abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:33:59 #151
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121704817
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:33 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Of er staat op het papier wie de mol is!
Dat lijkt me niet.. Uitleg lijkt me overbodig.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_121704825
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:33 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Of er staat op het papier wie de mol is!
Als andere optie zou ik ook inderdaad verwachten dat er papier in zit met een hint naar de mol.

De daadwerkelijke naam van de mol natuurlijk niet he. Want je weet hoe mensen zijn, nieuwsgierige mensjes openen alles.
pi_121704929
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:31 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Ik kan je vrijwel garanderen dat er geld in de kokers zit.

Ze doen een opdracht en winnen daarmee potentieel 7 kokers. Ze krijgen er echter maar 2.
Ze hebben 0 jokers, 0 vrijstellingen en 0 geld verdient. Ik weet niet 100% meer zeker hoe art's quotatie gaat, maar hij zei iets in de trend van 'je moet ze misschien niet openen'. In andere woorden het openen van een koker kan goed of slecht uitpakken. Als je kijkt naar de dikte/lengte van de koker en hoe een van de kandidaten ermee schud om te horen wat er in ziet kun je afleiden dat er obviously papier in zit. Dus geld of negatief geld (en ja negatief geld bestaat, zie vorige seizoenen).
Maar als er geld in zit, dan gaan ze toch sowieso een keer open want je gooit ze niet weg zonder te weten wat er in zit, waarom moet je ze misschien niet nu openen?

Ik denk eerder dat er een voorstel of een extra opdracht in zit. Of zijn er in eerdere seizoenen ook al kokers voorgekomen?

En in de preview was te zien dat er stiekem mee gehandeld wordt, wil dit zeggen dat 1 van de drie die in het team zat in het complot zit?
Azwethinkweiz
pi_121705015
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:34 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Als andere optie zou ik ook inderdaad verwachten dat er papier in zit met een hint naar de mol.

De daadwerkelijke naam van de mol natuurlijk niet he. Want je weet hoe mensen zijn, nieuwsgierige mensjes openen alles.
Natuurlijk! Daarom is het ook misschien slim om ze niet nu te openen waar iedereen bij is.
Azwethinkweiz
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:38:24 #155
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:43:06 #156
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_121705264
Ik denk dat er geld in de kokers zit, en dat de ongeopende kokers Tim terug gaan helpen in de aflevering. Als de kokers geopend waren, was er geld verdiend, maar had Tim (of elke andere afvaller) niet meer terug kunnen komen.
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:46:33 #157
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_121705422
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:43 schreef JochemP het volgende:
Ik denk dat er geld in de kokers zit, en dat de ongeopende kokers Tim terug gaan helpen in de aflevering. Als de kokers geopend waren, was er geld verdiend, maar had Tim (of elke andere afvaller) niet meer terug kunnen komen.
In dat laatste geval hadden ze mogelijk gekozen voor het terugkopen van Tim i.p.v. het inzetten van de kokers.

Het zou ook nog kunnen dat ze met de kokers Tim kunnen terughalen EN door een speciale manier van spelen geld in de pot kunnen brengen en/of kunnen voorkomen dat er geld uit de pot gaat.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_121705519
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:43 schreef JochemP het volgende:
Dat zou dan inhouden dat Tania de mol is, aangezien zij zei dat ze vol op Tim had gegokt en geen jokers had.

Denk dat de kans ook aanwezig is dat er helemaal geen eerlijke test is geweest.
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:52:24 #159
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_121705715
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:48 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Dat zou dan inhouden dat Tania de mol is, aangezien zij zei dat ze vol op Tim had gegokt en geen jokers had.

Denk dat de kans ook aanwezig is dat er helemaal geen eerlijke test is geweest.
Tim heeft geen rood scherm gehad en zou dus nog de Mol kunnen zijn. Als de kokers WEL geopend waren had er misschien iemand anders een rood scherm gehad.
pi_121705867
quote:
5s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:52 schreef JochemP het volgende:

[..]

Tim heeft geen rood scherm gehad en zou dus nog de Mol kunnen zijn. Als de kokers WEL geopend waren had er misschien iemand anders een rood scherm gehad.
De kokers kunnen nog tussen nu en het terugkopen geopend worden dus dat maakt niet uit.
Azwethinkweiz
pi_121707398
Als ze met Tim maar geen Paul Rabbering gaan doen. Die terugkoop actie heeft echt dat seizoen verneukt. Zeker ook omdat die pannekoek nog won dat jaar.

Was sowieso een faalmol die ouwe tang waarvan ik de naam niet meer weet.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 18 januari 2013 @ 00:44:56 #162
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121707413
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
Als ze met Tim maar geen Paul Rabbering gaan doen. Die terugkoop actie heeft echt dat seizoen verneukt. Zeker ook omdat die pannekoek nog won dat jaar.
Haten=verlaten.
pi_121707433
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:44 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Haten=verlaten.
nee man

ik hoop dat ze iets briljants doen ermee. Tot nu toe vind ik het erg boeiend.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121709597
Grote kans dat Tim volgende week al terug is. Kans is er dat er volgende ronde testen zijn waarbij het aantal spelers niet variabel is, dus twee afvallers in afgelopen aflevering kan dan niet. daarnaast: geen compilatie, geen rood scherm, geen radio-intervoew, vreemde manier van 'afscheid nemen' van Art.. nee, Tim komt zeer waarschijnlijk volgende week terug.

(en wat nou als janine toch de mol was en ze een nieuwe nodig hebben? Tim lijkt me iemand die van tevoren heeft aangegeven de mol te willen zijn, maar ze moeten hem dan wel even los van de groep hebben voor instructies van de komende afleveringen...)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_121710204
Ik denk dat iedereen te moeilijk denkt :D

Ik vermoed dat de constructie met Tim in allerijl bedacht is omdat Janine er plotseling uitging. En het is leuker dan zeggen: "Er gaat vandaag niemand uit, de test was voor niks, tot morgen.". Ze zullen dit soort scenario's ongetwijfeld klaar hebben liggen, en nu uitgevoerd hebben.

Ook ben ik ervan overtuigd dat Janine niet de mol was. Het heeft geen enkele meerwaarde voor het programma om erover te liegen. Als ze wel de mol was is ze logischerwijs vervangen en is het noodzakelijk voor kandidaten en publiek om dat te weten. Eigenlijk reset het spel dan. Dat ze het toevallig niet was komt alleen maar goed uit :)
pi_121710297
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:23 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Dat is volgens mij nog niet eerder voorgekomen.
Ik weet zeker dat het zo is, maar weet niet meer wie en welk seizoen :'( Ik dacht het seizoen met Dick Jol en Inge Ipenburg als mol.
pi_121710384
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:31 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Ik kan je vrijwel garanderen dat er geld in de kokers zit.

Ze doen een opdracht en winnen daarmee potentieel 7 kokers. Ze krijgen er echter maar 2.
Ze hebben 0 jokers, 0 vrijstellingen en 0 geld verdient. Ik weet niet 100% meer zeker hoe art's quotatie gaat, maar hij zei iets in de trend van 'je moet ze misschien niet openen'. In andere woorden het openen van een koker kan goed of slecht uitpakken. Als je kijkt naar de dikte/lengte van de koker en hoe een van de kandidaten ermee schud om te horen wat er in ziet kun je afleiden dat er obviously papier in zit. Dus geld of negatief geld (en ja negatief geld bestaat, zie vorige seizoenen).
quote:
http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-3.html
Deze kokers kennen we nog uit seizoen vier, waarbij de kandidaten ook kokers kregen met dezelfde opdracht: niet openmaken. Dit keer waarschijnlijk om dezelfde reden: er zit een foto in die nog ontwikkeld moet worden in een donkere kamer. Tania had als idee om er één open te maken en Tim wilde dat meteen doen, waarna Tania daar meteen een stokje voor stak. Het was een zware aflevering voor het kibbelende koppel Tania en Tim.
pi_121710387
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:17 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat het zo is, maar weet niet meer wie en welk seizoen :'( Ik dacht het seizoen met Dick Jol en Inge Ipenburg als mol.
Ik denk dat je bedoelt met Paul Rabbering, dat er met een soort veiling op hem (en wat molboekjes) kon worden geboden.

Ook met Gijs Staverman hebben ze ooit zoiets gedaan, ze deden een soort Wie is het.
pi_121710466
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:22 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik denk dat je bedoelt met Paul Rabbering, dat er met een soort veiling op hem (en wat molboekjes) kon worden geboden.

Ook met Gijs Staverman hebben ze ooit zoiets gedaan, ze deden een soort Wie is het.
Het zou zomaar kunnen, ik weet het gewoon niet meer :'( Ik zou alles terug moeten kijken. Kans dat het Gijs was is wel groot :)

[ Bericht 15% gewijzigd door Tha_Duck op 18-01-2013 08:40:00 ]
pi_121711171
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:23 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Dat is volgens mij nog niet eerder voorgekomen.
In het seizoen met Milouska kwam er volgens mij ook iemand terug. Die was toen opgesloten in een kooi ofzo.
pi_121711234
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:22 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Paul moest volgens mij eerst in een nachttrein 4 molboekjes stelen, en daarna werd hij idd geveild.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:36:35 #172
302853 themole
graaft totaal door.
pi_121711535
Zojuist in de prono maar Kees ingevuld, ondanks het feit dat ik Paulien blijf verdenken......
Niet altijd serieus
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:41:20 #173
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_121711650
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:20 schreef remcoP het volgende:

In het seizoen met Milouska kwam er volgens mij ook iemand terug. Die was toen opgesloten in een kooi ofzo.
Richard Groenendijk kwam terug.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:42:55 #174
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_121711686
En Joris Linssen (ofzo) kreeg twee rode schermen achter elkaar. (Dan verdien je het ook om af te vallen :P)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_121714410
Tim komt gewoon terug, weet ik zeker. Officieel heeft 'ie geen rood scherm gehad. Daarbij moet Tania of Tim de Mol zijn aangezien er echt enorm gekloot is op die boot.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_121716016
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tim komt gewoon terug, weet ik zeker. Officieel heeft 'ie geen rood scherm gehad. Daarbij moet Tania of Tim de Mol zijn aangezien er echt enorm gekloot is op die boot.
Tim zat wel gigantisch te mollen met dat sturen van die boot in elk geval. Maar Tania moet wel een verschrikkelijk goed acteer talent hebben als zij die extra foto's had gemaakt met die camera...
pi_121716496
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:36 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

Maar als er geld in zit, dan gaan ze toch sowieso een keer open want je gooit ze niet weg zonder te weten wat er in zit, waarom moet je ze misschien niet nu openen?

Ik denk eerder dat er een voorstel of een extra opdracht in zit. Of zijn er in eerdere seizoenen ook al kokers voorgekomen?

En in de preview was te zien dat er stiekem mee gehandeld wordt, wil dit zeggen dat 1 van de drie die in het team zat in het complot zit?
Kom op zeg. Hij zegt 'misschien niet openen' omdat het + of - geld kan zijn.
pi_121716632
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:09 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Kom op zeg. Hij zegt 'misschien niet openen' omdat het + of - geld kan zijn.
Neehee, het zijn onontwikkelde foto's! :P
pi_121716869
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:13 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Neehee, het zijn onontwikkelde foto's! :P
Wat hebben ze dan verder verdiend met die opdracht? Niks?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_121716908
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Wat hebben ze dan verder verdiend met die opdracht? Niks?
Waarom zouden ze niets met die foto's kunnen verdienen dan? Dat staat er toch helemaal niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')