quote:Op maandag 7 januari 2013 18:56 schreef icloud het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen maar zowel bij het bezoek van doe maar als bij stef bos en bonnie st clair zag je een gemeend respect en bewondering van de rappers jegens de gouw ouwe, dat was echt niet gespeeld.
Je moet er ook rekening mee houden dat ali gewoon in nederland is opgegroeid en daardoor ook al die muziek kent, en ook gewoon op bezoek gaat bij mensen die een enorme staat van dienst hebben dat is voor hem niet anders dan wanneer jij of ik bij zulke helden op bezoek gaan.
Ik kijk dan ook elke keer weer vrolijk. Ofwel live ofwel via gemist.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:56 schreef icloud het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen maar zowel bij het bezoek van doe maar als bij stef bos en bonnie st clair zag je een gemeend respect en bewondering van de rappers jegens de gouw ouwe, dat was echt niet gespeeld.
Je moet er ook rekening mee houden dat ali gewoon in nederland is opgegroeid en daardoor ook al die muziek kent, en ook gewoon op bezoek gaat bij mensen die een enorme staat van dienst hebben dat is voor hem niet anders dan wanneer jij of ik bij zulke helden op bezoek gaan.
quote:Peter Koelewijn zegt sorry na Ali B Op Volle Toeren
Peter Koelewijn heeft spijt van hoe hij zich gedragen heeft tijdens de opnames van Ali B Op Volle Toeren. Dat heeft de zanger laten weten op Facebook. Koelewijn gedroeg zich in de uitzending van vorige week vrij arrogant en kraakte het liedje dat hij moest bewerken van rapper Typhoon volledig af. “Eigenlijk vond ik het in het begin helemaal niks. Dat ik dat, met de camera op me gericht zo zei en zelfs meldde dat ik de rijm en ritme in het liedje waardeloos vond, ging veel te ver.”
De zanger baalt ervan. “Ook al ben ik iemand die voor zijn mening uitkomt, als daarom wordt gevraagd. Achteraf gezien, vind ik dat ik me respectloos naar Typhoon heb gedragen en dat heeft hij niet verdiend. Integendeel zelfs.”
Hij vindt ook dat de tv-makers een verantwoordelijkheid hebben. “Doordat de makers van het programma het nodig vonden om die uitspraak een paar keer extra voorbij te laten komen, werd de rest van de uitzending scheef getrokken. Maar ik begrijp de beweegreden wel.”
De versie van Typhoon en Ali B van zijn ‘Kom van dat dak af’ bleek hij aan het eind van de uitzending ‘geweldig’ te vinden. “Ik heb mijn enthousiasme en bewondering daarvoor in de uitzending niet onder stoelen of banken gestoken. Daarom spijt het me dat ik me niet correct jegens Typhoon heb gedragen en het laatste wat ik wil uitstralen is arrogantie.”
“Ik ben er inmiddels van overtuigd dat we nog veel goeds van Typhoon zullen horen en als ik hem wee tegenkom, zal ik hem zeggen dat ik me naar hem toe als een ongelooflijke betweter heb gedragen.”
Bron
Nou ja, hij zegt het tenminste. En laten we wel zijn, de programmamakers (welke niet) zijn ook uit op wat feest. Zelfs de promo voor die week liet duidelijk zien wat de programmamakers het belangrijkst vondenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:44 schreef Karina het volgende:
[..]Hij heeft het terug gezien en dacht: shit ik kom niet echt goed over daar, laat ik maar zeggen dat ik er spijt van heb.
En dan toch ook nog even de programmamakers de schuld geven
En dat weet hij maar al te goed, hij loopt langer mee dan vandaag. Hij heeft het alleen onderschat hoe zijn opmerkingen over zouden komen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, hij zegt het tenminste. En laten we wel zijn, de programmamakers (welke niet) zijn ook uit op wat feest. Zelfs de promo voor die week liet duidelijk zien wat de programmamakers het belangrijkst vonden
Dat absoluut wel. Ook niet op vraag Kom van dat dak af zingen om even leuk mee te doen, en wanneer de jongens hun nummer hebben afgemaakt zeggen dat het tof is, maar als het nog beter moet kunnen ze bij hem aankloppen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:19 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een naar, megalomaan ventje, die Koelewijn.
Peter bied toch zijn excuses aanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:19 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een naar, megalomaan ventje, die Koelewijn.
Het was natuurlijk het allerleukste geweest als Ali B , Peter Koelewijn had gekoppeld aan de Greengang.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb net de aflevering gekeken en ik moet zeggen, ik vind de hele situatie juist erger worden door dat nieuwsartikel.
Hij zei niet dat Typhoon a-ritmisch was, hij noemde rap zo. Rijm en ritme waardeloos werd ook overdreven. Hij zei dat het niet zo hoort, wat overigens niet waar is, want dat is klankrijm, een techniek die je veel hoort in rap, iets waar Peter, iemand uit de jaren 40 natuurlijk met simpele Sinterklaas-rijms van de afgelopen jaren geen ervaring mee heeft.
Ben een hiphop-liefhebber maar vind zelf Typhoon niks, toch vind ik het overdreven wat er geschreven is over deze aflevering.
Zou me niks verbazenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
had ze niet iets met haar schaatscoach van Dansen met Sterren of zo? Ook een jonge gozer.
Klassieker blijft met de worstjes op haar borstjes _O)_quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze had ook een nummer: Janus pak me nog een keer
Weet je wat zo erg is, ik zing het zo meequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klassieker blijft met de worstjes op haar borstjes _O)_
Ja leuke deze idd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
Deze rapper is ook een aardige gozer. Niet zo een figuur onder de tattoos en zo.
En z'n trui past goed bij die van Ria. Dat komt dus helemaal goed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
Deze rapper is ook een aardige gozer. Niet zo een figuur onder de tattoos en zo.
Dat viel me ook net opeens opquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En z'n trui past goed bij die van Ria. Dat komt dus helemaal goed.
Groene vriendjesquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet hopen dat ze zelf vindt dat ze een gekke meid is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Shit ze zei het bijnaquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet hopen dat ze zelf vindt dat ze een gekke meid is.
Dat bepalen wij wel
Sinds haar 39e al alleen, weduwe.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Is Ria al lang alleen? Of gescheiden/weduwe?
Heeft altijd jonge vriendjes gehadquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Is Ria al lang alleen? Of gescheiden/weduwe?
Kan ze beter dit doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff dit is volgens mij wel de eerste aflevering waarbij ik het nummer van de 'oude' artiest 100x leuker vind als dat van de jonge..wat een vreselijk kwijlnummer zeg.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:44 schreef TAV74 het volgende:
Die muziek van de rappert is wel te vreselijk voor woorden zeg
Wie :/quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah, mijn oud klasgenoot zit er ook weer..
Dat dus inderdaad, ik ben sowieso allergisch voor rappers die te sentimenteel gaan doen over hun vriendinnetjes of kinderen. Doe maar gewoon boos of vrolijk, dat kan ik hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Het glazuur springt spontaan van m'n tanden.
Die bassist, Paul. Zat bij mij in de klas in 3havo. Klikte niet echt tussen onsquote:
Ah, dank je!quote:
Was ie als aardige bassist niet aardsig ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die bassist, Paul. Zat bij mij in de klas in 3havo. Klikte niet echt tussen onsmaar bassen deed hij toen al best aardig.
Hey dat had ik een vorige keer (of 2 keren geleden)quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah, mijn oud klasgenoot zit er ook weer..
Nope, patserig en ging met 'Anita's' om, en ik was een enorme alto en 'raar'..quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was ie als aardige bassist niet aardsig ?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Die rapper lijkt nu echt net een lid van Outkast
Ja preppy outfitquote:
Speelt hij nu toevallig bij Alain Clark ook?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die bassist, Paul. Zat bij mij in de klas in 3havo. Klikte niet echt tussen onsmaar bassen deed hij toen al best aardig.
Geen ideequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Speelt hij nu toevallig bij Alain Clark ook?
Oke, ja ik heb die bassist net niet gezien en omdat mijn klasgenoot ook begint met 'pa' dacht ik dat we het misschien over dezelfde hebbenquote:
Pabloquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, ja ik heb die bassist net niet gezien en omdat mijn klasgenoot ook begint met 'pa' dacht ik dat we het misschien over dezelfde hebben
Volgens Jomanda Emiel Ratelbandquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef Gekkebobo het volgende:
weet iemand wie er volgende week komt als rapper?
Nee op de site staat het in willekeurige volgorde.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef Gekkebobo het volgende:
weet iemand wie er volgende week komt als rapper?
Ja!quote:
Awkward als Pisces29 nou net de persoon was waar je vroeger een hekel aan had.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
dan kennen wij elkaar waarschijnlijk wel..misschien..
Whehe.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:10 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Awkward als Pisces29 nou net de persoon was waar je vroeger een hekel aan had.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:10 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Awkward als Pisces29 nou net de persoon was waar je vroeger een hekel aan had.
Ria is een toffe, lieve, vrolijke vrouw! Ik heb erg genoten van deze afleveringquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
Ria Valk is wel grappigNiet zo een sjaggerijn als Peter K.
oh oh... over gekken gesprokenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:50 schreef Gekkebobo het volgende:
ik hoop dat rapper steen volgende week komt
Episch.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:44 schreef Heufd het volgende:
Volgende week Mr. Polska en Het Goede Doel.
Nee het moet decent blijvenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:01 schreef ddx het volgende:
Net aflevering van vorige week gekeken, mooi nummer van die rapper.
Tros had alleen geen zin in borsten in beeld, beetje jurkje digitaal groter maken.
Vanavond dusquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:44 schreef Heufd het volgende:
Volgende week Mr. Polska en Het Goede Doel.
Van Henk?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
Ik ken volgens mij 1 liedje van hem, was een keer bij Toppop3
Ken ik nietquote:
1000 vrienden?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen van ToppopEn ik weet niet eens meer welk liedje het was.
Zo veel leuker dan de zelfvoldane Peter Koelewijnquote:
Nee FredVleespetquote:
Dit dusquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo veel leuker dan de zelfvoldane Peter Koelewijn![]()
Oh, daar kan ik hem ook van kennenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik heb even gezocht, dit nummer zag ik toen bij Toppop 3:
Kan erger:quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik heb even gezocht, dit nummer zag ik toen bij Toppop 3:
15 jaar zelfs, zeiden ze.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:54 schreef tong80 het volgende:
Wereldprogramma.
Dit wil ik gewoon nooit missen
Trouwens Henk en Henk hebben 10 jaar ruzie gehad. Spraken niet meer met elkaar.
Ik was ook oprecht verbaasd ze samen in dit programma te zien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:54 schreef tong80 het volgende:
Wereldprogramma.
Dit wil ik gewoon nooit missen
Trouwens Henk en Henk hebben 10 jaar ruzie gehad. Spraken niet meer met elkaar.
nou de muziekband overstemt behoorlijk! zelfs dit gesproken stukquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zingen nog wel over de audio heen.
Daarom klinkt het 4-dubbel.
Ach Sjef van Oekel en Wim Kan hadden ook briefjes nodigquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Temming weet het uit zijn hoofd, het geheugen van Westbroek is wat minder
Ik vind het wel goed
Van Oekelquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach Sjef van Oekel en Wim Kan hadden ook briefjes nodig
Kom van die wolk af door Peter Koelewijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:00 schreef michiel_merk het volgende:
Is er trouwens al een nr in de hitlijsten terecht gekomen via Ali B op volle toeren ?
Ik kan dit ook moeilijk verstaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:02 schreef ddx het volgende:
Muziek stond die dag gewoon veel te hard.
ditquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:02 schreef ddx het volgende:
Muziek stond die dag gewoon veel te hard.
Eens, lekker meeslepend nummer.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:04 schreef Specularium het volgende:
Maar Henk en Henk hebben gewonnen.
Leg eens uit wat het is danquote:
True.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:43 schreef ddx het volgende:
Groot huis, maar geen geld om schilderijen op te hangen ?
ik heb nu deze aflevering bewust overgeslagen. Vind Astrid Nijgh niet veel aanquote:Op donderdag 24 januari 2013 07:32 schreef Karina het volgende:
Niets gemist dus. Wie was de respectloze?
Rolmodel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:38 schreef Injetta het volgende:
Nijgh ken ik wel maar who the fuck is Sjaak?
Het raden lukt toch zelden?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Valt me van Ali tegen, dat hij dit niet kent.
Toen wonnen we nog eens watquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:33 schreef tong80 het volgende:
Dit is het perfecte Songfestival nummer. SjoukjeWillem
Genieten.
Ken jij alle nummers van Scooly F public Enemy en Dnoop Doggy Dog ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Valt me van Ali tegen, dat hij dit niet kent.
Wie?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken jij alle nummers van Scooly F public Enemy en Dnoop Doggy Dog ?
Hij dacht Maud.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:36 schreef tong80 het volgende:
leuk dat ie aan een meisje denkt bij Mouth. Ik snap wel dat ie het niet kent. Ali B is een held. Wereldprogramma dit
Geintje. Althans Scooly F.quote:
Waarom niet ?quote:
Ik vind hem een beetje sacherijnig... die ene vond ik wel leuk, met peter koelewijn toen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom niet ?
Leuke vent denk ik. Die even zijn image hoog houdt en daarna smelt.
Deze valt misschien ook wel mee. FF kijken Paxcon.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje sacherijnig... die ene vond ik wel leuk, met peter koelewijn toen.
Wow, mijn naam genoemd door FOK!-legende tongquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze valt misschien ook wel mee. FF kijken Paxcon.
ja dat wel..quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:56 schreef ddx het volgende:
Echt weer veel te hard die muziek, hoe moeilijk kan dat zijn...
Beetje bijschaven en het wordt een hitquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ze vinden het mooi volgens mij
Ja Brownie zal het wel weer moeten dragen zoals vaakquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:58 schreef CarlosJacques het volgende:
Prima nummer, nu tijd voor Brownie Dutch om te knallen.
Inderdaad, zeker niet slecht, zelfs die Bollebof was aardig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:03 schreef ddx het volgende:
Geen telefoonrap iig vandaag, klinkt prima.
Moet je mu zo de tiende van tijl gaan kijkenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of toch weltis ook wel weer grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |