternaam)?
Da's 1 i.. Als je haar voornaam meetelt 2. Ik vind het nog niet overtuigend..quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:26 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
C O R N E L i S S E
Ook precies 10 letters, voor de 10 uitzendingen. Toeval?
Ik kan je vrijwel garanderen dat er geld in de kokers zit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik zit mijn hoofd nu te breken over wat er in de kokers zit en hoe dat kan helpen om Tim terug te krijgen. In de preview aan het eind zie je dat er geheimzinnig gehandeld wordt met een koker, wat wie waarom?
In het dagboek van Tim staat dat hij ineens Caroliens hoofd ziet in een reclame, waanbeeld of manier om hem terug te krijgen?
Of er staat op het papier wie de mol is!quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:31 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ik kan je vrijwel garanderen dat er geld in de kokers zit.
Ze doen een opdracht en winnen daarmee potentieel 7 kokers. Ze krijgen er echter maar 2.
Ze hebben 0 jokers, 0 vrijstellingen en 0 geld verdient. Ik weet niet 100% meer zeker hoe art's quotatie gaat, maar hij zei iets in de trend van 'je moet ze misschien niet openen'. In andere woorden het openen van een koker kan goed of slecht uitpakken. Als je kijkt naar de dikte/lengte van de koker en hoe een van de kandidaten ermee schud om te horen wat er in ziet kun je afleiden dat er obviously papier in zit. Dus geld of negatief geld (en ja negatief geld bestaat, zie vorige seizoenen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |