Ik heb nog nooit gaatjes gehad.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb pas 1 keer gaatjes gehad. Ging gelijk knock out in de stoel. Watje ben ik ook.
Poets elektrisch. Kan toch niks fout gaan dan...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet weten hoe je moet poetsen. Alleen pro's hebben nooit gaatjes.
Van Iggy Pop?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:37 schreef kapiteintje het volgende:
Dat kutnummer Passenger weer op de radio.Kan 't niet meer horen.
Merk zelf altijd dat er veel troep in je kiezen zelf blijft hangen en dat je daar toch flink achter moet haken met je borstel wil het eruit gaan. Sowieso gebruik ik ook Listerine tegenwoordig, heb 't idee dat dat wel enorm goed werkt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Poets elektrisch. Kan toch niks fout gaan dan...
Bagger ja. Echt zo'n nummer wat m'n vriendin de hele dag zingt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee bedoelde het nummer ván Passenger. Nummer zelf heet Let Her Go.
Smakeloos figuur die vriendin van jou zeg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bagger ja. Echt zo'n nummer wat m'n vriendin de hele dag zingt.
Ga jij je mond nog maar eens poetsen vriend.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smakeloos figuur die vriendin van jou zeg.
Plaatje deed het niet?quote:
Was al onderweg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga jij je mond nog maar eens poetsen vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |