Kan zijn idd, maar om dat voor de 2e aflevering nog aan te passen was misschien wel iets te kort dag? Los daarvan zie ik gewoon niet hoe dit een hint kan zijn. Tenzij er nou elke aflevering een bepaalde naam fout is geschreven ofzo, op blijven letten dus...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:56 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Als het een fout zou zijn, waarom zou het dan nu nog steeds in de leader staan? Het moet iemand toch wel zijn opgevallen, Daniel zelf misschien ook wel.
Lijkt mij een mooie eerste selectie-opdracht; vind de linkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 't linkje even weggehaald, dan lijkt 't wat minder op spam. Mensen die intersse hebben gaan zelf wel ff op zoek.
Erg vet! Alleen jammer dat ik dit jaar niet kan gedurende die periodequote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:54 schreef ohnikua het volgende:
Ik had het hier al eerder gepost - maar nu het Wie is de Mol topic weer wat actueler is zou ik jullie (als oud-deelnemer) graag wijzen op 'De Saboteur'
De Saboteur is een jaarlijkse jongerenreis (18-30 jaar, deze zomer is de 6e editie), oorspronkelijk gebaseerd op Wie is de Mol. De reis gaat dit jaar (12-22 juli) van Utrecht naar Roemenië. 15 kandidaten, iedere dag propvol met opdrachten én met executietesten, het grootste deel van de groep zal Roemenië dus niet halen. Van de reis worden afleveringen gemaakt (vooral leuk voor kandidaten en deelnemers. Ik vond het echt geweldig, super goed georganiseerd, had echt het gevoel dat ik in Wie is de Mol zat.
Ik bedoel dit nadrukkelijk niet als reclame (het wordt ook vrijwillig georganiseerd), maar ben zelf erg enthousiast en kan me voorstellen dat hier mensen zitten die dit ook graag mee zouden maken.
Promo-filmpjes (met beelden van mij reis):
Teaser:
Trailer:
Of ervoor?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
Die tweet van @ditisdemol. Hint na kees en/of janine?
Het is wel eens voorgekomen dat een kandidaat eruit gaat, maar een aflevering later als verrassing weer opduikt. En het lijkt me ook sowieso sterk dat er 2 kandidaten uit gaan in een aflevering ( sinds Janine door die sprong er uit is ). En normaal is er zo'n emotioneel afscheid.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:39 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik geloof niet dat er iemand weggaat zonder rood scherm, dat is nog nooit gebeurd.
Het is wel eens eerder gebeurd toch dat iemand even uit de groep gehaald werd?
Ze konden in seizoen 10 Barbara terugkopen nadat ze was afgevallen in de executie (en dat is toen ook gedaan).quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:39 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik geloof niet dat er iemand weggaat zonder rood scherm, dat is nog nooit gebeurd.
Het is wel eens eerder gebeurd toch dat iemand even uit de groep gehaald werd?
Hoezo? Die pijpjes werden vóór de executie overhandigd. Dus heeft het m.i. niet expliciet met Tim te maken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik denk dat die 2 pijpjes iets te maken hebben met het vertrek van Tim?.,.,.
ja, maar na het ongeluk. Dus toen hadden ze het al helemaal kunnen bedenken dat Tim ''zo genaamd'' eruit zou gaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoezo? Die pijpjes werden vóór de executie overhandigd. Dus heeft het m.i. niet expliciet met Tim te maken.
Dat gebeurd wel vaker, nee ik bedoel echt dat er iemand een dag of 2 uit de groep werd gehaald.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze konden in seizoen 10 Barbara terugkopen nadat ze was afgevallen in de executie (en dat is toen ook gedaan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |