Dus de Jappen samen met de Amerikanen tegen de Russen? Ik zie dit scenario niet helemaal gebeurenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als de Jappen gelijk van het Oosten hadden aangevallen zeker wel. Maar het had in die eerste zomer moeten gebeuren.
Die aanval kwam ook gewoon te laat zover in Juni. Als ze niet eerst dat belachelijke plan hadden opgevat om Kreta aan te vallen was Moskou gevallen in September. Al denk ik dat zelfs dat niks aan de uitkomst van de oorlog had veranderd.
Nee, de Jappen samen met de Duitsers. 1941. Duitsland uit het Westen en Japan uit het Oosten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Dus de Jappen samen met de Amerikanen tegen de Russen? Ik zie dit scenario niet helemaal gebeuren
Ik dacht dat het over Patton ging die door wilde rukkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, de Jappen samen met de Duitsers. 1941. Duitsland uit het Westen en Japan uit het Oosten.
ze hebben wel gemeen dat ze aan zelfoverschatting lijdenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, de Jappen samen met de Duitsers. 1941. Duitsland uit het Westen en Japan uit het Oosten.
Duitse leger was wel superieur aan alles.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben wel gemeen dat ze aan zelfoverschatting lijden
in*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duitse leger was wel superieur aan alles.
Dat waren ze toen zeker maar in de zin van teveel te snel willen, als Hitler zich wat had beperkt tot een groot Europa was het ook beter te controleren geweestquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duitse leger was wel superieur aan alles.
Die man was helemaal mataglap dat sowieso anders hadden we nu niet met Israëlische vlaggen in de Arena gestaanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat waren ze toen zeker maar in de zin van teveel te snel willen, als Hitler zich wat had beperkt tot een groot Europa was het ook beter te controleren geweest
Te weinig Lebensraum. Afhankelijk van olie-leveringen. Hij zou het langer hebben volgehouden maar langzaam ook weer ingedrukt worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat waren ze toen zeker maar in de zin van teveel te snel willen, als Hitler zich wat had beperkt tot een groot Europa was het ook beter te controleren geweest
Natuurlijk was hij gek maar niet domquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Die man was helemaal mataglap dat sowieso anders hadden we nu niet met Israëlische vlaggen in de Arena gestaan
Ik zeg mataglap, niet dom.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk was hij gek maar niet dom
Zou best kunnen maar dat weet ik niet, als hij Rusland niet was binnengevallen had hij al 1 vijand minder gehad en dan waren de Amerikanen waarschijnlijk niet gekomen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Te weinig Lebensraum. Afhankelijk van olie-leveringen. Hij zou het langer hebben volgehouden maar langzaam ook weer ingedrukt worden.
Ik snap de grap niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Eredivisie live laat in hun nieuwe promo filmpje bij clubliefde enkel Castaignos en Advocaat zien. Is dit een subtiel grapje Stijn? Wel leuk gedaan anders.
Bellen, noemen we het tegenwoordig zo?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft ie zelfs niet meer met je moeder gebeld?
Als er 2 mensen zonder clubliefde zijn... Al ontkennen Feyenoorders dat omtrent Castaignos nog wel. Jammer dat ik het moest uitleggen, geen film over Japan voor jou.quote:
Ik voel me zielig, dit ga ik uitgebreid verwerken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als er 2 mensen zonder clubliefde zijn... Al ontkennen Feyenoorders dat omtrent Castaignos nog wel. Jammer dat ik het moest uitleggen, geen film over Japan voor jou.
En?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel me zielig, dit ga ik uitgebreid verwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |