Als je vloei uit het papier snijdt of een snuifpijpje in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat genoeg is om hem te laten stoppen met het gebruiken van drugs.
snuifpijpjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je vloei uit het papier snijdt of een snuifpijpje in ieder geval niet.
Ik noem het snuifpijp. Aristocraat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef Saind het volgende:
[..]
snuifpijpje
Dat heet een snuifbuis joh burger
Ik gebruikte altijd een treinkaartje of een stuk van een balpen. Jij?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik noem het snuifpijp. Aristocraat.
Nooit van gehoord. Ik noem dat gewoon het 500 euro biljet. Je hebt stijl of je hebt het niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik noem het snuifpijp. Aristocraat.
Oh, was het alleen maar een joint, jammer. Ik had wel iets spectaculairders verwacht. Dat hij in zijn eigen kots was gevonden met een naald in zijn arm, of zoiets.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat erg dat hij een joint rookt, doet iedereen toch wel eens.
Veel te groot man die biljetten, vond 50 al te grootquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Ik noem dat gewoon het 500 euro biljet. Je hebt stijl of je hebt het niet.
Gewoon speedballen die hapquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, was het alleen maar een joint, jammer. Ik had wel iets spectaculairders verwacht. Dat hij in zijn eigen kots was gevonden met een naald in zijn arm, of zoiets.
Ik gebruikte altijd gewoon papiergeld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd een treinkaartje of een stuk van een balpen. Jij?
Wou ik net zeggen dat heb je tenminste altijd bij jequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Ik noem dat gewoon het 500 euro biljet. Je hebt stijl of je hebt het niet.
Duh, daarom knip ik m ook doormidden zodat ik er gelijk 2 heb, voor beide neusgaten jwz.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Veel te groot man die biljetten, vond 50 al te groot
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wou ik net zeggen dat heb je tenminste altijd bij je
Gozer die ik ken heeft bij zo'n winkel een messing snuifbuis in de vorm van een stofzuiger gekocht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd gewoon papiergeld.
Maar ik had deze deluxe snuifpijp moeten kopen. Dan had ik denk ik wel de blits gemaakt her en der.
Jezelf een blauw oog slaan is hier misschien wel leuk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef Tarado het volgende:
Wordt het niet tijd om een cut voor Silvie en Rafa te gaan organiseren?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Gozer die ik ken heeft bij zo'n winkel een messing snuifbuis in de vorm van een stofzuiger gekocht.
Nee, ook als je 16 bent kan dat niet.quote:
Heb wel eens helemaal wappie een biljet uit moeten rollen om peuken te halenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat wel kak is, is dat ik af en toe een bloedneus krijg en dan moet je met je besmeurde biljet gaan betalen
Gewoon zeggen dat dat komt door de sossa. Als je zo een Jumbo sletje hebt bestaat er een mogelijkheid dat ze dat bankbiljet over haar tandvlees begint te wrijven.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat wel kak is, is dat ik af en toe een bloedneus krijg en dan moet je met je besmeurde biljet gaan betalen
Godverquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat dat komt door de sossa. Als je zo een Jumbo sletje hebt bestaat er een mogelijkheid dat ze dat bankbiljet over haar tandvlees begint te wrijven.
Dat wrijven over het tandvlees heeft ook geen zin meer, sos wordt vaak versneden met lidocaïne laatste tijdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat dat komt door de sossa. Als je zo een Jumbo sletje hebt bestaat er een mogelijkheid dat ze dat bankbiljet over haar tandvlees begint te wrijven.
Gewoon van het blok joh.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat wrijven over het tandvlees heeft ook geen zin meer, sos wordt vaak versneden met lidocaïne laatste tijd
Juist daarom wel chill. Gewoon beetje bieren, kletsen, normaal hoofd. Al dat overdreven gestuiter hoeft van mij niet meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik sos op heb is al tijdje terug, vond er geen flikker aan
En helemaal blut na een avondjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Juist daarom wel chill. Gewoon beetje bieren, kletsen, normaal hoofd. Al dat overdreven gestuiter hoeft van mij niet meer.
Is bij mij ook meer uitzondering dan regel, die tijd wel gehadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Juist daarom wel chill. Gewoon beetje bieren, kletsen, normaal hoofd. Al dat overdreven gestuiter hoeft van mij niet meer.
twitter:fifamedia twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 16:56:0711,555 international transfers took place in 2012, a fall of 1%. Portugal to Brazil was the most common transfer route last year. reageer retweet
Keine ahnung.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:57 schreef Saind het volgende:
wat is met www.geenstijl.nl aan de hand en dat betalen dan
Kut. Ik stond vanochtend om 11 uur op het station om met Rens te knokken, komt hij niet. Goftetommequote:
inclusief niet-lollige disclaimerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:57 schreef Saind het volgende:
wat is met www.geenstijl.nl aan de hand en dat betalen dan
Om 11 uur zat ik voor het 4e uur op school. Maar goed, ga verder.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kut. Ik stond vanochtend om 11 uur op het station om met Rens te knokken, komt hij niet. Goftetomme
Oke. Nee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om 11 uur zat ik voor het 4e uur op school. Maar goed, ga verder.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
'Van den Brom denkt in zoektocht naar opvolger Biglia aan Brama'
Die Geo weet de meisjes wel te versierenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben jullie nagelvrouwtjes tips om je nagels goed schoon te maken nadat je aan je kontgat hebt gekrabt? Nu zet ik er meestal mijn tanden onder maarja dan krijg je zo'n vieze smaak in bek
Amateurtak blijft wel bestaan toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
Ook lullig, ga je failliet net een maand voor het 100 jarige jubileum.
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Die Geo weet de meisjes wel te versieren
ik wilde hetzelfde vragen ja, hun proftak had toch nauwelijks historiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Amateurtak blijft wel bestaan toch?
Dalijk post die overloper nog hier.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wel goede amateurtak.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:24 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wilde hetzelfde vragen ja, hun proftak had toch nauwelijks historie
Opel Corsaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:28 schreef sausagin het volgende:
Fellaini rijdt in deze auto naar zijn trainingen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hugh Hefner doet dat ook hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ziek zegMet een 70 jarige man trouwen terwijl je jong bent.
Ja maar zijn chick krijgt wel meer dan 20.000 dollar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hugh Hefner doet dat ook hoor.
86 jaar is hij, trouwt met een 26 jarige.
Wat dacht je van deze.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ziek zegMet een 70 jarige man trouwen terwijl je jong bent.
Dit Pikt Nicki niet, het wordt tijd dat ze die Mariah een toontje lager laat zingen.quote:
Ja, want als iemand me een debiel noemt ban ik gelijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het niet eerlijk dat jij users mag bashen en wij de crew niet.
Er is niks echt aan haar. Dat zie je zo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:57 schreef Doublepain het volgende:
Fucking kut hoer die Mariah, als dat haar echte naam
Debielquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want als iemand me een debiel noemt ban ik gelijk.
Ik zeg niet dat ik gelijk een ban krijg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een kankerdebiel ben je.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je wel eens een perfecte eerste level gehad in Zookeeper? Zo dus;quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je wel eens een perfecte eerste level gehad in Zookeeper? Zo dus;
[ afbeelding ]
Kwam uiteindelijk op 581.282
Ja, wel eens, maar met heel veel geluk altijd. En weet het altijd daarna nog te verklotenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je wel eens een perfecte eerste level gehad in Zookeeper? Zo dus;
[ afbeelding ]
Kwam uiteindelijk op 581.282
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |