Ik heb nog nooit gaatjes gehad.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb pas 1 keer gaatjes gehad. Ging gelijk knock out in de stoel. Watje ben ik ook.
Poets elektrisch. Kan toch niks fout gaan dan...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet weten hoe je moet poetsen. Alleen pro's hebben nooit gaatjes.
Van Iggy Pop?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:37 schreef kapiteintje het volgende:
Dat kutnummer Passenger weer op de radio.Kan 't niet meer horen.
Merk zelf altijd dat er veel troep in je kiezen zelf blijft hangen en dat je daar toch flink achter moet haken met je borstel wil het eruit gaan. Sowieso gebruik ik ook Listerine tegenwoordig, heb 't idee dat dat wel enorm goed werkt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Poets elektrisch. Kan toch niks fout gaan dan...
Bagger ja. Echt zo'n nummer wat m'n vriendin de hele dag zingt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee bedoelde het nummer ván Passenger. Nummer zelf heet Let Her Go.
Smakeloos figuur die vriendin van jou zeg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bagger ja. Echt zo'n nummer wat m'n vriendin de hele dag zingt.
Ga jij je mond nog maar eens poetsen vriend.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smakeloos figuur die vriendin van jou zeg.
Plaatje deed het niet?quote:
Was al onderweg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga jij je mond nog maar eens poetsen vriend.
Nee man, dat is de muze van Happel en mij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eng plaatje wel
Wie is het?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, dat is de muze van Happel en mij.Ze is net verdrietig omdat ze (nog) niet met mij is.
Het lijkt alsof ze zich gaat snijden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, dat is de muze van Happel en mij.Ze is net verdrietig omdat ze (nog) niet met mij is.
Ze heeft een interessant gezicht, grappig want ik herkende haar niet terwijl jij een paar weken terug haar ook al plaatste, dat is een goed tekenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Emilia Clarke, speelt Daenery Targaryen in Game of Thrones.
Er valt meer winst te behalen door je training en voeding aan te passen dan door zo'n malle fiets van duizenden euro's te kopen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Moet. Loterij. Winnen.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja en om 120 op de snelweg te rijden kun je ook een dacia kopen i.p.v. een audi a6quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er valt meer winst te behalen door je training en voeding aan te passen dan door zo'n malle fiets van duizenden euro's te kopen.
Mooie fiets maar ik herken het merk niet, firefly?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Moet. Loterij. Winnen.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Heb ook gaatjes in mijn kiezen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:41 schreef kapiteintje het volgende:
Merk zelf altijd dat er veel troep in je kiezen zelf blijft hangen en dat je daar toch flink achter moet haken met je borstel wil het eruit gaan. Sowieso gebruik ik ook Listerine tegenwoordig, heb 't idee dat dat wel enorm goed werkt.
vlieft.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef kapiteintje het volgende:
Happel, speciaal voor ons:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Is een kleine Amerikaanse framebouwer uit Boston die nog handmatig titanium frames in elkaar last, uiteraard precies volgens de door jouw opgegeven perfect op je lichaam aansluitende matenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mooie fiets maar ik herken het merk niet, firefly?
Daar heb je volledig gelijk in, ik snap alleen niet waarom je zo lyrisch over een fiets moet doen als het volledig scheef staat t.o.v. je eigen prestaties. (Dit bedoel ik in algemene zin, heb namelijk totaal geen idee hoe goed je zelf fietst.)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja en om 120 op de snelweg te rijden kun je ook een dacia kopen i.p.v. een audi a6
Ik snap je punt, maar als je het kunt betalen maakt het toch ook geen ene kut uit? Ik zou er eerlijk gezegd mijn geld ook niet aan uit geven.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heb je volledig gelijk in, ik snap alleen niet waarom je zo lyrisch over een fiets moet doen als het volledig scheef staat t.o.v. je eigen prestaties. (Dit bedoel ik in algemene zin, heb namelijk totaal geen idee hoe goed je zelf fietst.)
Een zondagamateur reserve 4e klasse wordt ook uitgelachen als hij met op maat gemaakte gele Mercurial Vapors van 190 euro komt aanzetten. Afijn, je snapt m'n punt wel. Neemt niet weg dat je 't een mooie bike kunt vinden natuurlijk.
Mijn jongere broer is helemaal gek van downhillen, die heeft een frame in Canada gekocht, geen idee welk merkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is een kleine Amerikaanse framebouwer uit Boston die nog handmatig titanium frames in elkaar last, uiteraard precies volgens de door jouw opgegeven perfect op je lichaam aansluitende maten![]()
http://fireflybicycles.com/
Voetbal is daarin wel redelijk afwijkend, inderdaad. Maar verder zie je dat toch overal terug? Waarom kopen mensen een iPhone als je met een nokia 3310 ook nog kan bellen? Of een Ultraled televisie terwijl ze alleen RTL 4 kijken over een gaar kabeltje. Of een veel te dure auto terwijl een goedkoper model het ook doet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heb je volledig gelijk in, ik snap alleen niet waarom je zo lyrisch over een fiets moet doen als het volledig scheef staat t.o.v. je eigen prestaties. (Dit bedoel ik in algemene zin, heb namelijk totaal geen idee hoe goed je zelf fietst.) Een zondagamateur reserve 4e klasse wordt ook uitgelachen als hij met op maat gemaakte gele Mercurial Vapors van 190 euro komt aanzetten.
Zou ik ook wel eens willen proberen. Misschien op fietsvakantie in Winterberg dit jaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn jongere broer is helemaal gek van downhillen, die heeft een frame in Canada gekocht, geen idee welk merk
Daar gaat hij vaak heen jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou ik ook wel eens willen proberen. Misschien op fietsvakantie in Winterberg dit jaar.
Nee, het maakt ook niks uit natuurlijk. Alleen vind ik het bij sporten altijd overdreven. Je materiaal moet enigszins in verhouding staan tot je kwaliteiten, dat is in praktisch elke sport een ongeschreven regel wil je serieus genomen worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar als je het kunt betalen maakt het toch ook geen ene kut uit? Ik zou er eerlijk gezegd mijn geld ook niet aan uit geven.
In wielrennen is het dus precies andersomquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, het maakt ook niks uit natuurlijk. Alleen vind ik het bij sporten altijd overdreven. Je materiaal moet enigszins in verhouding staan tot je kwaliteiten, dat is in praktisch elke sport een ongeschreven regel wil je serieus genomen worden.
Ben ik wel met je eensquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, het maakt ook niks uit natuurlijk. Alleen vind ik het bij sporten altijd overdreven. Je materiaal moet enigszins in verhouding staan tot je kwaliteiten, dat is in praktisch elke sport een ongeschreven regel wil je serieus genomen worden.
Ja, dat bedoel ik toch.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In wielrennen is het dus precies andersom![]()
Al moet ik ook wel gniffelen als ik een bierbuik op een fiets van 10k + inhaal.
Mja, het gaat ook helemaal niet om de "winst" die je ermee boekt. Ik heb niet de illusie dat ik op die fiets harder zou gaan. Ik heb uberhaupt niets te winnen. Ik denk hetzelfde gevoel waarom sommige mensen graag in een dure auto rijden, daar heb ik zelf dan weer een stuk minder mee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik toch.Ik moest ook altijd om die vrienden van me lachen die 150 euro voor een lichter pedaaltje uitgeven. Dan dacht ik ga nu eerst maar eens een extra rondje rijden, daar valt veel meer winst mee te behalen.
Ja goed, blijft staan dat ik het persoonlijk een beetje overdreven vind. Hoe die cultuur in wielerland is staat daar los van natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, het gaat ook helemaal niet om de "winst" die je ermee boekt. Ik heb niet de illusie dat ik op die fiets harder zou gaan. Ik heb uberhaupt niets te winnen. Ik denk hetzelfde gevoel waarom sommige mensen graag in een dure auto rijden, daar heb ik zelf dan weer een stuk minder mee.
Klopt, maar dat soort mensen neemt zichzelf pas serieus zodra ze zichzelf wijs hebben gemaakt dat zoiets per se nodig is om de te verwachten prestatie te kunnen leveren. Is toch mooi om te zien man. Zo een man van 100+ kilo op een carbon fiets of een linksback op gekleurde voetbalschoenen. Kan daar altijd wel smakelijk om lachen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik ben tot voor kort iedere dag op de fiets naar het werk gegaan. Hadden een wagenpark aan auto's waar ik er dan een kon nemen. Vond het niet nodig om een lease auto te nemen. Uiteindelijk onlangs toch een genomen. Vorige week nog eens naar het werk gefietst. Kapot was ik. Zweten als een pony en aardig verzuurde benen. Ging helemaal nergens over.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:28 schreef kapiteintje het volgende:
Sowieso ben ik niet echt objectief wat betreft fietsen. Ik heb van mijn 12e t/m 16e dagelijks 17km heen en 17km terug naar school moeten fietsen in weer en wind. Op het laatste hield ik de wielrenners op m'n herenfietsje met fietstassen en zware boekentas gewoon bij. Echt...je wordt zo vreselijk sterk in je benen als je veel fietst met tegenwind, daar sta je zelf van te kijken.
Fiets 20 minuten naar de campus, nu na de vakantie merk ik het al johquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik ben tot voor kort iedere dag op de fiets naar het werk gegaan. Hadden een wagenpark aan auto's waar ik er dan een kon nemen. Vond het niet nodig om een lease auto te nemen. Uiteindelijk onlangs toch een genomen. Vorige week nog eens naar het werk gefietst. Kapot was ik. Zweten als een pony en aardig verzuurde benen. Ging helemaal nergens over.
Fietsen is zeker lekker. Maar geen auto hebben is vreemd. Wat voor sokken heb je aan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:46 schreef Happel het volgende:
Ik fiets elke dag. Heb ook geen auto, dus doe sowieso alles op de fiets. Fietsen is lekker.
Hugo Boss.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fietsen is zeker lekker. Maar geen auto hebben is vreemd. Wat voor sokken heb je aan?
Dat Blues festival waar ik je onlangs over vertelde heeft een dikke headliner vastgelegd. Met de nadruk op dik. Popa Chubby. Moet je echt gaan zien man. Kekke shit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Fiets 20 minuten naar de campus, nu na de vakantie merk ik het al joh
Oké. Had gekund dat je zo een geiten wollen sokken type was.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Hugo Boss.
Vind het het geld niet waard om een auto te hebben. Al is het wel handig wanneer ik grote spullen nodig heb...
Nee, man. Ik ben een en al stijl.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Had gekund dat je zo een geiten wollen sokken type was.
Fietsen op een normale fiets heeft iets nostalgisch. Jij in je eentje tegen de elementen, net zoals je vader en je opa dat ook vroeger deden. Een vooral mentale strijd tegen jezelf.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fietsen op een niet racefiets vind ik echt kutIk zie al op tegen het kwartiertje naar de voetbal. Op de racert kan ik weken uitkijken naar een geplande tocht van 150 of 200 km. Heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:In het Zonnehuis zou donderdag een voorstelling plaatsvinden van de voorstelling Hand in Hand van theatermaker Rory de Groot. Op en rond het Zonnehuis zijn in de nacht van zondag op maandag echter teksten geschreven als 'Corky de Groot moet dood' en 'Rory niet welkom Ajax NRD'. Wie er verantwoordelijk is voor de teksten is niet bekend.
Volgens een woordvoerder van de theaterproductie is Hand in Hand 'een prachtig theatraal verhaal van een belofte in de voetbalwereld. Toevallig bij Feyenoord, maar het had iedere andere topclub kunnen zijn. Genoeg kennelijk voor 'Ajax-fans' om dreigende teksten op het zonnehuis te kalken'.
Theatermaker De Groot laat in een reactie aan AT5 weten aangifte te gaan doen bij de politie. De theatervoorstelling van komende donderdag wordt afgelast.
twitter:AT5 twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 11:53:02Theatervoorstelling 'Hand in Hand' in Noord afgelast na doodsbedreiging aan adres theatermaker http://t.co/nq4SfnAd reageer retweet
Als je dit serieus neemt als uitbater van zo'n theater of producten ben je helemaal wereldvreemd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:05 schreef Tarado het volgende:
Smoofie is ook weer bezig geweest
[..]twitter:AT5 twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 11:53:02Theatervoorstelling 'Hand in Hand' in Noord afgelast na doodsbedreiging aan adres theatermaker http://t.co/nq4SfnAd reageer retweet
In Rotterdam ook nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
Oh herstel: Het is dus echt een Feyenoorder die in Feyenoord-shirt staat te dansen op een podium. Doodsbedreiging gaat heel ver, maar dit soort onzin moet je gewoon niet in Amsterdam willen doen.
Snap sowieso niet wat ie in 020 wil doenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
Oh herstel: Het is dus echt een Feyenoorder die in Feyenoord-shirt staat te dansen op een podium. Doodsbedreiging gaat heel ver, maar dit soort onzin moet je gewoon niet in Amsterdam willen doen.
Dat zou andersom ook gebeuren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:05 schreef Tarado het volgende:
Smoofie is ook weer bezig geweest
[..]twitter:AT5 twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 11:53:02Theatervoorstelling 'Hand in Hand' in Noord afgelast na doodsbedreiging aan adres theatermaker http://t.co/nq4SfnAd reageer retweet
Weinig. Heb mijn oude vertrouwde weer genomen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is er met je E.H. accountje gebeurd?
Met bijgeleverd rücksichtloss taalgebruik?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Weinig. Heb mijn oude vertrouwde weer genomen.
Alleen tegen josti's zoals jij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met bijgeleverd rücksichtloss taalgebruik?
Was dat anders met E.H. dan? Niet toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met bijgeleverd rücksichtloss taalgebruik?
Nee, maar het stroeve/stugge is er wel een beetje vanaf tegenwoordig. Je begint nu zelfs al Café Noirs te eten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Was dat anders met E.H. dan? Niet toch?
Ja? Krijg je daar een strak plassertje van?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
.
Oehhhhhhhh aaaaaahhhhh dat geluiddddddddd EVEN LUISTEREN EVEN LUISTEREN oh heet oh koud oh heetkoudheet aaah. Geniaal die gast.
Je kan ook te ver gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar het stroeve/stugge is er wel een beetje vanaf tegenwoordig. Je begint nu zelfs al Café Noirs te eten.Voor je het weet word je nog vriendjes met Doublepain.
Okéquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
.
Oehhhhhhhh aaaaaahhhhh dat geluiddddddddd EVEN LUISTEREN EVEN LUISTEREN oh heet oh koud oh heetkoudheet aaah. Geniaal die gast.
Deze man balanceert op een of andere wonderbaarlijke manier op het randje tussen grappig en irritant. Ik ben er nog niet over uit wat ik ervan vind.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
.
Nee niet echt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja? Krijg je daar een strak plassertje van?
[..]
Je kan ook te ver gaan natuurlijk.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk is dit voor advertentie![]()
[ afbeelding ]
En dan een plaatje van een bosnegertje erbij
Good luck.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Yo boelers ik ga off, belangrijk tentamen over een uur. Wish me luck...
Succesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik doe niet aan ingliesjquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij zei "Wish me luck", ga je succes zeggen....
Succes jongen!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Gewoon blijven zitten en eisen dat je het einde ziet. Als ze niet akkoord gaan open je die brooddoos van je en hop die boterham met zuurkool tegen het bord aan. Dit kan zomaar niet Stijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Godsamme, zitten we met Geschiedenis een film over de atoombom op Nagasaki & Hiroshima te kijken. Eerst zo'n voorstuk over het verloop van de oorlog, daarna een heel gelul over hoe het bedenken van de atoombom tot stand komt, en dan gaan ze 'm gereed maken, gaat de bel
Blijft vreemd hoe lief ze waren voor de Jappies na WOII, ik zal er verder niet op ingaan want ligt bere gevoeligquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Godsamme, zitten we met Geschiedenis een film over de atoombom op Nagasaki & Hiroshima te kijken. Eerst zo'n voorstuk over het verloop van de oorlog, daarna een heel gelul over hoe het bedenken van de atoombom tot stand komt, en dan gaan ze 'm gereed maken, gaat de bel
Hoezo?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft vreemd hoe lief ze waren voor de Jappies na WOII, ik zal er verder niet op ingaan want ligt bere gevoelig
Duitsers zijn ook weer overeind geholpen door hun vijanden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft vreemd hoe lief ze waren voor de Jappies na WOII, ik zal er verder niet op ingaan want ligt bere gevoelig
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duitsers zijn ook weer overeind geholpen door hun vijanden.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hier moet ik ook altijd zo om lachen:
[ afbeelding ]
Binnen 3 dagen knock-out, relatief meeste ss-ers geleverd, vooraf neutraal, bijdrage aan alliantie minimaal en dan met een eis komen om half Duitsland over te nemen![]()
Mwa. Het anti-japan sentiment voert hier hoogtij en ga ik toch niet winnen. Maar ik vind niet dat Japan minder zwaar is gestraft dan Duitsland. Je moet niet vergeten dat men geleerd had van WO1, te harde sanctie's creëert juist onrust en weer toekomstige conflicten. Amerika heeft meer dan voldoende geprofiteerd van de wederopbouw van Japan.quote:
Dat is gelul. De wehrmacht had inderdaad een aantal kritische officieren en uiteraard was niet iedere wehrmacht soldaat een nazi, maar na de blitz succesen in Polen, Frankrijk en Joegoslavië werd Hitler op handen gedragen. Zeker door een meerderheid van de bevolking.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:02 schreef Smoofie het volgende:
De normale duitser heeft super veel geleden, terwijl een meerderheid NIET pro-hitler was. Vooral de normale duitse soldaat(Wehrmacht bijv) en burger.
En de jappen...die hebben flink huisgehouden in China enz ja. Maar de japanse bevolking....de VS heeft flink huisgehouden.
Was alleen om jou een beetje te stangen vandaar het BERE gevoelig, maar daar las je overheenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Het anti-japan sentiment voert hier hoogtij en ga ik toch niet winnen. Maar ik vind niet dat Japan minder zwaar is gestraft dan Duitsland. Je moet niet vergeten dat men geleerd had van WO1, te harde sanctie's creëert juist onrust en weer toekomstige conflicten. Amerika heeft meer dan voldoende geprofiteerd van de wederopbouw van Japan.
Als je kijkt naar de verkiezingen.... heeft Hitler telkens verloren. En de Wehrmacht was de normale oostfront soldaat in Stalingrad oid. De Waffen SS was vooral van de executies en massamoorden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is gelul. De wehrmacht had inderdaad een aantal kritische officieren en uiteraard was niet iedere wehrmacht soldaat een nazi, maar na de blitz succesen in Polen, Frankrijk en Joegoslavië werd Hitler op handen gedragen. Zeker door een meerderheid van de bevolking.
Nee, daar las ik niet overheenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was alleen om jou een beetje te stangen vandaar het BERE gevoelig, maar daar las je overheen
Nee hoor. 1933:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de verkiezingen heeft hitler telkens verloren.
Wel één heel groot verschil is dat de Keizer mocht blijven terwijl hij de leider was, is het met Hitler toch wat anders afgelopen (tenminste daar ga ik vanuit)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Het anti-japan sentiment voert hier hoogtij en ga ik toch niet winnen. Maar ik vind niet dat Japan minder zwaar is gestraft dan Duitsland. Je moet niet vergeten dat men geleerd had van WO1, te harde sanctie's creëert juist onrust en weer toekomstige conflicten. Amerika heeft meer dan voldoende geprofiteerd van de wederopbouw van Japan.
Maar Hitler werd steeds belangrijk met zijn partij omdat de rest er niet uit kwam met de economische crisis.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de verkiezingen heeft hitler telkens verloren.
Ja 1932 en 1933 had hij gewonnen. Maar nog steeds geen meerderheid, en toen waren zijn machtspelletjes volop gaande.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, daar las ik niet overheen
[..]
Nee hoor. 1933:
[ afbeelding ]
De Keizer was juist niet de "leider" in Japan. Conflict in het Oosten weet ik veel minder van, maar als ik me niet vergis was hij zelfs tegen de oorlog, of iig tegen de stoot richting het zuiden/VS.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel één heel groot verschil is dat de Keizer mocht blijven terwijl hij de leider was, is het met Hitler toch wat anders afgelopen (tenminste daar ga ik vanuit)
Japanners moesten wel, oorlog met de VS. Ze werden min of meer geforceerd door de VS. Pearl Harbor was een flinke mislukking en ze hadden zelfs nog bericht gestuurd dat ze zouden aanvallen(kwam wel te laat aan). Maar ook de Jappen had verkeerde "leiders" met al hun oorlogsmisdaden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De Keizer was juist niet de "leider" in Japan. Conflict in het Oosten weet ik veel minder van, maar als ik me niet vergis was hij zelfs tegen de oorlog, of iig tegen de stoot richting het zuiden/VS.
Ik ben wel benieuwd hoe de oorlog was afgelopen als Japan had afgemaakt waar het aan begonnen was namelijk oorlog tegen de Sovjet Unie. Japan vanuit het Oosten en Duitsland vanuit het Westen. Ik denk dat het dan toch snel afgelopen was met mr Stalin.
Daar zit je wel fout, zijn werkelijk macht is pas na WOII afgenomen, voor die tijd nam hij de beslissingen of keurde ze goed.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De Keizer was juist niet de "leider" in Japan. Conflict in het Oosten weet ik veel minder van, maar als ik me niet vergis was hij zelfs tegen de oorlog, of iig tegen de stoot richting het zuiden/VS.
Ik ben wel benieuwd hoe de oorlog was afgelopen als Japan had afgemaakt waar het aan begonnen was namelijk oorlog tegen de Sovjet Unie. Japan vanuit het Oosten en Duitsland vanuit het Westen. Ik denk dat het dan toch snel afgelopen was met mr Stalin.
Don't fuck with the Russiansquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:15 schreef Smoofie het volgende:
En de Duitsers.....was benieuwd hoe het was afgelopen als het wel was gelukt om hitler te doden. Rommel aan de macht dan? Samen tegen de soviets.
Patton wilde nog na duitsland meteen verder en de russen aanvallen met de overgebleven duitsers. Achteraf gezien was dat niet eens zo'n slecht idee.
Niet in de mate waarin Hitler verantwoordelijk was imo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar zit je wel fout, zijn werkelijk macht is pas na WOII afgenomen, voor die tijd nam hij de beslissingen of keurde ze goed.
Maar goed, ik moet al wiki-en. Ik weet van dit conflict veel minder af. Gelukkig nu aan het bijleren met Beevor - The second world war.quote:According to the traditional view, Emperor Shōwa was deeply concerned by the decision to place "war preparations first and diplomatic negotiations second", and he announced his intention to break with tradition. At the Imperial Conference on the following day, the Emperor directly questioned the chiefs of the Army and Navy general staffs, which was quite an unprecedented action.
Nevertheless, all speakers at the Imperial Conference were united in favor of war rather than diplomacy.[citation needed] Baron Yoshimichi Hara, President of the Imperial Council and the Emperor's representative, then questioned them closely, producing replies to the effect that war would only be considered as a last resort from some, and silence from others.
At this point, the Emperor astonished all present by addressing the conference personally, and in breaking the tradition of Imperial silence left his advisors "struck with awe." (Prime Minister Konoe's description of the event.) Emperor Shōwa stressed the need for peaceful resolution of international problems, expressed regret at his ministers' failure to respond to Baron Hara's probings, and recited a poem written by his grandfather, Emperor Meiji which, he said, he had read "over and over again":
The seas of the four directions—
all are born of one womb:
why, then, do the wind and waves rise in discord? [16]
Recovering from their shock, the ministers hastened to express their profound wish to explore all possible peaceful avenues. The Emperor's presentation was in line with his practical role as leader of the Shinto religion.
Lijkt me stug dat die oorlog gewonnen wasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:15 schreef Smoofie het volgende:
En de Duitsers.....was benieuwd hoe het was afgelopen als het wel was gelukt om hitler te doden. Rommel aan de macht dan? Samen tegen de soviets.
Patton wilde nog na duitsland meteen verder en de russen aanvallen met de overgebleven duitsers. Achteraf gezien was dat niet eens zo'n slecht idee.
Rommel was juist 1 van de grootste vertrouwelingen van Hitler. Die had nooit de macht gekregen van het kliekje wat hem wilde doden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:15 schreef Smoofie het volgende:
Als de Jappen gelijk van het Oosten hadden aangevallen zeker wel. Maar het had in die eerste zomer moeten gebeuren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat die oorlog gewonnen was
Dat is waar maar wel meer dan voldoende om gestraft te worden en dat is niet gebeurdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet in de mate waarin Hitler verantwoordelijk was imo.
Dus de Jappen samen met de Amerikanen tegen de Russen? Ik zie dit scenario niet helemaal gebeurenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als de Jappen gelijk van het Oosten hadden aangevallen zeker wel. Maar het had in die eerste zomer moeten gebeuren.
Die aanval kwam ook gewoon te laat zover in Juni. Als ze niet eerst dat belachelijke plan hadden opgevat om Kreta aan te vallen was Moskou gevallen in September. Al denk ik dat zelfs dat niks aan de uitkomst van de oorlog had veranderd.
Nee, de Jappen samen met de Duitsers. 1941. Duitsland uit het Westen en Japan uit het Oosten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Dus de Jappen samen met de Amerikanen tegen de Russen? Ik zie dit scenario niet helemaal gebeuren
Ik dacht dat het over Patton ging die door wilde rukkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, de Jappen samen met de Duitsers. 1941. Duitsland uit het Westen en Japan uit het Oosten.
ze hebben wel gemeen dat ze aan zelfoverschatting lijdenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, de Jappen samen met de Duitsers. 1941. Duitsland uit het Westen en Japan uit het Oosten.
Duitse leger was wel superieur aan alles.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben wel gemeen dat ze aan zelfoverschatting lijden
in*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duitse leger was wel superieur aan alles.
Dat waren ze toen zeker maar in de zin van teveel te snel willen, als Hitler zich wat had beperkt tot een groot Europa was het ook beter te controleren geweestquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duitse leger was wel superieur aan alles.
Die man was helemaal mataglap dat sowieso anders hadden we nu niet met Israëlische vlaggen in de Arena gestaanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat waren ze toen zeker maar in de zin van teveel te snel willen, als Hitler zich wat had beperkt tot een groot Europa was het ook beter te controleren geweest
Te weinig Lebensraum. Afhankelijk van olie-leveringen. Hij zou het langer hebben volgehouden maar langzaam ook weer ingedrukt worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat waren ze toen zeker maar in de zin van teveel te snel willen, als Hitler zich wat had beperkt tot een groot Europa was het ook beter te controleren geweest
Natuurlijk was hij gek maar niet domquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Die man was helemaal mataglap dat sowieso anders hadden we nu niet met Israëlische vlaggen in de Arena gestaan
Ik zeg mataglap, niet dom.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk was hij gek maar niet dom
Zou best kunnen maar dat weet ik niet, als hij Rusland niet was binnengevallen had hij al 1 vijand minder gehad en dan waren de Amerikanen waarschijnlijk niet gekomen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Te weinig Lebensraum. Afhankelijk van olie-leveringen. Hij zou het langer hebben volgehouden maar langzaam ook weer ingedrukt worden.
Ik snap de grap niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Eredivisie live laat in hun nieuwe promo filmpje bij clubliefde enkel Castaignos en Advocaat zien. Is dit een subtiel grapje Stijn? Wel leuk gedaan anders.
Bellen, noemen we het tegenwoordig zo?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft ie zelfs niet meer met je moeder gebeld?
Als er 2 mensen zonder clubliefde zijn... Al ontkennen Feyenoorders dat omtrent Castaignos nog wel. Jammer dat ik het moest uitleggen, geen film over Japan voor jou.quote:
Ik voel me zielig, dit ga ik uitgebreid verwerken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als er 2 mensen zonder clubliefde zijn... Al ontkennen Feyenoorders dat omtrent Castaignos nog wel. Jammer dat ik het moest uitleggen, geen film over Japan voor jou.
En?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel me zielig, dit ga ik uitgebreid verwerken.
Kijk dat is organiserenquote:Ahead of Brazil World Cup, free English classes planned for prostitutes
Nee? Rommel was tegen Hitler man, die moest zelfmoord plegen door het verraad.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rommel was juist 1 van de grootste vertrouwelingen van Hitler. Die had nooit de macht gekregen van het kliekje wat hem wilde doden.
Rommel mocht wel als 1 van de enige kritiek leveren op hem.
Hij was tegen de coup. Hij werd genoemd door dat groepje. Maar hij had echt niet de macht gekregen hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee? Rommel was tegen Hitler man, die moest zelfmoord plegen door het verraad.
Ik heb van de week in een pisbak staan zeiken met zo'n doel en een balletjequote:
De kansloze nederlandse versie is datquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb van de week in een pisbak staan zeiken met zo'n doel en een balletje
supervet
nerdsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De kansloze nederlandse versie is dat![]()
Japan:
Epic
Geen idee moet zelf kokenquote:
Stylo needs to grow some balls.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is al gepost en spoiler voor Stylo please!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Schijnt dat dit voor de grap is begonnen door 4chan om domme fanmeisjes te fucken
quote:Someone (No idea who, but brobably 4chan) started spreading the rumor beiber was doing drugs, some Anons with fake twitter accounts launched #cut4bieber, of which the point is to make as many people (read: little girls) cut themselves to pressure the beiber to stop smoking weed.
Flikkert op. Hoax?quote:
Tering. Figurenquote:
Blijkt een 4Chan actie te zijn, maar achterlijk als ze daar zijn zal het heus echt zijn.quote:
Jammer dat ze het niet gewoon goed doen, collectieve zelfmoord omdat Bieber een joint heeft gerooktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijkt een 4Chan actie te zijn, maar achterlijk als ze daar zijn zal het heus echt zijn.
Na de eerste 2 sneeën in mijn pols werd de pijn wel een stuk minder.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijkt een 4Chan actie te zijn, maar achterlijk als ze daar zijn zal het heus echt zijn.
Die gasten daar zijn achterlijk, maar die kinderen net zo goed.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Edit: al gepost dus, maar is dus een halve hoax. Van die kleine meisjes geloof ik niet.
quote:Radamel Falcao has admitted he could one day play in Serie A but he is staying focused on performing as well as he can for Atletico Madrid.
Ik durf het nog nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na de eerste 2 sneeën in mijn pols werd de pijn wel een stuk minder.
Dat kan wel kloppen, want hoe scherper het mes is, hoe minder pijn je voelt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf het nog nietMet de nagel deed het al pijn.
Vandaar dat Atletico Blind wil. Een dusdanige aankoop zal Falcao wel laten bijtekenen.quote:
Tja... wie wel. Ze hebben er zelf al 40 miljoen voor moeten betalen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen club in de serie A die hem kan betalen
Mmkay. Blijven retards.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Edit: al gepost dus, maar is dus een halve hoax. Van die kleine meisjes geloof ik niet.
Op zich vind ik het wel een goed idee om Justin van de drugs af te houden.quote:
Gaat niet over drugs snuiven, sterker nog de coke zijn ze al kwijt in de 1e scene.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Fear and Loathing moet ik nog zien. Gaat dat alleen over drugs snuiven of heeft het nog een verhaal?
4chan is niet achterlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Die gasten daar zijn achterlijk, maar die kinderen net zo goed.
Dat is ook meestal alleen maar getroll.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:51 schreef Saind het volgende:
[..]
4chan is niet achterlijk
Zie deze wijsheid
[ afbeelding ]
Jep. De gozer die al z'n zaad opvangt en ieder jaar de oogst post, echt liters, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is ook meestal alleen maar getroll.
Maar volgens mij zitten er wel psycho's tussen idd.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep. De gozer die al z'n zaad opvangt en ieder jaar de oogst post, echt liters, bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep. De gozer die al z'n zaad opvangt en ieder jaar de oogst post, echt liters, bijvoorbeeld.
is dit serieus?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er is nu een nieuwe fake bezig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt toch ook wel in je polsen gesneden voor Justin? #cutforbieberquote:
Ik snijd alleen in papier om mijn steun te betuigen #cut4bieberquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel in je polsen gesneden voor Justin? #cutforbieber
Ik weet niet of dat genoeg is om hem te laten stoppen met het gebruiken van drugs.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snijd alleen in papier om mijn steun te betuigen #cut4bieber
Wat erg dat hij een joint rookt, doet iedereen toch wel eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat genoeg is om hem te laten stoppen met het gebruiken van drugs.
Als je vloei uit het papier snijdt of een snuifpijpje in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat genoeg is om hem te laten stoppen met het gebruiken van drugs.
snuifpijpjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je vloei uit het papier snijdt of een snuifpijpje in ieder geval niet.
Ik noem het snuifpijp. Aristocraat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef Saind het volgende:
[..]
snuifpijpje
Dat heet een snuifbuis joh burger
Ik gebruikte altijd een treinkaartje of een stuk van een balpen. Jij?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik noem het snuifpijp. Aristocraat.
Nooit van gehoord. Ik noem dat gewoon het 500 euro biljet. Je hebt stijl of je hebt het niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik noem het snuifpijp. Aristocraat.
Oh, was het alleen maar een joint, jammer. Ik had wel iets spectaculairders verwacht. Dat hij in zijn eigen kots was gevonden met een naald in zijn arm, of zoiets.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat erg dat hij een joint rookt, doet iedereen toch wel eens.
Veel te groot man die biljetten, vond 50 al te grootquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Ik noem dat gewoon het 500 euro biljet. Je hebt stijl of je hebt het niet.
Gewoon speedballen die hapquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, was het alleen maar een joint, jammer. Ik had wel iets spectaculairders verwacht. Dat hij in zijn eigen kots was gevonden met een naald in zijn arm, of zoiets.
Ik gebruikte altijd gewoon papiergeld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd een treinkaartje of een stuk van een balpen. Jij?
Wou ik net zeggen dat heb je tenminste altijd bij jequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Ik noem dat gewoon het 500 euro biljet. Je hebt stijl of je hebt het niet.
Duh, daarom knip ik m ook doormidden zodat ik er gelijk 2 heb, voor beide neusgaten jwz.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Veel te groot man die biljetten, vond 50 al te groot
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wou ik net zeggen dat heb je tenminste altijd bij je
Gozer die ik ken heeft bij zo'n winkel een messing snuifbuis in de vorm van een stofzuiger gekocht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd gewoon papiergeld.
Maar ik had deze deluxe snuifpijp moeten kopen. Dan had ik denk ik wel de blits gemaakt her en der.
Jezelf een blauw oog slaan is hier misschien wel leuk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef Tarado het volgende:
Wordt het niet tijd om een cut voor Silvie en Rafa te gaan organiseren?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Gozer die ik ken heeft bij zo'n winkel een messing snuifbuis in de vorm van een stofzuiger gekocht.
Nee, ook als je 16 bent kan dat niet.quote:
Heb wel eens helemaal wappie een biljet uit moeten rollen om peuken te halenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat wel kak is, is dat ik af en toe een bloedneus krijg en dan moet je met je besmeurde biljet gaan betalen
Gewoon zeggen dat dat komt door de sossa. Als je zo een Jumbo sletje hebt bestaat er een mogelijkheid dat ze dat bankbiljet over haar tandvlees begint te wrijven.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat wel kak is, is dat ik af en toe een bloedneus krijg en dan moet je met je besmeurde biljet gaan betalen
Godverquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat dat komt door de sossa. Als je zo een Jumbo sletje hebt bestaat er een mogelijkheid dat ze dat bankbiljet over haar tandvlees begint te wrijven.
Dat wrijven over het tandvlees heeft ook geen zin meer, sos wordt vaak versneden met lidocaïne laatste tijdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat dat komt door de sossa. Als je zo een Jumbo sletje hebt bestaat er een mogelijkheid dat ze dat bankbiljet over haar tandvlees begint te wrijven.
Gewoon van het blok joh.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat wrijven over het tandvlees heeft ook geen zin meer, sos wordt vaak versneden met lidocaïne laatste tijd
Juist daarom wel chill. Gewoon beetje bieren, kletsen, normaal hoofd. Al dat overdreven gestuiter hoeft van mij niet meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik sos op heb is al tijdje terug, vond er geen flikker aan
En helemaal blut na een avondjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Juist daarom wel chill. Gewoon beetje bieren, kletsen, normaal hoofd. Al dat overdreven gestuiter hoeft van mij niet meer.
Is bij mij ook meer uitzondering dan regel, die tijd wel gehadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Juist daarom wel chill. Gewoon beetje bieren, kletsen, normaal hoofd. Al dat overdreven gestuiter hoeft van mij niet meer.
twitter:fifamedia twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 16:56:0711,555 international transfers took place in 2012, a fall of 1%. Portugal to Brazil was the most common transfer route last year. reageer retweet
Keine ahnung.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:57 schreef Saind het volgende:
wat is met www.geenstijl.nl aan de hand en dat betalen dan
Kut. Ik stond vanochtend om 11 uur op het station om met Rens te knokken, komt hij niet. Goftetommequote:
inclusief niet-lollige disclaimerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:57 schreef Saind het volgende:
wat is met www.geenstijl.nl aan de hand en dat betalen dan
Om 11 uur zat ik voor het 4e uur op school. Maar goed, ga verder.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kut. Ik stond vanochtend om 11 uur op het station om met Rens te knokken, komt hij niet. Goftetomme
Oke. Nee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om 11 uur zat ik voor het 4e uur op school. Maar goed, ga verder.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
'Van den Brom denkt in zoektocht naar opvolger Biglia aan Brama'
Die Geo weet de meisjes wel te versierenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben jullie nagelvrouwtjes tips om je nagels goed schoon te maken nadat je aan je kontgat hebt gekrabt? Nu zet ik er meestal mijn tanden onder maarja dan krijg je zo'n vieze smaak in bek
Amateurtak blijft wel bestaan toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
Ook lullig, ga je failliet net een maand voor het 100 jarige jubileum.
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Die Geo weet de meisjes wel te versieren
ik wilde hetzelfde vragen ja, hun proftak had toch nauwelijks historiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Amateurtak blijft wel bestaan toch?
Dalijk post die overloper nog hier.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wel goede amateurtak.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:24 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wilde hetzelfde vragen ja, hun proftak had toch nauwelijks historie
Opel Corsaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:28 schreef sausagin het volgende:
Fellaini rijdt in deze auto naar zijn trainingen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hugh Hefner doet dat ook hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ziek zegMet een 70 jarige man trouwen terwijl je jong bent.
Ja maar zijn chick krijgt wel meer dan 20.000 dollar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hugh Hefner doet dat ook hoor.
86 jaar is hij, trouwt met een 26 jarige.
Wat dacht je van deze.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ziek zegMet een 70 jarige man trouwen terwijl je jong bent.
Dit Pikt Nicki niet, het wordt tijd dat ze die Mariah een toontje lager laat zingen.quote:
Ja, want als iemand me een debiel noemt ban ik gelijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het niet eerlijk dat jij users mag bashen en wij de crew niet.
Er is niks echt aan haar. Dat zie je zo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:57 schreef Doublepain het volgende:
Fucking kut hoer die Mariah, als dat haar echte naam
Debielquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want als iemand me een debiel noemt ban ik gelijk.
Ik zeg niet dat ik gelijk een ban krijg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een kankerdebiel ben je.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je wel eens een perfecte eerste level gehad in Zookeeper? Zo dus;quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je wel eens een perfecte eerste level gehad in Zookeeper? Zo dus;
[ afbeelding ]
Kwam uiteindelijk op 581.282
Ja, wel eens, maar met heel veel geluk altijd. En weet het altijd daarna nog te verklotenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je wel eens een perfecte eerste level gehad in Zookeeper? Zo dus;
[ afbeelding ]
Kwam uiteindelijk op 581.282
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |